Appartement Athina

291 reviews over Appartement Athina in het Nederlands

Fantastisch !

Augusta, San en Wil
13-10-2018

Heel gezellig kleinschalig appartement. Schoon, heerlijke bedden. Ligbedden bij het zwembad. Zoon van eigenaar Dimitri was super net als zijn vader gastvrij!! Athina zeker aan te raden, restaurantjes op loopafstand , zo ook de boulevard!! Komen echt weer terug. 😍😍

Fantastisch!

Eveline Tetteroo
30-9-2018

Alles was prima! Mooie kamer met uitzicht op de bergen en een heerlijk balkon. Het zwembad werd elke dag schoongemaakt en zelfs de zonnebedden kregen elke ochtend een schoonmaakbeurt. Wij hebben geen negatieve indruk met dit appartement en zeker niet met de eigenaar Dimitris en zijn zoon en het andere personeel. Altijd even behulpzaam en goed van wederzijds vertrouwen. Wij komen zeker hier weer terug en hopelijk op de kamer die we dit jaar hadden.

Alweer een heerlijke vakantie!

Jeannette
29-9-2018

Prachtig gelegen fijn kleinschalig appartementencomplex.

Gezellige sfeer. Prima zwembad met nieuwe ligbedden. Heerlijke bedden, boxspring.

Aardige eigenaar, staat steeds voor je klaar.

Top!

Sofie
25-9-2018

Mooie, ruime kamers. Fijn zwembad met heerlijke bedjes. Dimitris is een goede, mega gezellige gastheer. Ik kom hier zeker terug!

Perfect

Marit
24-9-2018

Heerlijk hotel met goede ligbedden.

Fietsen mogen onbeperkt gebruikt worden.

Nette kamer met mooi uitzicht.

Top vakantie!

Kleinschalig gezellig hotel.

C Hoogendoorn
23-9-2018

Een gezellig hotel met aardig en behulpzaam personeel. De eigenaar en zijn zoon doen erg hun best het iedereen naar de zin te maken. Kamers zijn eenvoudig met een krappe douche. Maar alles is keurig schoon en de bedden comfortabel. Ook het zwembad en de ligstoelen zijn keurig.

Het ontbijt kun je apart bestellen en dat is de moeite waard want zeer uitgebreid. Het is niet ver lopen naar het centrum, maar de weg is wel erg steil en dat is niet voor iedereen even gemakkelijk. Je moet dus wel goed ter been zijn.

Toos
19-9-2018

Prima appartement. Goede locatie op loopafstand van centrum en strand. Hele vriendelijke eigenaar met zoon. Fijne ligbedden aan het zwembad. En de bedden in het appartementen liggen heerlijk. Kom hier zeker nog eens terug.

Rudy Inia
19-9-2018

Een heerlijk appartement op loopafstand van de winkels en het prachtige haventje.

Niet te grootschalig, schoon en ontzettend aardige mensen. Een aanrader👍👍

Fantastisch!!!!

Hans en Carola
26-8-2018

Perfecte locatie, net buiten het centrum maar op 5 minuten loopafstand van het centrum. De kamers zitten aan de achterkant van het Hotel met uitzicht op de bergen. Dit jaar zijn alle bedden vervangen voor luxe en zachte boxsprings, ze liggen heerlijk en dit hebben wij nog nergens in Griekenland meegemaakt. De eigenaar is zeer vriendelijk en echt behulpzaam, en wat sommige mensen ook van hem zeggen, behandel deze mensen zoals jezelf behandeld wilt worden. Het is soms tenenkrommend om te horen hoe onbeleefd en veeleisend sommige mensen kunnen zijn. Wij waren het slachtoffer van een overboeking bij Dias Studios en Dimitri’s heeft er persoonlijk voor gezorgd dat onze vakantie werd zoals deze behoord te zijn; TOP! Volgend jaar absoluut weer naar Athina!

Hier wil je graag nog eens terugkomen!

Paul van der Heijden
12-8-2018

Een fijn kleinschalig appartementencomplex prima gelegen in Pythagorion. de ontvangst door de eigenaar is heel hartelijk. De eigenaar en zijn zoon zijn nooit te beroerd om te helpen. Het zwembad en de bijbehorende stoelen zijn prima in orde. Elke dag werden zowel de stoelen als het zwembad gereinigd. De kamer is niet heel groot, maar wel prima in orde. Fijn balkon en prima douche. Op de parkeerplaats staan fietsen die je gratis kunt lenen. Je kunt ermee naar het strand, maar dat is ook te voet prima bereikbaar. Je hoeft slechts een kleine heuvel af te lopen en je staat midden in het centrum van Pythagorion. En Pythagorion is een heerlijk plaatsje met leuke winkeltjes en restaurantjes.

Dit appartementencomplex is zeker een aanrader!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Athina in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Athina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.