Appartement TIME TO SMILE On the Beach

Appartement TIME TO SMILE On the Beach

3 reacties Appartement TIME TO SMILE On the Beach

Zeezicht

Monica & Rene, 4-6-2016

Hebben alle app zeezicht ?

En is het balkon aan de zonzijde?

Of is dit optioneel?

Kinderrijk?

frederique74, 5-2-2016
Time to smile on the beach lijkt ons een fantastische vakantiebestemming, maar aangezien wij 1 zoontje hebben van 6 jaar vinden wij het wel heel belangrijk dat er meerdere kinderen verblijven. Hoe groot is de kans dat er geen kinderen zijn tussen eind juli en augustus? Groeten Frederique

Slaapplaatsen 2-kamer appartement

Nancekind, 25-1-2016
Graag zou ik willen weten of er losse bedden staan in de woonkamer wanneer je met 4 personen verblijft in een 2-kamer appartement. Of is het een 2 persoonsbedbank die je iedere dag moet opmaken?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor TIME TO SMILE On the Beach voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo