Appartement Diamondsster

8.5Fantastisch

Griekenland, Samos, Pythagorion

Op vakantie geweest naar Diamonds?

8.5Fantastisch

Tonen op kaart

9 reviews over Appartement Diamonds

• 8Corrie, Maaike, Joke13-08-2012

Gezellig!!

App aan binnenplaats, wij zaten beneden. Best gehorig maar verder was de sfeer goed. Ontzettend aardige eigenaar. Vroeg elke dag of alles naar wens was. Het beddengoed was hilarisch! paars met rose roosjes en dito streepjes. Top! Uitzicht beneden was er niet maar we zaten op steenworp van de haven. Dan ga je toch naar Iliad om een lekker drankje te drinken. Uitzicht zat daar. Zou zo een tweede keer naar Diamonds gaan!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8A. de Bruijn04-07-2012

Familiair apartement aan gezellig binnentuintje

De acht apartementen liggen rond een kleine binnen tuin. De eigenaars wonen hier ook. Maken graag een praatje. Je voel je echt welkom op z''n Grieks. Het is gelegen in een pitoresk straatje direct achter het centrum, de haven en 5 min. lopen van twee verschillende strandjes. De inrichting is verouderd maar schoon. airconditioning 5 euro p.d. altijd warm water. Eten doe je in de vele restaurantjes aan de haven, of koop je in de winkeltjes om de hoek. De kamers worden 2x pw. schoon gemaakt. Het linnen is schoon maar aardig gedateerd. Het is er rustig en knus. Het apartement is niet echt op (kleine) kinderen berekend.

Alleen gereisd in juni 2012

• 0Silvie24-06-2012

Handige en gezellige locatie!

Handig, zo dicht bij de boulevard. Kleinschalig appartementenhuis met gezellige patio vol potten en planten. De eigenaar woont er zelf met zijn gezin. Er loopt zelfs een 'huis'schildpadje rond, leuk! Appartement is voor griekse begrippen goed ingericht, het is wel kleinschalig allemaal. Supermarktje en restaurantjes om de hoek.

Alleen gereisd in juni 2012

• 6Ursula27-03-2010

Last minute, nu weten we waarom!

Als last minute geboekt. Eigenaar is best aardig. Wij hadden volgens ons de kleinste studio. Als je het bed opmaakt kom je met je achterste tegen het keukenblok. Douche is naast de toiletpot (je staat er bijna tegenaan), erg klein allemaal. Klein balkon. Binnenplaats waar de balkons op uit komen. Geen privacy! Voor ons gevoel te veel betaald (achteraf gezien).

Gereisd met partner in augustus 2000

• 8Rene en henjalien21-10-2007

Wij zijn 4 keer bij nicos geweest en het blijft leuk, vooral als hij zijn gitaar voor de dag haalt en je een paar typisch griekse nummers laat horen. Inrichting is simpel maar wat je nodig hebt is er en dat is toch het belangrijkste we hebben 4 keer een onvergetelijke vakantie gehad en gaan zeker nog eens terug, gr. henjalien en Rene

Gereisd met partner in juni 2005

• 9m.nieste13-08-2005

ik ben tweemaal bij nicos in samos geweest , het was een prima man en erg gezellig voor de rest is het er erg invoudig maar wel netjes echt grieks ook de omgeving is prima is niet echt goedkoop maar daar heb je wel veel voor terug prima vakantie gehad

Gereisd in augustus 2005

• 8miamolnar19-01-2005

waren tevreden nicos is erg begaan met zijn gasten leuke man echte griek

Gereisd in januari 2005

3 tips over Appartement Diamonds

• Corrie, Maaike, Joke, 13-08-2012

Restaurant Irodeon en aan de haven Casa di Roma waren onze favoriet. Saganaki cheese bij de eerste en de salades bij Roma to dy for. Vlakbij Bocca beach ligt Pegasus (lunch) voor 7 euro en lekker..

• A. de Bruijn, 04-07-2012

Er zijn twee restaurants die ik wil aanbevelen. nml Irodeon, in de zijstraat van Diamonds. Je zit in een gezellige binnen tuin, proffecioneele en hele vriendelijke bediening, Het eten is traditioneel en erg lekker. Menu's kunnen worden aangepast. Zelfs "het geheim van de kok" word met je gedeeld als je er om vraag. Leuk fam. restaurant. Thanasis Sister, is een traditineel restaurantje aan de haven. Ziet er gezellig uit met leuke details. Bijzondere en lekkere griekse gerechten, Leuke bediening

• Silvie, 24-06-2012

Sapje of cocktail in de Corner Bar. Restaurant Symposium op 50m van het appartement is een echte aanrader. Hele gezellige binnentuin waar je lekker koel zit onder de druivenpergola. Heerlijk authentiek eten en vriendelijke bediening!

1 vraag over Appartement Diamonds

• José, 14-03-2016

Studio Diamonds Pythagorion Samos

Kun je dit complex nog boeken? Kan het nergens terugvinden!

Appartement Diamonds info

• Aantal sterrenster