Géén boekingskosten

Appartement Cleoniki

GriekenlandSamosPythagorion

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Cleoniki voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 121 reviews

Meer appartement info

135 Reviews over Cleoniki

• 8Josephus Blank15-10-2021

Onvergetelijke vakantie

Vroeg uit de veren door het kraaien van de Cleoniki haan voor een ontbijt geserveerd door Joannes op het terras in de zon met een eitje van de kip. Dan wandeling berg af naar Pythagoreio voor een dagtrip naar Patmos, Samiopoula, Samos stad, Kokkari, Ireon en Manolates. Veel gezien, heerlijk gezwommen, voortreffelijk gegeten, vriendelijke mensen, geen lawaai van disco’s, etc. s Avonds op het balkon van de kamer nog even na genieten en kijken naar de opkomst van de bloedmooie maan en dan weer snel in de veren voor de komst van de haan.

• 7Natuur
  • 8Marinus Hoekstra03-08-2020

Prima en relaxed verblijf

een heerlijk verblijf gehad. De appartementen zijn ruim ( benedenverdieping) maar een beetje gedateerd. het is er wel schoon en dat vind ik veel belangrijker. De ligging is prachtig en je kunt Turkije vanaf je terras zien liggen. Een aanrader is wel om er een auto bij te huren omdat je redelijk ver bij alles vandaag zit maar de rust vind ik een absoluut voordeel. Helaas hebben we de vakantie niet kunnen afmaken i.v.m. een grote natuur brand in de omgeving en zijn we geëvacueerd naar een ander onderkomen en vandaar terug naar huis gevlogen. maar ik zou er zo weer heen gaan indien mogelijk.

• 8M. van Adrichem10-07-2019

Ontspannen vakantie met geweldig uitzicht!

Een iets gedateerde inrichting en redelijk afgelegen van het dorpje, maar voor diegene die goed ter been zijn een hele relaxte uitvalbasis voor het bezichtigen van Samos. Vanaf de 2e verdieping hadden we een geweldig uitzicht op zee en het vaste land van Turkije. Een auto huren kan, maar ook zonder auto en met behulp van locale bussen, taxi's en excursies is het eiland goed te bezichtigen. De eigenaren en personeel van dit familie bedrijfje zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Een strandje met restaurant, ligbedden en kraakhelder water ligt op een 10 minuten wandeling met mooi uitzicht. Voor diegene die geen 5 sterren luxe eisen, maar een ontspannen vakantie willen zonder massa toerisme is het een aanbeveling.

• 7Hitzel18-11-2018

Goed geregeld!

De appartementen zijn niet heel erg luxe. Maar, voor twee heb je meer dan genoeg ruimte! Er zit zelfs een keukentje en een koelkastje bij. Het is vrij gedateerd en niet heel goed schoon. Maar, de eigenaren zijn heel lief en tot veel bereid om jouw verblijf te laten slagen!

• 3Koelewijn27-10-2018

Nooit meer

Ik verbleef 8 dagen met een vriendin in Cleoniki. Super fijne vakantie gehad op Samos. Het hotel/appartement viel mij alleen wel erg tegen. In de acht dagen is onze kamer één keer schoongemaakt. En de keer dat het werd schoongemaakt, hebben we erom moeten vragen. Voor lange mensen is deze kamer niet geschikt. De douche is heel laag en de bedden zijn 1.90m lang. De matrassen zijn oud, je voelt de veringen in je rug steken. (Niet goed geslapen!) Het winkeltje stelt weinig voor. Dat is jammer omdat je niet dichtbij een andere winkel zit. Centrum Pythagorion is minimaal 30 min lopen (naar beneden). Auto huren is een must. Het mooiste strandje ligt wel bij het appartement. Een weg naar beneden en je bent er. Ongeveer 10/15min lopen. Samos vond ik een heel mooi eiland, en raad een vakantie naar Samos zeker aan. Zelf zou ik niet meer naar Cleoniki gaan. Het is wel goedkoop en dan kan je ook wat minder verwachten, maar niet zoveel minder.

• 8K. de Ligny16-08-2018

Wij komen terug

De ligging is fantastisch en de kamers zijn schoon. Het is er rustig en vlakbij mooi strandje/baaitje en pythagorion. Mooi uitzicht. Zwembad deze keer wel schoon, alleen de bedjes zouden wel nieuw of schoner mogen zijn.

• 3Nick22-01-2018

What a waste

Stayed there in the middle of the summer and was quite disappointing. Nice view but that's all. Apartments need an immediate refurbishment. No wonder why the whole complex was almost empty.Bar was not open, pool was dirty, cleaning in general seemed like a luxury. My wife got told off when she asked for some clean sheets. What a waste of money and holiday this was.

• 8Dhr. Coppens18-09-2017

Mooie ligging, knus en schoon, mooi uitzicht

Studio, schoon en functioneel. schoonmaak en douche gewoon heel goed. Service eigenaren ,iedere ochtend verse broodjes ed. Mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Op dag van vertrek kamer gewoon beschikbaar, (avond vlucht). Prijs kwaliteit verhouding prima.

• 5Noëlla21-11-2016

kan wel een keer maar niet vaak

jammer genoeg is filo weg waar mijn ouders zoveel over verteld hadden ze vertelde dat ze alles voor je deed ontbijt noem het maar op maar sinds ze weg is is het uitgestorven en is er ook geen ontbijt mogelijkheid meer behalve dan een paar stokbroodjes ook in de winkel kun je weinig kopen heel jammer aangezien ik er meer van had verwacht wat mij ouders vertelde zelf waren ze ook mee geweest en ze vonden het heel jammer

• 7Dalenoort-roskam14-07-2015

11 dagen cleoniki

Prachtige ligging met mooi uitzicht en vriendelijke eigenaren. Op een half uur loopafstand van Pythagorion via de heuvels en haven. Matrassen zijn aan vervanging toe, spiralen steken er doorheen. Oude blessure helaas terug. Ook schoonmaak was mager vooral de emmertjes bij keuken en wc. De douche had tot 4x toe geen warm water. Tip is strand van glicorisa en in Pythagorion de koffie tuin two spoons

Appartement Cleoniki info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden