Appartement TIME TO SMILE On the Beach

AppartementWeer vandaag28°21°
Appartement TIME TO SMILE On the Beach
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor TIME TO SMILE On the Beach voor je op een rij gezet:

19 reviews over Appartement TIME TO SMILE On the Beach in het Nederlands

Fenomenaal een echte aanrader.

karen.sterk@planet.nl
17-6-2018

Wil je strand en zwembad voor je appartement, vriendelijke Nederlands sprekende gastheer. Prachtige app. schoon, volledig en mooi ingericht. Heerlijke bedden. Ontbijten op het strand. Het is hier heerlijk rustig en voor een paar euro haalt en brengt de taxi je naar het prachtige havenstadje met heerlijke terasjes, uitstekende restaurants en gezellige winkeltjes. Een echte aanrader, ook uitermate geschikt voor kinderen. Studio's liggen op het strand en de wat grote appartementen op 40 meter van het strand.

Geweldig absloluut een aanrader

Grootscholten
30-9-2017

Was mooi relaxt nikos en josef super mensen niks was hun te veel. Appartement stijlvol van alle gemakken voorzien. Maar is toch wel een puntje hoe mooi design ook mag zijn stoelen zitten voor geen meter. Strandbar op het strand van dit appartementencomplex vonden wij erg duur 1 biertje flesje 0,33 ml 4.00 euro . Corona 7.50 euro dus enige min puntje. Maar voor de rest perfect.

Geweldig

Annemiek
11-9-2017

Als je van rust,prachtig uitzicht op zee en service houd is On the Beach in een woord geweldig!

Alles keurig onderhouden,helder en schoon! Nikos en Josef zijn zo vriendelijk en gezellig,niets is hun teveel!

Wij gaan er volgend jaar zeker weer heen!

Erg mooi gelegen

Martin
10-8-2017

Hele leuke appartementen, vlakbij de zee. Nilos en Jozef waren uitstekende gastheren. Mooi en rusig zwembad, niet al te groot. Ontbijt was ook prima.

Yes Samos

Siska en Ludo
7-5-2017

Wederom een heerlijke week op het mooie eiland Samos. Prima accommodatie, bedankt Nikos. Fantastisch eten bij de vele lokale restaurants, hele mooie nieuwe auto van verhuurder.

Het was weer top allemaal.

Hier gaan we terugkomen!

Tom
4-5-2017

Nieuwe appartementen, super goede manager (Nicos) die altijd klaar staat, leuke tennisbaan, prima zwembad, leuk barretje aan het strand, meer dan voldoende bedjes. Van begin tot eind genoten hier.

Tip: neem waterschoenen mee en huur een auto via Nicos. Is goedkoper dan vooraf online boeken en ze komen hem brengen en ophalen. Ook mooi mountainbiken.

Oude reviews (archief)

Heerlijke plek

Marc
4-8-2016

Wij verbleven 8 dagen in een tweekamerapp. Time to Smile is een heerlijke plek op Samos: rustig, opgeruimd en van veel gemakken voorzien. Echter ontbreken er aan de aankleding van het app. wel dingen die wij jammer vonden: er is alleen groot ongezellig licht in de woonkamer, bijna geen enkele wandversiering en er staat een bistroset in huis die buiten veel handiger is, maar waardoor de woonkamer dan weer ontzettend leeg is. Helaas maakt douchen de badkamer erg nat.

Dat zijn de enige dingen die wat tegenvielen, want TtS is mét een auto een ontspannen uitvalsbasis om Samos te verkennen.

Alles is netjes op orde, het zwembad is goed en aan beheerder Hendrik kan je álles vragen. Verder is het vooral een rustig complex door het beperkt aantal app.

Tip om mee te nemen: vaat-, thee- en handdoek, eventueel ijsblokzakjes en koffiecapsules voor Krups

Voor herhaling vatbaar

Rene & Mo
23-6-2016

De rust, de ruimte, de zon.Het appartement, het personeel, het geheel is helemaal top

Maar nu we toch eerlijk zijn : het ontbijt is aan de dure kant

Volgende boeking is zonder ontbijt, maar brood bestellen bij Hendrik

Enorm genieten!

Brenda & Niels
22-6-2016

Ruime, mooie, schone appartementen met goede bedden. Door de kleinschaligheid en de enorme inzet van Hendrik een top vakantie gegarandeerd. Lopen naar het centrum van pythagorion is wel 45 minuten dus een auto/fiets/scooter is wel handig. Bij de strandbar kan je lekker rustig zitten en krijg je alle aandacht die je wenst. Kortom een super vakantie gehad en wij komen nog een keer terug!

Wederom een schitterende week, niets is teveel.

Karen Leibbrand-Sterk
20-5-2016

Hendrik en Sofia jullie zijn kanjers, heerlijke week gehad, schandalig verwend door Sofia met een heerlijke ontbijtjes (veel te veel), lunch op het strand gebracht en dan nog als extraatje chocolade taart. Heerlijk, schone, ruime en volledig ingerichte appartementen. Wakker worden, deur open en de zee in het zicht wat wil een mens nog meer. Bedankt we hebben ontzettend genoten van jullie lieve zorgen en komen zeker weer terug. Een dikke knuffel voor mijn lieve blonde vriendje, ik mis hem nu al.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement TIME TO SMILE On the Beach in Potokaki (bij Pythagorion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement TIME TO SMILE On the Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement TIME TO SMILE On the Beach scoort een 9.16 uit 10 op basis van 19 reviews.