Appartement Antonios

Mooie appartement

Eenvoudig schoon appartement

• 8Patrick25-06-2016

Wederom geweldig

Het appartementencomplex ligt midden in het autovrije gedeelte van Pythagorian. Kamers zijn doelmatig ingericht met goed werkende airco en prima bedden. Antonio regelt dit op zijn eigen vriendelijke wijze. Schoonmaken dagelijks en goed

Voor minder valide mensen ligt dit complex niet handig, je moet aan 2 kanten een zeer steile, en soms gladde helling op.

Alleenreizend

• 8Patrick05-09-2015

Volgend jaar ZEKER WEER!

Het complex ligt midden in het autovrije centrum. Dat biedt vele voordelen, als je ergens naartoe wilt, winkel, restaurant, strandje, op loopafstand. En dat is een mega voordeel t.o.v de all inclusive hotels, daar kan je alleen met de taxi naar toe....

Ik vond het fantastisch, had een prima kamer (10) , met een balkon wat s middags in de schaduw lag, altijd lekker als je even wil bijkomen van een paar uur bakken. De bij te huren airco zeker doen, ik dacht t de eerste nacht zonder te kunnen, daar krijg je spijt van en het zijn zeker de kosten niet, EN hij koelt goed EN heel stil. Antonio is altijd bereid vragen te beantwoorden en adviezen te geven. Diep respect voor deze 70 jarige man, die hard werkt en altijd vriendelijk is

De schoonmaaksters doen uitstekend werk. Spic en Span. (t zijn er ook 2, leuk duo)

Alleenreizend

• 9bjorndebby04-06-2015

knus en gezellig

net terug van een verblijf van 8 dagen antonios. Echt super goed bevallen. De kamers zijn niet echt groot, maar wat een fantastisch uitzicht[ kamer 19]. Kamer word dagelijks schoon gehouden. Inrichting wat gedateerd maar hoeveel tijd breng je nu uiteindelijk door op je kamer. Er staat een goed bed en je kunt je fatsoenlijk douchen. [ en natuurlijk is het douche gordijn te kort] Eigenaren zijn echt vriendelijke mensen die je overal mee willen helpen. Samos blijft ons favoriete eiland, en nu met antonios een prima accommodatie gevonden. Dus volgende keer voor ons, voor herhaling vatbaar. Voor mensen die niet goed ter been zijn is het echter geen aanrader, je moet nog een pittig stukje klimmen wil je antonios bereiken.

• 10Marielle15-08-2014

Fantastische plek!!

Omgeving en uitzicht is geweldig! Het personeel is behulpzaam, vriendelijk en in voor een praatje!

Met vrienden

• 5f. glorie24-06-2014

slechte inrichting

Appartement waar wij in zaten was slecht ingedeeld en de verdieping veel te laag (1.8 m). Hierdoor was het elke keer klimmen en bukken om naar bed te gaan. Verder is de inrichting karig en behoeft de keuken een opknapbeurt.

• 8Hanneke05-10-2013

Simpel schoon appartement met perfecte ligging

De appartementen zijn basic, maar worden elke dag (behalve op zondag) keurig schoongemaakt. De ligging is ideaal. Je loopt via een rustige schuine straat zo'n 100 meter naar beneden en staat op de boulevard vol met terrasjes. Wat meer naar links is het strand. Ideaal! Het is ook vlakbij het vliegveld, maar daar hoor je vrijwel niets van.

• 7Jeroen14-09-2013

Geen luxe, maar zeer mooi gelegen!

Pythagorion is een prachtig gelegen plaatsje op Samos. Boek je een kamer bij Antonios, dan krijg je er een prachtig uitzicht bij kado.

De ontvangst was er prima, je waant je meteen thuis bij de Grieken. Aanvankelijk kregen we een kamer met een nogal krap twee persoonsbed, maar op de vraag of we een andere kamer konden krijgen was dat geen enkel punt.

Bovenop het hotel is een zwembad, niet al te groot. Vanaf hier wel een mooi uitzicht over de haven en de zee.

Met vrienden

• 9Aniek Wouters08-08-2013

Leuk, gezellig en huiselijk!

In Juli ben ik samen met mijn vriend 11 dagen naar Appartementencomplex Antonios geweest. Het appartement was klein, maar prima in orde. De kamers werden iedere dag schoongemaakt, de handdoeken werden verwisseld en zelfs de afwas werd gedaan voor ons! De eigenaren zijn zeer vriendelijk en maken iedere dag, wanneer ze je zien, een praatje met je. Het appartementencomplex wordt van de gezellige haven gescheiden door een steile weg. Het zwembad op het dak, met het ontzettend mooie uitzicht, is zeker een pluspunt.

• 8George30-07-2013

Aanrader

Eenvoudige, nette, goed onderhouden en schoon appartementencomplex. Hooggelegen met een prachtig uitzicht vanaf het balkon op het haventje en de zee. Goede verzorging door de vriendelijke en behulpzame eigenaren. Het zwembad op het dakterras is ook fijn. Kortom een heerlijke vakantie genoten. (Kamer 9)

6 tips over Appartement Antonios

• Hanneke, 05-10-2013

Wij zijn gaan duiken met een duikschool die hun kleine bootje aan de boulevard hadden liggen, absolute aanrader! Ook de watervallen van Potami zijn de moeite waard. Vertrek daar wel vanaf het restaurant bovenaan de trap.

• Aniek Wouters, 08-08-2013

Een auto huren op Samos is zeker een aanrader. Op deze manier kun je het eiland goed verkennen. De watervallen van Potami zijn dan ook een aanrader. Hierbij geen waardevolle spullen meenemen omdat je een stukje moet zwemmen om bij de watervallen te komen. Ook een excursie naar Patmos is een aanrader voor de liefhebber. Dit is het Jeruzalem van Europa. Direct aan de haven zitten gezellige eettentjes, maar ook een paar straten daarvandaan. Zoals bijvoorbeeld het 'garden' restaurant Esperides.

• tessa, 08-07-2013

strand rond pythagorion zijn kiezels en stenen dus neem waterschoenen of goeie slippers die in water kunnen mee of koop ze daar! Voor de zand strandjes moet je toch wel een auto huren maar is echt een aanrader!! eiland erg mooi! platanos is het hoogste punt van samos (mini dorpje op een berg) is toch wel heel leuk om even te zijn geweest! is wel een spannende rit door hele kleine straatjes! verder aan de haven van pythagorion heb je veel leuke resaturantjes/barretjes! en liggen mooie boten1

0 vragen over Appartement Antonios

Appartement info