Géén boekingskosten

Appartement Anthemoessa

GriekenlandSamosPythagorion

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Anthemoessa voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 21 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

22 Reviews over Anthemoessa

• 8Tessa29-05-2019

Schoon, knus, gezellig appartementencomplex; doen!

Anthemoessa is een gezellig, klein appartementencomplex met uitzicht op zee. Wij hadden een iets ruimere suite met apart zitgedeelte en klein keukentje. Netjes verzorgd allemaal, fris en licht. Er werd iedere dag schoongemaakt. De host Maria is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Heel luxe is het niet, maar basic ook zeker niet. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Centrale ligging! Tip: huur een scooter en cross lekker over het eiland. Anthemoessa is een prima uitvalsbasis! Helemaal niks op aan te merken, ik zou het iedereen aanraden.

• 9marjolijn en ton20-09-2018

supervakantie hier gehad

echt een schitterende accommodatie. Kamers met waanzinnig mooi uitzicht op zee, da;s genieten!! bij aankomst verwelkomd door eigenaar met een drankje bij het zwembad. Veel uitleg gekregen over things to do. Vervolgens aan de overkant bij Kiklos een scooter gehuurd (10 Euro per dag volledig verzekerd zonder eigen risico) en hiermee heerlijk het gehele eiland verkend. met scooter kom je overal tot op het strand, geen gedoe met parkeren etc. Je moet wel echt vervoer hebben want alleen al naar de stad pythagorio (met gezellige boulevard, restaurantjes en terrasjes) 2 kilometer onder aan de heuvel is lopend niet te doen. Mooi zwembad, schone kamers, veel licht en keurig netjes schoongemaakt. Wij hadden voor 7 euro pp per dag ontbijt bijgeboekt. Prima met koffie/thee/melk/jus eitjes, ham kaas, jam, cornflakes en vers fruitschaal. Wij hadden hier een top vakantie en kunnen dit een ieder aanraden. Tips: gezellig zandstrand Psili Ammos

• 10Frida limburg14-10-2017

Super kan niet beter. Volgend jaar zeker weer

Zeer vriendelijke mensen. Dat we aankwamen stonden ze ons op te wachten. Ze stelde zich voor. En daarna werden we naar de bar bij het zwembad gebracht. Daar mochten we wat te drinken bestellen. Daarna gingen ze naar de volgende gasten en precies hetzelfde. Wij waren er rond 10.00 hebben nog geen half uurtje op de kamer gewacht. Hier werden we ook heen gebracht. Wat ontzettend netjes en schoon. Elke dag schone handdoeken. En om de dag schoon bedden goed. Echt top . Uitzicht van elke kamer keek over de zee uit. Wel vervoer nodig vinden wij geen probleem. Bus stop voor de deur. En taxi kostbaar €5 naar Pythagorion

• 6Groetjes uit Tilburg01-10-2017

Mooi, maar niet voor herhaling vatbaar

Het appartementen complex ziet er goed uit en heeft mooi uitzicht over zee. Het ontbreken van een luifel zorgden ervoor dat wij niet konden ontbijten (lees: wakker worden) op balkon. Waterkoker ontbrak dus thee zetten was er niet bij. Laat op de avonds even tv kijken was er niet bij, want er zijn geen zenders. Tv kijken is voor ons een vorm van even de gedachten laten gaan voor het slapen gaan. Internet was slecht. Zwembad ziet er mooi uit, maar er wordt geen onderhoud aan gedaan (als je er verstand dan hebt weet je beter dus wij hebben er geen gebruik meer van gemaakt). We hadden 15 dagen een auto, maar even wandelen naar een supermarkt, terrasje, centrum of zo is er niet bij, want is te ver en niet aan te raden qua rijgedrag. Er werd met een Franse slag schoongemaakt; doe het goed of niet. Wij hebben ons goed vermaakt omdat wij er hebben geslapen, gedoucht en bakkie thee deden met broodje om vervolgens op pad te gaan; ondernemen als je op vakantie bent. We zijn 4 sterren hotels gewend dus het kan ook aan ons hebben gelegen dat we over deze punten vallen. Aanrader is Kokkari om te verblijven en om de hoek van dit complex zit een auto verhuurbedrijf fb en vooraf boeken dat scheelt veel!

• 9van Hout21-08-2017

Prachtig verblijf!

Wij hebben een erg prettige vakantie gehad in dit complex. De eigenaar was erg vriendelijk en bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden, omdat onze kamer nog niet was schoongemaakt. Eten en drinken kan je erg goedkoop kopen bij de poolbar. Het is tevens wel aan te raden om een auto te huren om het eiland te verkennen. Ik kan het iedereen aanbevelen om hier te verblijven!

• 9A.M.P. Hilhorst08-01-2017

Heerlijk rustig.

Wij zijn in juli 2016 hier 2 weken geweest, het is een heel mooi en schoon appartement. Iedere dag werd er schoon gemaakt ! De eigenaar is een hele behulpzame en vriendelijke man. We zaten alleen wel 1.5 km van het centrum , dus een auto is wel aan te raden.

• 10Familie Tijhuis06-08-2015

Mooi appartementencomplex

Schoon, licht, mooi gelegen appartementencomplex. Iedere dag schoon beddengoed en handdoeken. Vriendelijke eigenaar. Balkon met prachtig uitzicht op zee. Een aanrader om naar toe te gaan.

• 9Erwin 01-07-2015

Schoon en een prachtuitzicht

Vriendelijke ontvangst door het eigenaar echtpaar. Schoon appartement en zwembad. Heerlijk vertoeven hier. 1 van onze beste Griekenland vakanties. Een auto is wel een must op deze lokatie.

• 10Hiske29-07-2014

Geweldige 10 dagen gehad!

Anthemoussa is super! Er zijn ongeveer 15 appartementen wat het kleinschalig houdt. Alles was perfect in orde, alles zag er netjes uit, heerlijk zwembad, was daar vaak niet druk en daarnaast een prima kamer met mooi uitzicht op zee. In de ochtend staat de zon vol op het balkon maar daar is rekening meegehouden want er is ook een zitje aan de andere kant van het appartement voor het ontbijt. Onwijs aardige eigenaar die alles heeft verteld over het eiland, over leuke plekjes waar weinig toeristen komen. Het huren van een vervoersmiddel is wel handig want het is echt de moeite waard om het eiland te verkennen en niet alleen de plekken te zien waar de stadsbus komt. Naar het stadje is een eindje lopen. Een taxi kost 5 euro. Zeer tevreden, wij komen nog wel eens terug!

• 9Suzanne18-07-2014

Heerlijk ontspannen, verdiend meer sterren

In 2013 een heerlijk ontspannen vakantie gehad. Schoon, vriendelijk personeel, gezellig interieur en het zeezicht was erg romantisch. Rustig, maar niet leeg en een mooie uitvalsbasis voor dagtripjes.

Appartement Anthemoessa info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    PITHAGORIO, 83103