Appartement TIME TO SMILE On the Beach

8.9Zwembad
8.3Hygiëne

Appartement Info

• Sauna

Gastheer Nikos en gastvrouw Sofie heten je welkom bij Appartement Time To Smile On The Beach bij Pythagorion. Het ontbijt is hier prima en het zwembad is fijn. Het hotel ligt aan het strand waar iets verderop een kleine taverne zit. Een auto huren is aan te raden zodat je het groene eiland Samos goed kunt verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor TIME TO SMILE On the Beach voor je op een rij gezet:

24 reviews over Appartement TIME TO SMILE On the Beach in het Nederlands

• 9LS20-08-2019

Heerlijk, zeker voor herhaling vatbaar

Mooi kleinschalig complex welke van alle gemakken is voorzien. Gastheer Nikos en gastdame Sofia zorgen voor een aangenaam verblijf.

6Hygiëne

Netjes,rustig en super service

10Prijs/kwaliteit

9Ton Teunissen11-08-2018

Perfect

Voor de derde keer weer naar Time to Smile op Samos geweest en het was weer perfect. Onze gastheer Nikos en zijn sidekick Sofie zijn werkelijk formidabel. Je hoeft maar te vragen en alles wordt geregeld. Een auto of een scooter huren? Een uur later en hij staat al op de parkeerplaats. Zin in een cocktail? Nikos heeft de shaker al in de hand! Als je echt Grieks wilt eten moet je naar Poros gaan . Het restaurant ligt op 5 minuten lopen. In Pythagorion kun je ook prima eten bij Irodion. Verder is Samos een fantastisch mooi groen eiland met hele mooie stranden. Dit alles maakt je vakantie top!

9Esther V03-08-2018

Fantastisch !

Appartement echt fantastisch. Niet geschikt om uitgebreid te gaan koken. Om de dag (of minder) schoongemaakt maar als je snellere handdoekwissel wilt is mogelijk. De sfeer is fantastisch. Nicos en Sophia zorgen er echt voor dat je je welkom voelt (zodra je weggaat heb je al heimwee). Hun aanwezigheid zorgde voor een perfecte vakantie. Wij hadden incl ontbijt, te adviseren. Enige minpuntje: 2 slaapbedden in de woonkamer. Een goede, de andere soort klapbed. Voor onze zoon v 13 ok maar zoon v 16 vond het niks. Bedden ‘masterbedroom’ goed (en ik heb overal last v Mn rug). Locatie vh park is top (met taxi naar Pythagoreion, echt het leukste dorp vh eiland). Ook Kokkari leuk om heen te gaan. Samos stad kun je eigenlijk wel overslaan. Wij hebben 3 dagen auto gehuurd via Nicos (Evelin). Eettent in de buurt; eigen strandtent (Griekse en Tuna salade echt super), Poros Sea Side (buurman, 2 strandtenten verder over strand te belopen)

Met oudere kinderen

8gaea.aa30-06-2018

rust en zon

het appartement was netjes en goed verzorgt. Wifi werkt prima. Er wordt niet iedere dag schoon gemaakt, wat niet erg is, maar het feit dat je je toiletpapier niet in de wc mag werpen en dus dat niet iedere dag op geruimd wordt vind ik smerig. gelukkig staat er een container in de buurt. Touroperator geeft dit appartement een 9, ik een 8. Ontbijt prima en sober. Mooi zicht op zee. Het ligt wel wat afgelegen dus rustig. Heerlijk zwembad. Beheerder vriendelijk en behulpzaam. Helaas staan er in het appartement geen gewone stoelen om goed te zitten en we hadden 1 tafeltje in de ruimte. Een tafeltje buiten was wel fijn geweest. Bedden waren uitstekend. Het was fijn geweest als er een douchegordijn voor de douche was, zodat de hele ruimte niet nat werd. Pythagorieo is goed te lopen als je goed ter been bent. Of je kan om een taxi vragen. met voorrij kosten is dit 8 euro, terugweg 6 euro. Ondanks ons verteld was dat het OV goed is, niet dus.

6Ligging
    8Inrichting
    8Hygiëne

9karen.sterk17-06-2018

Fenomenaal een echte aanrader.

Wil je strand en zwembad voor je appartement, vriendelijke Nederlands sprekende gastheer. Prachtige app. schoon, volledig en mooi ingericht. Heerlijke bedden. Ontbijten op het strand. Het is hier heerlijk rustig en voor een paar euro haalt en brengt de taxi je naar het prachtige havenstadje met heerlijke terasjes, uitstekende restaurants en gezellige winkeltjes. Een echte aanrader, ook uitermate geschikt voor kinderen. Studio's liggen op het strand en de wat grote appartementen op 40 meter van het strand.

8Hoeveelheid ruimte

• 2017
    9Grootscholten30-09-2017

Geweldig absloluut een aanrader

Was mooi relaxt nikos en josef super mensen niks was hun te veel. Appartement stijlvol van alle gemakken voorzien. Maar is toch wel een puntje hoe mooi design ook mag zijn stoelen zitten voor geen meter. Strandbar op het strand van dit appartementencomplex vonden wij erg duur 1 biertje flesje 0,33 ml 4.00 euro . Corona 7.50 euro dus enige min puntje. Maar voor de rest perfect.

8Inrichting

• 10Annemiek11-09-2017

Geweldig

Als je van rust,prachtig uitzicht op zee en service houd is On the Beach in een woord geweldig! Alles keurig onderhouden,helder en schoon! Nikos en Josef zijn zo vriendelijk en gezellig,niets is hun teveel! Wij gaan er volgend jaar zeker weer heen!

10Prijs/kwaliteit

• 9Martin10-08-2017

Erg mooi gelegen

Hele leuke appartementen, vlakbij de zee. Nilos en Jozef waren uitstekende gastheren. Mooi en rusig zwembad, niet al te groot. Ontbijt was ook prima.

8Hygiëne

Met jonge kinderen

• 9Siska en Ludo07-05-2017

Yes Samos

Wederom een heerlijke week op het mooie eiland Samos. Prima accommodatie, bedankt Nikos. Fantastisch eten bij de vele lokale restaurants, hele mooie nieuwe auto van verhuurder. Het was weer top allemaal.

3 tips over Appartement TIME TO SMILE On the Beach

• Mo & René, 23-06-2016

Auto / scooter regelen via Hendrik Strand van Livadaki is een aanrader Als je dinsdag laat aankomt,restaurant Poros (300m verder) is nog open

• Monique, 12-05-2015

Een paar honderd meter verder op aan het strand zit een kleine gezellige taverne. De beheerder van time to smile kan u meer vertellen.

• Adri Moree, 18-07-2015

Auto/Scooter of fiets huren is wel wenselijk. Kiklos heeft hele gunstige prijzen en is voordeliger dan Caramis/Sixt. Bel naar Kiklos en vraag naar Vivi (Nederlands).

3 vragen over Appartement TIME TO SMILE On the Beach

• Monica & Rene, 04-06-2016

Zeezicht

Hebben alle app zeezicht ? En is het balkon aan de zonzijde? Of is dit optioneel?

• Nancekind, 25-01-2016

Slaapplaatsen 2-kamer appartement

Graag zou ik willen weten of er losse bedden staan in de woonkamer wanneer je met 4 personen verblijft in een 2-kamer appartement. Of is het een 2 persoonsbedbank die je iedere dag moet opmaken?

• frederique74, 05-02-2016

Kinderrijk?

Time to smile on the beach lijkt ons een fantastische vakantiebestemming, maar aangezien wij 1 zoontje hebben van 6 jaar vinden wij het wel heel belangrijk dat er meerdere kinderen verblijven. Hoe groot is de kans dat er geen kinderen zijn tussen eind juli en augustus? Groeten Frederique

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4