Appartement Achillesstersterster

7.9Goed

Griekenland, Samos, Pythagorion

Op vakantie geweest naar Achilles?

7.9Goed

• 7.3Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

13 reviews over Appartement Achilles

• 9W Drenth18-07-2013

Fantastisch, volgend jaar weer

Centraal , rustig gelegen, in de licht hellend straatje waar geen verkeer doorgaat, wel voetgangers, alles dichtbij, zoals strand, winkels, supermarkten, bakker en haven.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Willem Drenth22-07-2012

Ligging overal dichtbij en toch rustig,

Ruim appartement, inrichting een beetje gedateerd,eigenaresse Kiki erg behulpzaam en vriendelijk, hygiene oke, 2x per week wordt alles schoongemaakt, en linnengoed en handdoeken verschoond.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8ron22-09-2010

geweldige vakantie gehad

super accomodatie mooie ligging en lekker eten. waren nog nooit eerder in griekenland geweest maar het is er super. volgend jaar wellicht naar dezelfde bestemming.

• 8Judy den Toom13-07-2010

Leuke locatie en goed appartement

Ik was er een aantal keren geweest er is weinig veranderd, nog steeds een gezellige inrichting, goed schoon en Kiki de eigenaresse nog steeds even vriendelijk, als ik weer naar Samos ga, dan zeker weer in dit appartement.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 7K&H08-07-2010

Ruim app. rioollucht en vooral veel mieren

Het app. is zeer ruim en ligt centraal.Veel kastruimte, tuinterras voor app.op begane grond.Airo aanwezig.Ruikt niet fris, komt vermoedelijk door verouderd riool.uitgebreide keukeninrichting.Eigen boiler, bad met douche.Jammer dat de boiler zo hangt dat je met je gezicht tegen de leidingen staat tijdens douchen.Kleine TV met alleen sneeuwende beelden.Eigenaresse Kiki is heel vriendelijk. Jammer 1x schoonmaak/bed/linnengoed p/w.

• 8Ingrid Bouwmeester26-06-2010

netjes en schoon appartement

app. Achilles zijn nette en schone appartementen welke worden onderhouden door de eigenaresse Kiki. Erg vriendelijke vrouw. De appartementen liggen aan het eind van een doodlopend straatje, waar je dmv trappen/ietsje steile helling naar de boulevard kunt lopen. De weg naar het strand loopt heel zacht af. Tip: neem luchtverfrisser voor de wc/badkamer mee. Het afvalbakje in de wc wordt 2xper week geleegd en dat ruikt niet al te fris.

• 8J. Wolfs05-11-2009

Leuk appartement en eigenaresse

Gezellig kleurrijk knus appartement, pas geschilderd door eigenaresse Kiki. Alles is in appartement aanwezig. Net groot genoeg, alleen onze doucheruimte had wel wat groter gemogen (geen raam aanwezig). De eigenaresse is aanwezig bij de komst van nieuwe gasten en bij vertrek en verblijft dan met haar man in het bovenste appartement. Als er problemen zijn zal zij die zo snel mogelijk oplossen. Voor ons dus voor herhaling vatbaar! Je leeft trouwens tussen de grieken, wat ook wel wat heeft. Veel plezier Jacqueline en Greta

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 4saskia01-02-2009

Geen a-klasse

we zijn hier twee weken geweest maar het was geen a-klasse wat de reisgids wel beweerd.Douchen was niet mogelijk de kraan werd bijelkaar gehouden met tape net als het toilet die ook lekte. Drink en eetgerei veel te weinig en niet compleet.De waterkoker ook met een los snoer.Zeer harde matrassen en niet met 3 pers. gaan want dan moet diegene op een wankele harde bedbank liggen! Er worden maar 4 app.verhuurd het mooiste bovenste app met groot balkon wordt door de familie zelf gebruikt.Waarschijnlijk wordt deze ook aan de touroperator getoond en niet de overige 4!Jammer maar toch nog een leuke vakantie gehad we gaan zeer zeker terug naar samos maar dan naar een echte a-klasse app.

Gereisd met partner in februari 2009

• 9 .foppe en nel12-11-2007

We zijn in september daar geweest. Het was weer heerlijk om daar te zijn,en we zijn allerhartelijkst ontvangen door Kiki.Het is goed centraal gelegen,en toch in een rustige omgeving.Het is een prima accomodatie,en er is veel ruimte.Ook altijd warm water en er is van alles in huis.Een echte aanrader.Valt echt onder A catechorie.Prima dus.Klein schalig,wat we ook prefereren!

Gereisd met partner in november 2007

• 9leon en sil24-05-2007

we komen net terug van een 14 daagse reis, in Pythagorion,in app achilles. Het was een mooi ruim appartement, met een heel lieve en vriendelijke eigenaresse, Kiki! We waren er al eens eerder geweest 3 jaar geleden en werden ontvangen, alsof we eindelijk thuis kwamen! De plaats Pythagorion is dan ook een heel gezellige griekse plaats! leuke barretjes, restaurantjes en heel gastvrij. Een heerlijke vakantie op een zalige rustige plek.Zeker weten dat we hier nog vaker zullen komen!

Gereisd in mei 2007

0 tips over Appartement Achilles