Appartement Anthemoessa **

Appartement Anthemoessa
Appartement Anthemoessa
8,6

19 reviews over Appartement Anthemoessa in het Nederlands

Super kan niet beter. Volgend jaar zeker weer

Frida limburg, 14-10-2017

Zeer vriendelijke mensen. Dat we aankwamen stonden ze ons op te wachten. Ze stelde zich voor. En daarna werden we naar de bar bij het zwembad gebracht. Daar mochten we wat te drinken bestellen. Daarna gingen ze naar de volgende gasten en precies hetzelfde. Wij waren er rond 10.00 hebben nog geen half uurtje op de kamer gewacht. Hier werden we ook heen gebracht. Wat ontzettend netjes en schoon.

Elke dag schone handdoeken. En om de dag schoon bedden goed.

Echt top . Uitzicht van elke kamer keek over de zee uit. Wel vervoer nodig vinden wij geen probleem. Bus stop voor de deur. En taxi kostbaar €5 naar Pythagorion

Mooi, maar niet voor herhaling vatbaar

Groetjes uit Tilburg, 1-10-2017

Het appartementen complex ziet er goed uit en heeft mooi uitzicht over zee. Het ontbreken van een luifel zorgden ervoor dat wij niet konden ontbijten (lees: wakker worden) op balkon. Waterkoker ontbrak dus thee zetten was er niet bij. Laat op de avonds even tv kijken was er niet bij, want er zijn geen zenders. Tv kijken is voor ons een vorm van even de gedachten laten gaan voor het slapen gaan. Internet was slecht. Zwembad ziet er mooi uit, maar er wordt geen onderhoud aan gedaan (als je er verstand dan hebt weet je beter dus wij hebben er geen gebruik meer van gemaakt). We hadden 15 dagen een auto, maar even wandelen naar een supermarkt, terrasje, centrum of zo is er niet bij, want is te ver en niet aan te raden qua rijgedrag. Er werd met een Franse slag schoongemaakt; doe het goed of niet. Wij hebben ons goed vermaakt omdat wij er hebben geslapen, gedoucht en bakkie thee deden met broodje om vervolgens op pad te gaan; ondernemen als je op vakantie bent. We zijn 4 sterren hotels gewend dus het kan ook aan ons hebben gelegen dat we over deze punten vallen. Aanrader is Kokkari om te verblijven en om de hoek van dit complex zit een auto verhuurbedrijf fb en vooraf boeken dat scheelt veel!

Prachtig verblijf!

van Hout, 21-8-2017

Wij hebben een erg prettige vakantie gehad in dit complex. De eigenaar was erg vriendelijk en bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden, omdat onze kamer nog niet was schoongemaakt. Eten en drinken kan je erg goedkoop kopen bij de poolbar. Het is tevens wel aan te raden om een auto te huren om het eiland te verkennen. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te verblijven!

Heerlijk rustig.

A.M.P. Hilhorst, 8-1-2017

Wij zijn in juli 2016 hier 2 weken geweest, het is een heel mooi en schoon appartement. Iedere dag werd er schoon gemaakt ! De eigenaar is een hele behulpzame en vriendelijke man. We zaten alleen wel 1.5 km van het centrum , dus een auto is wel aan te raden.

Mooi appartementencomplex

Familie Tijhuis, 6-8-2015

Schoon, licht, mooi gelegen appartementencomplex. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Vriendelijke eigenaar. Balkon met prachtig uitzicht op zee. Een aanrader om naar toe te gaan.

Schoon en een prachtuitzicht

Erwin , 1-7-2015

Vriendelijke ontvangst door het eigenaar echtpaar.

Schoon appartement en zwembad. Heerlijk vertoeven hier. 1 van onze beste Griekenland vakanties. Een auto is wel een must op deze lokatie.

Geweldige 10 dagen gehad!

Hiske, 29-7-2014

Anthemoussa** is super! Er zijn ongeveer 15 appartementen wat het kleinschalig houdt. Alles was perfect in orde, alles zag er netjes uit, heerlijk zwembad, was daar vaak niet druk en daarnaast een prima kamer met mooi uitzicht op zee. In de ochtend staat de zon vol op het balkon maar daar is rekening meegehouden want er is ook een zitje aan de andere kant van het appartement voor het ontbijt. Onwijs aardige eigenaar die alles heeft verteld over het eiland, over leuke plekjes waar weinig toeristen komen. Het huren van een vervoersmiddel is wel handig want het is echt de moeite waard om het eiland te verkennen en niet alleen de plekken te zien waar de stadsbus komt. Naar het stadje is een eindje lopen. Een taxi kost 5 euro. Zeer tevreden, wij komen nog wel eens terug!

Heerlijk ontspannen, verdiend meer sterren

Suzanne, 18-7-2014

In 2013 een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Schoon, vriendelijk personeel, gezellig interieur en het zeezicht was erg romantisch. Rustig, maar niet leeg en een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes.

Dit is zeker de moeite waard.

Jaap Benard, 29-6-2014

Hebben een heerlijke tijd gehad.

Als je iets huurt voor het vervoer is dit een heerlijk rustige plek.

Gaan hier zeker nog een keer terug.

Keurig appartement even buiten Pythagorion

Wil Reijnders , 18-6-2013

Het appartement is voor Griekse begrippen keurig doch eenvoudig. Klein keukenblok. Groot balkon over gehele breedte van app. Je hebt een schitterend uitzicht op zee. Je hebt wel een transportmiddel nodig om Pythagorion of strand (Mykali is erg leuk met taverne Kalypso) te bezoeken. Heeft ook een eenvoudig zwembad. Het viel wel op dat het zeer rustig was, slechts een paar app bezet, en dat vonden wij niet erg.

We hebben een aantal aanbieders voor Anthemoessa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Anthemoessa in Pythagorion, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Anthemoessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Anthemoessa scoort een 8.59 uit 10 op basis van 20 reviews.