Appartement Athina

Meer appartementinfo

326 reviews over Appartement Athina

• 9Dewy28-09-2019

Geweldig

Mooi dicht gelegen bij het centrum een klein en gezellige accommodatie. En een mooie grote parkeerplaats

Met vrienden

• 10Geertruida27-09-2019

Rustig en toch dicht bij het centrum.

Rustig en toch dicht bij het centrum. Top eigenaar en zoon. Veel repeaters.

• 10Jeannette27-09-2019

Een hele fijne vakantie

Gunstig gelegen. Goede service. Fijn zwembad. Heerlijke bedden.

• 7Hans Kengen10-09-2019

Gezellig en gastvrij.

Klein appartementencomplex, rustig gelegen op loopafstand van het centrum. Mooie tuin met goed zwembad. Kamers wat klein en gedateerd, wel keurig schoon. Vriendelijke ontvangst.

• 9Gera en Ad25-08-2019

Geweldig

Heerlijk rustig en toch ben je snel in het dorp Eigenaar Dimitri en zijn zoon zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt. Wij vinden het hier geweldig!

• 9Irene21-08-2019

kleinschalig appartementencomplex, goede ligging.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, het appartement was schoon en zeer fijne bedden. De ligging is perfect aan de rand van het centrum. Dimitri en Yannis doen er alles aan om het naar je zin te maken. Er zijn verschillende strandjes waar je makkelijk te voet naar toe kunt. Tip; Restaurant Elia aan het eind van de haven, kun je heerlijk eten.

• 8Wil & Hetty15-08-2019

Gezellig, rustig, kleinschalig hotel

Een kleinschalig hotel van een Griekse eigenaar en zoon. We hadden kamer 15 met daarin een kleine keukenblok met kleine koelkast. De slaap- en badkamer zijn niet groot maar voldoen met zijn 2-en. De douche is lekker hard en net als in vele plaatsen in Griekenland mag geen papier in de wc gooien. We deden het in de ochtend rustig aan en nuttigde ons ontbijtje op het kleine balkonnetje. Vanaf daar zagen we de eigenaar en zijn personeel het zwembad elke ochtend goed schoonmaken, ook de ligbedden en meubilair werden goed schoon gehouden. Dit gebeurt in het hele hotel. Doordat we een auto hadden lunchten we elke dag ergens anders. In de middag kwamen we terug en gingen dan even relaxen aan het zwembad. Rond het hotel zijn genoeg goede restaurants, Iredeon en Esperides waren onze favoriete dinergelegenheid maar er zijn er zo veel. Het dorpje met gezellige terrassen aan de haven bevinden zich op loopafstand. Naar beneden gaat makkelijk.

• 9Wilma fennema14-08-2019

Super!

Gemoedelijk hotel/appartementen Heerlijk zwembad met ligbedden, geen handdoekje leggen! Fijne boekenkast als je even niets te lezen hebt. Top parkeerplaats/ tuin. Heerlijk rustig ook 's avonds. Vriendelijke eigenaar en zoon. Hebben ĺaatste 2 nachten in groot apartement geslapen boven op de berg. Met een fantastisch uitzicht over 2 havens en de zee. Super groot dakterras waar je heerlijk kan liggen onder de sterrenhemel. Kregen zelfs een auto erbij om boven te komen. Ook hotel Athina is prima om te verblijven. Goeie bedden, heel schoon. Voor griekse begrippen top. De locatie is goed. Dorp op loopafstand. Meer dan voldoende betaalbare restaurants. Zeker een aanrader.

• 10Sjoukje29-07-2019

Dit hotel is een echte aanrader.

Fijn hotel, in het centrum, lekker zwembad, erg schoon, attente vriendelijke eigenaar Dimitri. Ook handig; een eigen parkeerterrein. Tip: naast de normale 2-pers kamers zijn er nog een paar appartementen (op de websites vaak niet te vinden). Het appartement boven heeft een eigen opgang en een groot terras.

• 9Joke Sibie27-07-2019

We zijn fantastisch ontvangen door Dimitri en zijn zoon in hotel Athina. Een hele fijne locatie, je steekt de straat over en loopt het centrum van Pythagorion in. Je scooter of auto kun je zonder problemen achter het hotel parkeren. Een prachtig uitzicht vanaf onze balkons, we keken uit op het klooster en de bergen. Een zwembad met luxe ligbedden. Schone kamers, goede bedden. Door de gastvrijheid van Dimitri en zijn zoon was het elke dag weer genieten van een lekker drankje bij het zwembad aan het einde van een dagje strand of eilandtrip. Een aanrader!

Met vrienden

30 tips over Appartement Athina

• Gert, 27-06-2014

Nachtegaalroute/Kokkari/Pappa Beach (mooi strand) Restaurant Casa di Roma en Four Seasons

• van den Bergh, 09-05-2014

Uitstekend gelegen accommodatie op loopafstand van het centrum waar je heerlijk grieks voor een klein prijsje kan eten bij Porto Bello en Robison in de winkelstraat.

• mariette, 07-07-2012

Binnen 5 minuen lopen zit je bij de haven waar allerlei eettentjes en barretejs zijn. Je waant je net in klein Monaco. Luxe boten en ook gewone boten leggen aan. Een lust voor het oog. De mainstreet is voorzien van luxe shops, galeries en supermarkten. Diverse juweliers die tegen goeie prijzen van alles verkopen. Helemaal leuk. Wij komen hier al jaren en genieten volop. Iedere vakantie is weer anders. Maar Athina blijft voor ons nr 1

9 vragen over Appartement Athina

• Ria, 05-08-2018

Bedden

Zijn er ook kamers met 1-persoons bedden?

• Sabine, 02-07-2017

vriesvakje

Zit er een vriesvakje in de koelkast?

• Nancy, 09-08-2016

Vernieuwd?

Ik lees in een recente recensie dat alles dit jaar is vernieuwd. Weet iemand of dat om de faciliteiten gaat of om de kamers? Of beiden? Bedankt!

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12