Appartement Anthemoessa

22 reviews over Appartement Anthemoessa

• 2018
    9marjolijn en ton20-09-2018

supervakantie hier gehad

echt een schitterende accommodatie. Kamers met waanzinnig mooi uitzicht op zee, da;s genieten!! bij aankomst verwelkomd door eigenaar met een drankje bij het zwembad. Veel uitleg gekregen over things to do. Vervolgens aan de overkant bij Kiklos een scooter gehuurd (10 Euro per dag volledig verzekerd zonder eigen risico) en hiermee heerlijk het gehele eiland verkend. met scooter kom je overal tot op het strand, geen gedoe met parkeren etc. Je moet wel echt vervoer hebben want alleen al naar de stad pythagorio (met gezellige boulevard, restaurantjes en terrasjes) 2 kilometer onder aan de heuvel is lopend niet te doen. Mooi zwembad, schone kamers, veel licht en keurig netjes schoongemaakt. Wij hadden voor 7 euro pp per dag ontbijt bijgeboekt. Prima met koffie/thee/melk/jus eitjes, ham kaas, jam, cornflakes en vers fruitschaal. Wij hadden hier een top vakantie en kunnen dit een ieder aanraden. Tips: gezellig zandstrand Psili Ammos

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Frida limburg14-10-2017

Super kan niet beter. Volgend jaar zeker weer

Zeer vriendelijke mensen. Dat we aankwamen stonden ze ons op te wachten. Ze stelde zich voor. En daarna werden we naar de bar bij het zwembad gebracht. Daar mochten we wat te drinken bestellen. Daarna gingen ze naar de volgende gasten en precies hetzelfde. Wij waren er rond 10.00 hebben nog geen half uurtje op de kamer gewacht. Hier werden we ook heen gebracht. Wat ontzettend netjes en schoon. Elke dag schone handdoeken. En om de dag schoon bedden goed. Echt top . Uitzicht van elke kamer keek over de zee uit. Wel vervoer nodig vinden wij geen probleem. Bus stop voor de deur. En taxi kostbaar €5 naar Pythagorion

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9van Hout21-08-2017

Prachtig verblijf!

Wij hebben een erg prettige vakantie gehad in dit complex. De eigenaar was erg vriendelijk en bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden, omdat onze kamer nog niet was schoongemaakt. Eten en drinken kan je erg goedkoop kopen bij de poolbar. Het is tevens wel aan te raden om een auto te huren om het eiland te verkennen. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te verblijven!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Familie Tijhuis06-08-2015

Mooi appartementencomplex

Schoon, licht, mooi gelegen appartementencomplex. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Vriendelijke eigenaar. Balkon met prachtig uitzicht op zee. Een aanrader om naar toe te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Erwin 01-07-2015

Schoon en een prachtuitzicht

Vriendelijke ontvangst door het eigenaar echtpaar. Schoon appartement en zwembad. Heerlijk vertoeven hier. 1 van onze beste Griekenland vakanties. Een auto is wel een must op deze lokatie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 10Hiske29-07-2014

Geweldige 10 dagen gehad!

Anthemoussa is super! Er zijn ongeveer 15 appartementen wat het kleinschalig houdt. Alles was perfect in orde, alles zag er netjes uit, heerlijk zwembad, was daar vaak niet druk en daarnaast een prima kamer met mooi uitzicht op zee. In de ochtend staat de zon vol op het balkon maar daar is rekening meegehouden want er is ook een zitje aan de andere kant van het appartement voor het ontbijt. Onwijs aardige eigenaar die alles heeft verteld over het eiland, over leuke plekjes waar weinig toeristen komen. Het huren van een vervoersmiddel is wel handig want het is echt de moeite waard om het eiland te verkennen en niet alleen de plekken te zien waar de stadsbus komt. Naar het stadje is een eindje lopen. Een taxi kost 5 euro. Zeer tevreden, wij komen nog wel eens terug!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Suzanne18-07-2014

Heerlijk ontspannen, verdiend meer sterren

In 2013 een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Schoon, vriendelijk personeel, gezellig interieur en het zeezicht was erg romantisch. Rustig, maar niet leeg en een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Jaap Benard29-06-2014

Dit is zeker de moeite waard.

Hebben een heerlijke tijd gehad. Als je iets huurt voor het vervoer is dit een heerlijk rustige plek. Gaan hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Wil Reijnders 18-06-2013

Keurig appartement even buiten Pythagorion

Het appartement is voor Griekse begrippen keurig doch eenvoudig. Klein keukenblok. Groot balkon over gehele breedte van app. Je hebt een schitterend uitzicht op zee. Je hebt wel een transportmiddel nodig om Pythagorion of strand (Mykali is erg leuk met taverne Kalypso) te bezoeken. Heeft ook een eenvoudig zwembad. Het viel wel op dat het zeer rustig was, slechts een paar app bezet, en dat vonden wij niet erg.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Hans11-05-2013

Mooie relaxte plek met zeer vriendelijke eigenaren

De ligging van het appartement is prachtig. Vanuit het appartement is een mooi uitzicht op zee en het mooi aangelegen zwembed. De eigenaren zijn zeer gastvrij en bezig het terrein nog mooier te maken.

Op kleine afstand van het appartement is een autoverhuur waar we voor 20 euro per dag een auto hebben gehuurd.

Zelfs de cleaning lady maakte elke dag een kunstwerk van de schone handdoeken. De kamers zijn eenvoudig maar van alle gemakken voorzien. Het personeel is klant- en kindvriendelijk. Wij waren hier in de meivakantie en werden door de eigenaren uitgenodigd om mee te eten met de paasmaaltijd.

Prima, leuke vakantie hier gehad met dank aan medewerkers Antemoessa.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Appartement Anthemoessa info