Appartement Bella Vista

Tonen op kaart

82 reviews over Appartement Bella Vista

• 9Roger07-05-2014

Hoe vaak al?

Tja.... wat zal ik over Bella Vista schrijven. Misschien hoef ik alleen maar te vertellen dat ik dit jaar voor de 15de keer terug ga. Hoe afgezaagd, saai en ééntonig klinkt dit? Nou ik weet wat jullie nu denken.... Zeker nog nooit iets anders gezien van de wereld. Geloof me.... ik heb heel wat landen en continenten in de tussentijd bezocht..... Maar ieder jaar toch heel even gezellig met de kids 2 of 3 weekjes naar Bella Vista. Nee het is geen endeloze zwembaden of poolbars, geen speeltuin waar je kinderen continue verdwalen. Gewoon lekker op je blote voeten rond slenteren en citroenen, druiven, vijgen of pruimen van de boom plukken en oppeuzelen.... Afschakelen van alle stress en social media... gewoon back to basic. Gewoon van Griekenland genieten. Dat is toch de bedoeling van je vakantie. Je zult er geen spijt van krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Marjanne Lafère 06-09-2013

Appartement Bella Vista: een aanrader!!

Van 2 tot en met 16 augustus 2013 zijn wij te gast geweest in Bella Vista. Bij aankomst stond er een heerlijke lunch voor ons klaar. Het appartement was ruim en schoon. We hebben 2 weken een auto gehuurd en zo het prachtige eiland Samos verkend. Als we 's avonds terugkwamen dronken we nog een glaasje met de eigenaar of namen een duik in het zwembad. We hebben een heerlijke tijd gehad in Bella Vista! Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10Marjanne Lafere18-08-2013

Heerlijk appartement op een prachtige plek!

De afgelopen 2 weken hebben wij een fantastische tijd gehad in Bella Vista. De eigenaar geeft je een warm welkom en is zeer gastvrij. Het complex ligt prachtig en is op loopafstand van Pytachorion. Hoe heerlijk is het om zo vanuit je appartement het zwembad in te lopen!! Bella Vista......een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Gijs Ambrosius30-07-2013

Topvakantie dankzij Samos en Bella Vista

Toen we in Bella Vista aankwamen viel het gelijk al op hoe mooi het lag. Vlakbij zee en omringd door bomen. Net aangekomen in ons appartement kregen een Griekse lunch (helemaal kosteloos) voorgeschoteld. Dat liet ons meteen zien hoe vriendelijk de eigenaar was.

Hoewel Bella Vista een ontzettend rustige ligging had, was het geen probleem om bij Pythagorio te komen. Dankzij een mooi weggetje langs zee ben je er binnen een kwartier.

Het appartement was prima, we hadden genoeg ruimte en alles wat we nodig hadden was er. Als er werd schoongemaakt was alles ook echt schoon. Het mooiste aan Bella Vista was voor ons zeker het zwembad. Je kon hier de hele dag rondhangen, lekker zwemmen of liggen op de strandstoelen.

We hebben dus een topvakantie gehad dankzij het mooie eiland en het geweldige Bella Vista. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 8J.Leijenaar27-06-2013

Het viel reuze mee

Na de negatieve berichten gelezen te hebben gingen wij toch iets gespannen naar Bella Vista. Tja we werden begroet door honden geblaf (s'nachts waren ze binnen)en door de dochter van Vangelis. Bij het appartement aangekomen was alles op zijn grieks goed en het was schoon. Het zwembad zag er schoon uit en de pompen deden het gewoon. De bar was dicht maar dat kwam gewoon omdat er bijna geen andere gasten waren. Het grote gebouw had hij verhuurt aan jonge mensen die op samos werkten. Bij gebrek aan ned. gasten is dat nodig omdat hij anders geen inkomsten zo heeft. Wij hebben hier geen last van gehad. De gastvrijheid van Vangelis is prima, de BBQ was heerlijk en elke avond even nakletsen bij de BBQplaats. Jammer dat de nederlanders dit complex links laten liggen. Het is een heerlijke plekje. Broodjes worden door Vangelis s'morgen aan de deur gehangen zodat je niet meteen het dorp in moet. Voor de lopers het is goed te doen via de Marina haven om naar Pythagorion te lopen. Tuin prima

Gereisd met partner in juni 2013

• 3Mariska25-12-2012

Behoorlijk achteruit gegaan!

Het appartementencomplex is niet meer zoals het was, dit heeft te maken dat de eigenaar het nu in zijn eentje moet runnen. Voorheen werd het complex door de eigenaresse gerund, aangezien zij dit nu niet meer doet is het behoorlijk achteruit gegaan. De schoonmaak is slecht, de zwembadpomp werkt niet, er zitten vaste huurders in de appartementen wat niet bevordelijk is voor de gezelligheid van een vakantiecomplex. Jammer dat het zo gelopen is, het was zo'n goed en gezellig appartementencomplex.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Willem27-02-2012

Bella Vista, Samos

Leuk appartement met zwembad. Ongeveer 15 minuten lopen van Pythagorion. Bar bij het zwembad. Gezellige BBQ georganiseerd door eigenaren. Beetje teveel Hollanders maar ach. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan het eiland. Niet het beste appartement maar wel goede zorgen van de eigenares. Strand op korte afstand 5 minuten met auto.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Marv_jh12-09-2011

Je voelt je er thuis! Heel gezellig!

Super lieve familie die hun uiterste best doen om je een fantastische vakantie te bezorgen. Je kunt alleen rechtstreeks boeken, maar met een losse vlucht is dit goed te doen! Eigenaar haalt je op van het vliegveld! Klein stukje, 15 minuten, lopen naar het rustige en leuke Pythagorion, Samos is erg leuk met een jeep.

Gereisd met partner in januari 2011

• 7Helvrich, A02-05-2010

Bella Viste goed maar . . . .

Eigenaars zijn vriendelijke mensen. Er was 2x een barbeque, eigen drankje meenemen, eten gratis. Het appartement is ruim, de inrichting is eenvoudig en oubollig. Schoonmaak is minimaal. Er is 1 x schoongemaakt. Vind ik zelf niet zo'n probleem. Bij aankomst lagen er 2 handdoeken, halverwege kreeg ik er nog eentje. Wel een beetje weinig voor 2x douchen en dagelijks haar wassen. De ligging is prima. Mooi uitzicht en heel erg rustig. Wat ik zelf als verschrikkelijk heb ervaren was de weg er naar toe. Het pad vanaf de snelweg naar het app. is onbegaanbaar. Je moet van het type bergschoen zijn om hier te kunnen lopen. Vooral in het donker (geen verlichting)is het een beproeving. Tevens is het moeilijk om een taxi te krijgen. De meeste willen het pad niet rijden en je moet meer betalen. Al met al wel een goed appartement qua prijsverhouding maar voor mij geen Bella Vista meer wegens de slechte, steile weg er naar toe. Let op, als je een getraind wandelaar bent is het een juiste keuze.

Alleen gereisd in september 2009

• 8marcel en irma23-10-2009

mooie lokatie

Eigenaars waren vriendelijke en behulpzame mensen. Het appartement was pover en er was veel stuk. Voor de prijs die wij betaald hebben hebben wij 2 heerlijke weken gehad. Vooral de service met de broodjes 's ochtends was heerlijk. Ook de barbeque was prima.

Gereisd met partner in oktober 2009

3 tips over Appartement Bella Vista

• Marjanne Lafere, 18-08-2013

Met een huur auto (via de eigenaar geregeld) het hele eiland verkend.

• J.Leijenaar, 27-06-2013

Een auto is geen overbodige luxe en neem dan de weg via de Marina haven.

• Willem, 27-02-2012

Zeer gezellige bar in Pythagorion by Gregory's bar. Verder goede restaurantjes, keus te over. Trips mogelijk naar Patmos, Efeze(Turkye).

6 vragen over Appartement Bella Vista

• jannie, 17-01-2013

Wie gaat hier in april of juni heen

Als er iemand is die er heen gaat zou die dan kunnen berichten hoe situatie nu is. Bij reisbureau doen ze nog al makkelijk er over. Van tja het is griekenland en alles wordt minder dus ook belle vista. Ze vergeten dat hun prijs niet minder is geworden en je bijna de hoofdprijs betaald. we zijn benieuwd hoe het is met schoonmaak, zwembad en met de bewoning van niet vakantie gangers. Dat er niet genoeg lepels en vorken zijn of dat we de douche niet kunnen ophangen vinden we niet belangrijk. Wel dat alles schoon en heel is.

• Piet Visser, 13-11-2012

E-mial adres Vangelis (Bella Vista)

Weet iemand het e-mail adres van Vangelis. Ik heb het gehad, maar ben het kwijt.

• guus, 26-07-2012

kamer

Is er in de kamer ook een FOHN

Piet Visser, 13-11-2012

Weet u misschien het e-mail adres van van Bella Vista (Vangekis).

Appartement Bella Vista info

• Aantal sterrensterster