Appartement Cleoniki

Appartement Info

Meer appartementinfo

133 reviews over Appartement Cleoniki

• 8M. van Adrichem10-07-2019

Ontspannen vakantie met geweldig uitzicht!

Een iets gedateerde inrichting en redelijk afgelegen van het dorpje, maar voor diegene die goed ter been zijn een hele relaxte uitvalbasis voor het bezichtigen van Samos. Vanaf de 2e verdieping hadden we een geweldig uitzicht op zee en het vaste land van Turkije. Een auto huren kan, maar ook zonder auto en met behulp van locale bussen, taxi's en excursies is het eiland goed te bezichtigen. De eigenaren en personeel van dit familie bedrijfje zijn super vriendelijk en zeer behulpzaam. Een strandje met restaurant, ligbedden en kraakhelder water ligt op een 10 minuten wandeling met mooi uitzicht. Voor diegene die geen 5 sterren luxe eisen, maar een ontspannen vakantie willen zonder massa toerisme is het een aanbeveling.

Met oudere kinderen

• 2018
    7Hitzel18-11-2018

Goed geregeld!

De appartementen zijn niet heel erg luxe. Maar, voor twee heb je meer dan genoeg ruimte! Er zit zelfs een keukentje en een koelkastje bij. Het is vrij gedateerd en niet heel goed schoon. Maar, de eigenaren zijn heel lief en tot veel bereid om jouw verblijf te laten slagen!

• 3Koelewijn27-10-2018

Nooit meer

Ik verbleef 8 dagen met een vriendin in Cleoniki. Super fijne vakantie gehad op Samos. Het hotel/appartement viel mij alleen wel erg tegen. In de acht dagen is onze kamer één keer schoongemaakt. En de keer dat het werd schoongemaakt, hebben we erom moeten vragen. Voor lange mensen is deze kamer niet geschikt. De douche is heel laag en de bedden zijn 1.90m lang. De matrassen zijn oud, je voelt de veringen in je rug steken. (Niet goed geslapen!) Het winkeltje stelt weinig voor. Dat is jammer omdat je niet dichtbij een andere winkel zit. Centrum Pythagorion is minimaal 30 min lopen (naar beneden). Auto huren is een must. Het mooiste strandje ligt wel bij het appartement. Een weg naar beneden en je bent er. Ongeveer 10/15min lopen. Samos vond ik een heel mooi eiland, en raad een vakantie naar Samos zeker aan. Zelf zou ik niet meer naar Cleoniki gaan. Het is wel goedkoop en dan kan je ook wat minder verwachten, maar niet zoveel minder.

Met vrienden

• 8K. de Ligny16-08-2018

Wij komen terug

De ligging is fantastisch en de kamers zijn schoon. Het is er rustig en vlakbij mooi strandje/baaitje en pythagorion. Mooi uitzicht. Zwembad deze keer wel schoon, alleen de bedjes zouden wel nieuw of schoner mogen zijn.

• 2017
    8Dhr. Coppens18-09-2017

Mooie ligging, knus en schoon, mooi uitzicht

Studio, schoon en functioneel. schoonmaak en douche gewoon heel goed. Service eigenaren ,iedere ochtend verse broodjes ed. Mensen zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Op dag van vertrek kamer gewoon beschikbaar, (avond vlucht). Prijs kwaliteit verhouding prima.

• Oude reviews

5Noëlla21-11-2016

kan wel een keer maar niet vaak

jammer genoeg is filo weg waar mijn ouders zoveel over verteld hadden ze vertelde dat ze alles voor je deed ontbijt noem het maar op maar sinds ze weg is is het uitgestorven en is er ook geen ontbijt mogelijkheid meer behalve dan een paar stokbroodjes ook in de winkel kun je weinig kopen heel jammer aangezien ik er meer van had verwacht wat mij ouders vertelde zelf waren ze ook mee geweest en ze vonden het heel jammer

Met vrienden

• 7Dalenoort-roskam14-07-2015

11 dagen cleoniki

Prachtige ligging met mooi uitzicht en vriendelijke eigenaren. Op een half uur loopafstand van Pythagorion via de heuvels en haven. Matrassen zijn aan vervanging toe, spiralen steken er doorheen. Oude blessure helaas terug. Ook schoonmaak was mager vooral de emmertjes bij keuken en wc. De douche had tot 4x toe geen warm water. Tip is strand van glicorisa en in Pythagorion de koffie tuin two spoons

• 8kirsten09-09-2014

Prachtig eiland, prima appartement

Cleoniki ligt prachtig bovenaan de berg. Daarom een geweldig uitzicht, in ieder geval vanuit de kamer waar wij zaten(nr 4.) Appartement zelf was wat vervallen, maar wel goed schoon en dat vonden wij het belangrijkst. De bedden lagen op zijn zachtst gezegd niet lekker daarom niet aan te raden voor mensen met een slechte rug/nek. Filio is, zoals ik al had gelezen, ontzettend aardig en behulpzaam. Wij waren er in september dus al aardig rustig in en om de appartementen. Als je wil kun je lopen naar Pythagorion alleen het is ruim een half uur lopen dus zou ik er niet voor kiezen dit op het warmst van de dag te doen. Ook wordt het zeer afgeraden 's avonds te lopen i.v.m het verkeer wat er rijdt. Vraag Filio om een handige looproute uit te leggen waarbij het grootste gedeelte niet op de autoweg hoeft te lopen. Samos is een prachtig eiland en Pythagorion een leuk en levendig plaatsje voor ieder wat wils. Taxi is 5 euro naar Pythagorion. Heerlijke vakantie gehad in een prima appartement.

• 8Marc13-08-2014

Super mensen

Appartementencomplex Cleoniki heeft me niet teleurgesteld. Vantevoren las ik alleen maar negatieve reacties hier maar die vond ik niet terecht. Een weekje vertoeft in Cleoniki. Zwembad prima, ligging ver weg voor mensen die niet van lopen houden. Wij hebben zelf elke dag de afstand naar Pythagorion gelopen, wat best te doen was. Zo'n half uur. Het appartement is simpel ingericht, maar wij waren hier nauwelijks. Filo is bereid om veel voor je te doen, zoals het ontbijt eerder klaar zetten toen we op excursie naar Turkije gingen. We vertrokken toen al erg vroeg. Het ontbijt is simpel maar prima. Drie stokbroden, yoghurt/ei, koffie/thee, sinaasappelsap(vers), drie plakken cake of een mango en beleg als honing, jam, ham en kaas. Op de slotdag zijn we zelfs uitgezwaaid door ze, dat is ons nog nooit overkomen bij een appartementencomplex. Echt super aardige mensen en tevens een fantastisch eiland.

• 9Astrid van den Brink23-07-2014

Echt genieten!

Onze vakantie op Samos was geweldig en Cleoniki ook! Het uitzicht is werkelijk prachtig! De minimarkt is erg handig voor broodjes/boodschappen. Filio heeft met al haar goede zorgen bijgedragen aan onze fantastische vakantie. Kortom; een aanrader voor iedereen die wil genieten van rust, zon, zee en Samos!

5 tips over Appartement Cleoniki

• Bella en Niek, 24-08-2012

Het eten is ronduit bizar slecht te noemen bij veel restaurants. Je kunt in Pythagoria bij Esperides, Elia en Aphrodite wel goed eten. Autoverhuurbedrijf Kiklos is super! De eigenaar is erg aardig. Huur wel een auto en verken het eiland, want het is erg mooi. Wij hebben veel cultuur gesnoven, Herion en het museum met het beel van de jonge Kouros in Vathi (Samos-stad) zijn erg mooi. Manolotes en Vourliotes zijn 2 mooie bergdorpen. Houd rekening met je budget, alles is 2 keer zo duur dan in NL

• Buisman, 20-08-2012

Wij zijn naar de Potami Watervallen geweest. Dit was heel erg leuk. midden in de bossen klim en zwem je van de ene naar de andere. aan het begin zit een leuk tentje waar je wat kan drinken. Om er te komen moet je een auto huren, hier hadden we eerst een hard hoofd in, maar dit viel reuze mee. Je kan makkelijk een autotje huren voor maar €35,00 op een dag. De grieken lijken erg roekeloos te rijden, maar dit is niet zo, ze houden erg veel rekening met je, tevens is het ook een prachtige route.

• Ria, 05-10-2011

Als je niet goed ter been ben is dit misschien niet de goede plek of je moet een auto hebben die heb je eigenlijk wel nodig zit wel overal 3 kilometer vandaan

0 vragen over Appartement Cleoniki

Appartement info