Géén boekingskosten

Appartement Athina

GriekenlandSamosPythagorion

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Athina voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 326 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

341 Reviews over Athina

• 9Ton en Corina21-05-2022

Erg fijn appartement om naar toe te gaan.

Het was erg fijn bij Athina. Niets is voor de eigenaar teveel om het naar je zin te maken. De inrichting van de kamer is wat verouderd maar het voldoet. De tuin met zwembad is geweldig. Mooi schoon zwembad met erg fijne ligbedden met voldoende zon en als je wilt schaduw. Handdoekjeleggen komt hier niet voor. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Die konden we die per dag bijboeken. Na een paar minuten lopen ben je bij de winkels, veel verschillende eettentjes, het strand en bij de jachthaven. Op verzoek regelt de eigenaar een auto voor. Deze staat dan de volgende ochtend op zijn eigen parkeerplaats voor je klaar. Fietsen zijn er ook en die zijn gratis. Het complex ligt op enkele kilometers van het vliegveld. Met de taxi waren wij binnen 5 minuten bij het complex. Overdag hoor je een paar keer een vliegtuig komen of gaan. Wij hebben daar zelf geen last van ondervonden. Badlakens zijn gratis. Het is een fijn appartementen complex.

• 8Natuur
  • 4GCJvdG30-08-2021

eenmalig

Wij zaten niet echt in het hotel gedeelte maar werden meteen gedropt 80 meter lopen in een zeer gehorig achteraf gedeelte, uitzicht op een stenen muur en geen buitenverlichting. Althans, die werd door de eigenaar toevallig eenmalig dmv de knoppen vd groepenkast aan- en uitgezet terwijl ik met de flashlight van m'n mobiel telefoon een boek trachtte te lezen..!!!! Eigenaar lijkt amicaal maar is nogal selectief in kontakt...Achterafkamer is ruim, maar zeer gedateerd. Wel elke dag 'roomservice met schone handdoeken en bedlinnen is ook prima. Gratis fietsen stellen niet veel voor....Eigenaar wilde ons halverwege de vakantie in een 4 km verder gelegen appt. onderbrengen, maar hier hebben we voor bedankt. Prima vakantie, maar voor ons geen Athina meer...

• 9Annabel24-08-2021

Erg mooi hotel, aanrader!

Dit hotel lag op een perfecte locatie, tussen de bezienswaardigheden van Pythagorion in. Binnen 2 minuten ben je in het hoofdstraatje. De kamers worden elke dag schoongemaakt incl schone handdoeken en de bedden liggen erg lekker. De badkamer is wat klein, maar prima om je in af te spoelen na het zwemmen in het zwembad of in de zee. Ons balkon had een prachtig uitzicht tot kilometers ver langs de bergen. Verder hebben ze fietsen te leen, zijn de ligbedden erg luxe, werkt de airco (tegen betaling) perfect en hebben ze ook fijne tafels binnen en buiten om spelletjes aan te spelen. Ik zou alleen al aanraden om naar dit hotel te gaan vanwege de eigenaar en zijn zoon, welke zo ontzettend gastvrij en vriendelijk zijn, dat je de prachtige sfeer van dit eiland bij aankomst gelijk leert kennen.

• 9Jacqueline24-08-2021

Zo'n fijne vakantie gehad in hotel Athina!

Echt vakantie! Twee weken verwend; gastvrij, schoon, kleinschalig hotel. Met zwembad , leenfietsen en parkeerplaats. Op loopafstand van zee, haven , hoofdstraat en toch rustig gelegen. Volgend jaar weer!

• 10Linda12-08-2021

Goed en gezellig

Voor ons was dit de 2e keer Samos en de 2e keer Athina. We hebben weer genoten van de kleinschaligheid van Athina en de vriendelijkheid van de gastheer Dimitri en zijn zoon Jannis. Heb je vragen of iets nodig staan zij voor je klaar. Nette kamer die dagelijks wordt schoongemaakt. Dichtbij de boulevard van Pythagorion (loopafstand 5 min) en ook nog een zwembad bij het complex.

• 10Femke10-08-2021

Fantastisch!

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Dimitri en zijn zoon Jannis. Zij hebben ervoor gezorgd dat het ons aan niks ontbrak deze vakantie. Het hotel ligt zeer gunstig, een steile weg naar beneden en je bent in het centrum. Aan de achterkant heerst een oase van rust. De sfeer rondom het zwembad is paradijselijk, heerlijke stoelen met dikke kussens. Het ontbijt is vers en zeer uitgebreid. Schone kamers en iedere dag een verrassing hoe je de handdoeken op je bed aantreft. Een huurauto is aan te bevelen. Je komt op vele mooie plekken. De parkeerplaats in de schaduw achter het hotel was ideaal net als de gratis leenfietsen. Uitstapjes die je zeker moet maken: Kokkari, Cat shelter, Manolates, fishing trip, het strand in het centrum bij Remataki. Heel veel leuke strandjes rondom het eiland. Samos is geweldig! Bij Athina voelt het als thuiskomen.

• 9Joke Sibie22-07-2021

Fijn hotel, prachtige ligging, je loopt zo het centrum van Pythagorion in. Lekker zwembad en ligbedden. Gezellige sfeer. Dimitri, de eigenaar en zijn zoon Janis zorgen ervoor dat je je heel welkom voelt en zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• 10Mijke27-09-2020

Perfect hotel!

Een heerlijk klein hotel, kamer was perfect, supergoed bed, douche echt prima! leuk zwembadje (enige in het centrum) met goede ligstoelen, 5 minuten lopen centrum en strandjes. Je mag alles weten van de eigenaar en zijn zoon. Super vriendelijk en welkom gevoel. Voor wat ik nodig had is er geen minpunt te geven. Ze zijn zo blij met hun gasten. Heerlijke plek, aan de achterkant je rust en aan de straatkant zo op weg naar je avontuur! Ik kom echt een keer terug.

• 9Christina21-09-2020

Supergastvrij!

Verwacht van deze accomodatie geen trendy luxe, maar wel enorme gastvrijheid, vriendelijkheid en gezelligheid.

• 10Eva, Marco20-09-2020

Mooie ligging, zeer schoon, zeer gastvrij

Prima kamers met zeer goede matrassen met prima balkon en airco. Er zijn diverse kamers aanwezig met keukenblok afhankelijk van je interesse kun je ook een kamer kiezen zonder keukenblok. Heerlijk zwembad en aan de rand van het centrum waardoor er veel rust heerst. Alles is vanaf het hotel te voet bereikbaar. Super vriendelijk personeel en zeer behulpzaam, alles wordt voor je geregeld.

Appartement Athina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden