Appartement Antoniosstersterster

Appartement info

Meer appartement info

82 reviews over Appartement Antonios

• 9tessa08-07-2013

heerlijke vakantie gehad !

appartement antonios is prima, de ligging is hoog in een klein straatje wat met de koffers klein stukje lopen is maar toch best een beetje zwaar in die warmte maar vond het leuke ligging met mooi uitzicht op de haven en zee. Hele lieve, aardige eigenaren! Erg prettig dat je kamer elke dag wordt schoon gemaakt door lieve maar lawaaierige schoonmaaksters! het enigste wat wij wat minder vonden was het lawaai van andere mensen en de schoonmaaksters, dit was vaak al om 06:00 in de ochtend en/of snachts. wij zijn 1 keer rond 18:00 naar zwembad op dak gegaan klein zwembadje maar echt een prachtig uitzicht, weet verder niet of overdag druk is want wij zijn strand mensen.

Gereisd met partner in juni 2013

• 10eva de jong26-01-2013

GEWELDIG!!!!!!!! IK HEB HEIMWEEEEEEEE

prachtig uitzicht, heerlijk zwembad, geweldige kamers toppie!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 7martin_4807-06-2012

Eenvoudig maar prettige kamer

Zoals wel vaker verwacht word krijg je voor deze prijzen geen kamer in het Hilton of Sheraton hotel. Het is een eenvoudige kamer met een keukenblokje waar je eigenlijk geen eten op zou willen klaar maken. Hoefde ook niet toen wij er waren want voor zo'n €30,- was je met z'n tweeën al klaar bij één van de vele restaurantjes aan de haven.

Wat wij als erg prettig ervaarden was het zwembad op het dak. Heerlijk even afkoelen op de heetste momenten van de dag. De eigenaren waren ook erg vriendelijk.

Kortom, klein en simpel MAAR WEL SCHOON!

Gereisd met partner in september 2010

• 5debora09-08-2011

Zeer eenvoudig appartement met goede ligging.

In ons appartement S6(nieuwbouw) op de 4e verdieping was het bed zeer slecht en was er best wat achterstallig onderhoud. Alles is net niet af. Dit is jammer want de ligging van de accommodatie is perfect als je goed ter been bent! Verder is het appartement klein, er is geen geen stoel of tafeltje in het appartement zelf. Wel hadden wij mooi zijzeezicht vanaf ons balkon. De accommodatie was wel redelijk schoon en we kregen bijna iedere dag schone handdoeken. Boven op het dak ligt een klein zwembad, vanaf hier heb je een mooi uitzicht over de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9Janneke15-06-2011

Perfecte Ligging, schoon appartement

Wij zijn dit jaar voor de 2e keer naar Antonios in Pythagorion geweest. Het appartementen complex heeft de perfecte ligging in een rustig straatje, maar op nog geen minuut lopen naar de gezellige boulevard met veel verschillende restaurantjes en cocktailbars. Vanaf het zwembad op het dak een mooi uitzicht over de boulevard en de zee. Het appartement is inderdaad niet heel groot en het interieur is niet volgens de laatste mode :) Maar wat wij vooral belangrijk vinden is dat het schoon is en dat is het absoluut. Ook onze spulletjes konden wij prima kwijt. De eigenaar en zijn vrouw zijn vriendelijke mensen, waar je altijd met je vragen terecht kunt. Wat ook erg prettig is, is dat het appartement met de auto op 10 minuten afstand ligt van het vliegveld. Wij zijn beide keren met een taxi naar het appartement gebracht, echt ideaal. Ook Esther van TO is heel aardig en behulpzaam, alles was prima geregeld. Aanraders: Captain's BBQ, watervallen van Potami en de openluchtbios in Samos

Gereisd met partner in juni 2011

• 0Mar en An23-05-2011

Dicht bij de haven

Het appartement was erg gedateerd maar wel schoon. De eigenaars zijn hele lieve mensen en bereid om alles voor je te doen. Pythagorion is een hele leuk plaatsje aan de haven met leuke eetgelenheden zoals; Irodion en Aprhodite Garden Restaurant. Absoluut aanraders!! Vlakbij is een leuke badplaats Potokaki.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8N. Onrust07-08-2010

Prima hotel

Gezellig appartement, vriendelijke eigenaren, perfecte ligging met goed uitzicht vanaf balkon op vierde verdieping (kamer s-6) Wel kleine, simpele ouderwetse kamer, maar werd elke dag heel goed schoongemaakt. Bovendien zit je meeste tijd buiten ivm de warmte. Ons balkon had veel schaduw, met zij zeeaanzicht. Zwembad is prima voor snelle duik of verkoeling en heeft prachtig uitzicht over Pythagorion. De schoonmaaksters zijn geweldig en storen nooit. Doen zelfs de afwas, als je dat zou willen. Voor airco moet je 40 euro per week bijbetalen, met met open terrasdeur kun je ook goed slapen. Pythagorion is gezellig plaatsje met heel veel eetgelegenheden. Meeste aan de boulevard verkopen wel hetzelfde, maar op andere plekken op het eiland (psarades in ag. Nikolaos en Bella Vista in Pefkos kun je echt heerlijk eten voor een leuk bedrag) Leuk om te doen zijn de watervallen van Potami en de openlucht bioscoop cinerex in Mythilini.

• 8Vincent Gusdorf03-08-2010

Prima prijs/kwaliteit

Het weekje Antonios was prima. Als je verwachtingen niet te hoog zijn (maar gezien de prijs kan dat ook niet...) is het een prima hotel/app. De kamer was erg klein en het bed wat krakerig en hard, maar de eigenaar en zijn vrouw zeer vriendelijk en behulpzaam (kapotte koelkast binnen een dag gemaakt). Van het keukentje en de badkamer hoef je niet veel te verwachten, de basisbenodigdheden zijn er. De ligging is fantastisch (op 50-100 m van de haven) en het uitzicht vanaf het zwembad nog beter!

Kortom, een prima plek voor weinig geld. Wij hebben er een week gezeten, en dat was ook wel voldoende.

• 6gerard en mieke21-07-2010

nooit meer

een accomodatie dat het wel gehad heeft. Het is als of de tiijd heeft stilgestaan. Kleine kamer, Kookplaatje met twee plaatjes, zeer kleine doucheruimte met douchegordijn die wel altijd aan je lichaam blijft plakken, geen afzuiging.

• 7H.Boelaart13-06-2010

aardige mensen,typisch grieks

Als je geen te hoge verwachtingen hebt zul je hier een heerlijke vakantie hebben,i.d.d.kamers zijn klein,keuken totaal niet toereikend,maar je kunt bijna overal voor 25,-euro met z'n twee eten,incl knoflookbrood,hoofdgerecht en halve liter wijn en een frisje,heel veel scandinaviers in het complex toen wij er waren.Wij hadden app.ment nr 21,werkelijk fantastisch uitzicht,we gaan zeker nog eens terug!temp was goed gemiddeld zo'n 25 graden.Aanrader: pappa beach,op de fiets zo'n 40 minuten maar leuk!!!!

Gereisd met partner in mei 2010

6 tips over Appartement Antonios

• Hanneke, 05-10-2013

Wij zijn gaan duiken met een duikschool die hun kleine bootje aan de boulevard hadden liggen, absolute aanrader! Ook de watervallen van Potami zijn de moeite waard. Vertrek daar wel vanaf het restaurant bovenaan de trap.

• Aniek Wouters, 08-08-2013

Een auto huren op Samos is zeker een aanrader. Op deze manier kun je het eiland goed verkennen. De watervallen van Potami zijn dan ook een aanrader. Hierbij geen waardevolle spullen meenemen omdat je een stukje moet zwemmen om bij de watervallen te komen. Ook een excursie naar Patmos is een aanrader voor de liefhebber. Dit is het Jeruzalem van Europa. Direct aan de haven zitten gezellige eettentjes, maar ook een paar straten daarvandaan. Zoals bijvoorbeeld het 'garden' restaurant Esperides.

• tessa, 08-07-2013

strand rond pythagorion zijn kiezels en stenen dus neem waterschoenen of goeie slippers die in water kunnen mee of koop ze daar! Voor de zand strandjes moet je toch wel een auto huren maar is echt een aanrader!! eiland erg mooi! platanos is het hoogste punt van samos (mini dorpje op een berg) is toch wel heel leuk om even te zijn geweest! is wel een spannende rit door hele kleine straatjes! verder aan de haven van pythagorion heb je veel leuke resaturantjes/barretjes! en liggen mooie boten1

0 vragen over Appartement Antonios

Appartement info