Appartement Dias Studios

• 7.6Inrichting
  • 8.7Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Bij Dias Studios in Pythagorion op Samos hangt een gemoedelijke sfeer. Dit familiebedrijf wordt gerund door vriendelijke mensen. Je studio wordt dagelijks schoongemaakt. Wanneer de avond valt wordt er voor je gekookt, terwijl jij geniet op het terras. Hier zit je goed als je houdt van een centrale ligging bij het strand, de boulevard en winkeltjes.

40 reviews over Appartement Dias Studios

• 9Marjan07-09-2019

Schoon appartement . Regelmatig worden de handdoeken en de bedden verschoont helemaal goed. Lieve eigenaresse. Dicht bij centrum totaal geen last gehad van verkeer die door de hoofdstraat rijdt. Wij zeggen een topappartement als je van simpel houdt .

• 7Erik03-06-2019

Centraal gelegen.

Centrale ligging maar wel aan een druk straatje waar de taxiroute naar het centrum heengaat. Hierdoor ook 's avonds veel verkeer.

• 8Hecoflis12-05-2019

Een eiland waar je verliefd op wordt.

Prachtig eiland, leuk stadje met mooie haven en geen mcDonald of Starbuck. Wel aardige mensen in Dias. Jammer dat de matrassen erg hard waren (kreeg wel een topper, dat hielp wel)

Geboekt bij vakantiediscounter

• 2018
    8cornelia08-11-2018

Leuk appartement

De appartementen liggen midden in het centrum en zijn eenvoudig maar schoon, de eigenaars zijn vriendelijke hardwerkende mensen.

• 10rosie01-11-2018

geweldig

super mooi groot apartement geweldige locatie ..zeer vriendelijke eigenaren alles mooi schoon

Met vrienden

• 10Wanda04-09-2018

Grandioos

Schoon groot zeer vriendelijk

Met oudere kinderen

• 7Ruben27-08-2018

Mooie ligging en netjes. Chagrijnige eigenaresse!!

Prima appartement en perfecte locatie. Uitstekend schoon gehouden door de aardige en vriendelijke dochter van de eigenaresse. Gezien de andere reviews zal de eigenaresse tijdens ons verblijf waarschijnlijk ongesteld zijn geweest. Wat een chagrijnig mens. Gaf geen info, zei amper wat en rekende aan het einde €10,- per dag voor de airco i.p.v. €8,- Dat accepteerde ik niet en toen de andere Nederlandse gasten aangaven ook €8,- te betalen paste zij de rekening aan. Voor het complex, de netheid en ligging zou ik er zo weer heen gaan. Maar door haar gedrag en houding naar de gasten niet. Erg jammer en nog nooit eerder meegemaakt in Griekenland.

• 8Marian de gids23-08-2018

Een aanrader

Heerlijk verblijf bij studio Dias Pythagorion is heel gezellig en sfeervol Goede restaurantjes en terrassen Wij gingen bij Dorissa Beach naar het strand dat ongeveer 10 min. Lopen is richting vliegveld Wij betaalde €5 voor twee bedjes met parasol Loop ook eens naar de kerk waar je de vliegtuigen goed zien komen en gaan

Met vrienden

• 9Colinda den Hollander23-08-2018

fantastisch

gezellig en schoon appartement. zeer vriendelijke ontvangst. centraal gelegen alles op loopafstand. super vakantie gehad.

• 9Roos15-07-2018

Schoon, fijn en centraal gelegen.

De ligging is wat mij betreft perfect. Je zit zo centraal en kan alle kanten op, strand boulevard, supermarkt en de restaurantjes. Mijn appartement was schoon en helemaal prima. Mistte alleen een parasol en wasrek op het balkon. Er was wel een leuk miniterrasje met zitjes, maar het nodigde niet echt uit om er te gaan zitten want het zag erg verlaten uit. Had ik leuk gevonden om zo andere gasten te ontmoeten. De eigenaresse is een hardwerkende vrouw en is heel straight, wat ik erg prettig vond. Ze geeft ook veel om de zwerfdieren die daar in de buurt lopen en voert ze/geeft water. Dat waardeerde ik enorm aan haar. ( Tip: ga eens in Chora (Animal Care Samos) of Karlovasi (de Vergessene Hunde) naar een van de hondenshelters en help ze met een gift. Je helpt die diertjes er zo ontzettend mee - medicijnen/teken/vlopipetten/voer. De dame bij scooterverhuur Kiklos gaat daar over. Kortom ik zou zo weer hierheen gaan, fijn appartementencomplex.

Alleenreizend

2 tips over Appartement Dias Studios

• Sita de visser, 13-07-2013

De srandjes zijn niet groot in pythagorion zelf maar net aan de rand van het dorp ligt groot zandstrand!!!

• Ingrid, 02-06-2013

Heb een een appartement aan de voorkant, houdt er dan rekening mee dat je aan en doorgaande weg zit.

1 vraag over Appartement Dias Studios

• Nollie Kleijheeg, 06-07-2012

Appartement

Wie weet of er een koffiezet-apparaat aanwezig is in het appartement

Sita de visser, 13-07-2013

Er is een goed koffiezetapparaat.

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4