Appartement Astra Village

Appartement Info

Meer appartementinfo

8 reviews over Appartement Astra Village

• 6Gerda Jansen24-09-2015

Alleen het uitzicht was mooi

Het appartement werd beheerd door een aardige mevrouw. Helaas was de receptie uitermate ongezellig, bijna nooit iemand aanwezig en niet gezellig een drankje te koop, daardoor geen enkel contact met de andere appartementbewoners, dit komt natuurlijk ook doordat er geen zwembad aanwezig is. Het appartement werd goed schoongehouden, echter een onhandige indeling: allemaal trapjes, 2 naar de keuken, weer 2 trapjes naar beneden, de slaapkamer (met airco die het in eerste instantie niet deed) lag ahw "in de kelder". Het balkon was piepklein, het uitzicht was prachtig. Wat ons echter het meest stoorde was de enorme steile toegangsweg van geribbeld beton, niet alleen een ramp als je slecht ter been bent zeker ook als je na een etentje in de haven weer die vreselijke route moet beklimmen, dit moet echt beter in de reisinformatie aangegeven worden. Toch hebben we een heerlijke week gehad, mooi eiland, aardige bevolking, prachtig weer, kortom: heerlijk.

• 8henkpetra19-09-2011

Goed app. maar wel op een plek die je moet willen

Astra Village is een prima app. De app. zijn basic maar netjes en schoon. Zoals al eerder genoemd ligt het op een plek waarwij een heuvel een understatement is. Het is een bult oplopen die je moet kunnen en willen. Het is een weg van beton waar ribbels op gemaakt zijn maar dan nog is het slecht te doen, vooral met de koffers kun je bijna niet naar boven of beneden komen. Daaraast is het uitzicht mooi maar ook niet vanaf alle kamers. Er zijn studio's waar je tegen een blinden muur aan zit te kijken en dan vergoed het uitzicht niet de bult die je op moet. Wij hadden een 2-kmr app. (nr. 31) en dit bestaat uit 2 verdiepingen. Je blijft dus trappen lopen. Wel erg ruim. De app. met een vide blijken bestemd te zijn voor de Scandinavische markt. Maria, de eigenaresse en haar medewerkster Silvia zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam met tips om het eiland te bekijken. In het naseizoen is Maria echter maar beperkt aanwezig en las je 's avonds terugkomt kun je niets van de bar krijgen.

• 0Clara01-09-2011

niet nog een keer

Omdat ik deze keer met mijn dochters (17) reisde had ik voor een appartement gekozen. Alhoewel ik wist dat er soms geklommen moet worden in Pythagorion, viel dit wel heel erg tegen. De omschrijving van de reisorganisatie "minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn" is wel een heel erge understatement. Wij zijn niet slecht ter been, maar vonden de klim inderdaad een drama en de tweede dag zijn we verhuisd naar het hotel vlakbij de haven, waar ik mijn vorige vakanties altijd logeerde. De 3 voor de ligging betreft dus de bereikbaarheid. Het uitzicht is inderdaad erg fraai en het ontbijt uitgebreid.

Met oudere kinderen

• 8Rinus Welleman11-08-2011

Mooi uitzicht.

Wij hadden een appartement met zeezicht en een klein balkon. De woonkamer(zonder airco) lag onder het terras, terwijl de slaapkamer (met airco) nog een verdieping lager lag. Dus heel veel trappen klimmen. De ligging van het complex is wel heel mooi maar om er te komen is een drama. Zelfs met een huurauto is de helling, vanaf de hoofdweg, heel steil en gevaarlijk. Dit vonden wij het grootste nadeel. De eigenaresse en schoonmaaksters waren wel heel behulpzaam, wat onze vakantie toch nog aangenaam maakte.

• 9Piet17-07-2011

Mooie apparetmenten.

Wij zaten 11 dagen in Astra Village,het enige nadeel wat wij konden bedenken was de steile toegansweg naar de apparetmenten,maar dat viel helemaal weg vanwege de ligging,het uitzicht,de rust,elke dag schoonmaak en schone handoeken,vriendelijk personeel,alles goed onderhouden,kortom wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en komen zeker nog terug.

• 8Karen12-07-2011

Fijn appartement!

Twee heerlijke weken gehad in onze studio. Prachtige ligging (wel klimmen, maar daardoor heel rustig, ook 's nachts), met uitzicht op zee. Elke dag schoonmaak, nieuwe handdoeken en paar keer per week schoon linnengoed. Zeer vriendelijk personeel. Er zijn studio's met een balkonnetje en met een terrasje. Wij hadden een terrasje: heerlijk ontbijten daar 's ochtends, maar dit kan ook (tegen betaling uiteraard) op het algemene terras. Niet veel privacy maar dit is (als je de goede buren treft) ook wel weer gezellig. Alles wordt goed onderhouden, wij heben het als zeer prettig ervaren in elk geval om hier te verblijven!

• 9Annelies01-07-2011

Prachtig gelegen en zeer vriendelijk personeel

Het appartement is gezellig en kleinschalig met een prachtig uitzicht op zee. Je moet goede benen hebben om er te komen maar ik ga er zeker nog een keer terug. Het personeel hebben we als zeer vriendelijk ervaren, de service was uitstekend en we hebben er heel erg van genoten.

• 10kaufmann18-01-2008

schitterend app maar nu erg duur .vooral in de avond een zeer mooi uitzicht .

Familie

0 tips over Appartement Astra Village