Hotel Arethousa

Hotel Arethousa
7,9

6 tips over Hotel Arethousa

Sjaak24041959, 26-9-2014

Ga bij Klikos een scooter / auto / fiets huren, Nederlandse vrouw, goede service en prima prijs. Taxi van Pythagorion naar Arethousa kost 5 Euro zeker doen weg is s'avonds te donker. (gevaarlijk) Ga in de zijstraten van Pythgorion de restaurantjes bezoeken. (uitstekende kwaliteit)

Psilli Ammos mooiste zandstrandje. (geniet onze voorkeur) Samos is een mooi eiland om met de scooter te verkennen afstanden zijn goed te doen. Restaurant Balkoni in Koumadarei heeft een schitterend uitzicht op het dal.

Cindy, 24-9-2014

Fiets huren bij Nikos, op parkeerplaats langs weg naar Pythagorion. Fiets krijg je mee, in Pythagorion zelf regel je contract.

In donker fietsen, geen aanrader.

Kasteel in Pythagorion, prachtig uitzicht op startbaan v airport.

J. van Dam, 4-7-2014
Huur vervoer bij KIklos in Pythagorion , scooters, quads en auto's. Alles inclusief All Risk verzekering en haal en brengservice.

EsR1981, 14-1-2014
De cocktailbar direct rechts aan het einde van de winkelstraat bij de haven is erg gezellig en de mensen zijn super hartelijk
Diem, 20-10-2013
De ontbijt ruimte buiten heeft een mooi uitzicht op het zwembad en daar achter de zee.
jorovisser, 3-7-2013
Heerlijk eten kan ook in Pythagorion, maar ga in een vcan de kliene zijstraatjes eten ipv aan de haven boulevard (geen commerciele praatjes, meer en beter eten, meer rust zonder zsm weer te moeten vertrekken).