Aparthotel Hydrele Beach & Village

Aparthotel Hydrele Beach & Village

7.3Goed

Griekenland, Samos, Potokaki (bij Pythagorion)

7.3Goed

Aparthotel Info

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer aparthotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hydrele Beach & Village voor je op een rij gezet:

148 reviews over Aparthotel Hydrele Beach & Village

• 8Peter01-10-2019

Prima voor het geld.

Voor de prijs die wij betaalden (1600 euro voor 12 dagen) is dit perfect qua balans prijs/kwaliteit. De kamers zijn schoon, het eten is prima en drank mag je zelf pakken. Natuurlijk als budget ressort wat klein onvolkomenheden. Wifi is slecht, voor mailtje en whatapp net te doen, maar de rest wat minder. De ruimte in het restaurant is beperkt en bij het buffet is het aansluiten en geduld. We hebben bij het hotel meerdere dagen een Suzuki Jimny Cabrio gehuurd voor 45 euro per dag is een koopje. Het is prima plek om Samos te verkennen. We kom je in Samosstad in contact met vluchtelingen die daar in een uitzichtloze situatie leven, maar voor ons als toerist geen probleem opleveren. In het zuiden van het eiland zie je her en der vluchtelingen die via Turkije op het eiland zijn gekomen. In de directe omgeving kan je prima stukjes wandelen (de tempel van Hera is op loopafstand).

• 9Natasja31-07-2019

Genoten!

We hebben genoten, fijn hotel, fijn zwembad, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Vliegtuigen vallen wel mee, best grappig om te bekijken vanuit kamer en zwembad.

• 8LLW Noojjen15-07-2019

Prima hotel,in álles!

Geen rotzooi lezen van zanikers,deze lieden kunnen gewoon beter thuis blijven. Dit hotel is het meest gastvriendelijke. Kamers prima,eten prima. Bediening met drank bij All in is zelfbediening,wat wil je nog meer!!! We waren hier voor de tweede keer,en in 2020 gaan we weer. Hotel ligt mooi rustig,weg over en je kan de zee in. Al met al een dikke 8 waard.

• 6Mieke29-06-2019

Niet voor herhaling

Kleinschalig hotel met leuke niet al te grote maar zeer schone kamers Na veel klagen van hotelgasten werd na 3 dagen eindelijk de airco gemaakt /of aangezet Phytagorio heel leuk plaatsje op 2 km afstand eten is ok maar voor all inclusive vind ik de prijs kwaliteit slecht het hotel ligt naast landingsbaan maar daar heb je niet echt last van

• 2018
    6Bouchee24-08-2018

Voldoende hotel maar kan beter

Kleinschalig complex. Appartementen liggen stukje verder dan hotel. Landingsbaan ligt recht achter het zwembad. Wij hadden een appartement voor 3 personen. Met een groot kind is deze veel te klein ook de badkamer. Het derde bed is van zeer slechte kwaliteit. Voor pubers is er weinig te beleven. Het animatieteam was rond uit slecht en in de omgeving is niets te doen. De pluspunten zijn het restaurant, je moet hiervoor een weg oversteken maar je zit iedereen maaltijd aan zee te eten met een schitterend uitzicht. Het eten is van goede kwaliteit. Tafels worden snel afgeruimd alles oogt schoon. Het zwembad is groot genoeg voor het complex ook de snacks die er twee keer per dag liggen zijn prima. Er is een nette beachbar alleen het zitgedeelte buiten is erg klein. Het strand is smal en ligt vaak al vroeg vol maar een eindje verder ligt een hele leuke strandtent, bedjes zijn daar gratis als je een drankje koopt. Personeel kan vriendelijker.

• 8de Jong23-08-2018

Super

Geweldig goed hotel. Mooie kamers, lekker eten, leuk zwembad. Zwembad is wel erg koud, maar midden in de hete zomer niet erg. Lekker onbeperkt drankjes halen. Prima handdoekenservice. Ook is het mogelijk om een auto te huren voor een lage prijs. Een prima verblijf!

• 6Koolen18-08-2018

goed gehad maar nooit meer

Er staat beschreven dat je vlak bij een vliegveld zit! Nou vlak bij kun je zeggen in de achtertuin🤔 vliegveld grenst aan het hotel met zo’n zeven keer de vliegtuigen zien op stijgen per dag🙄 En dan lees je over vriendelijk personeel wat dus totaal niet is twee obers waren heel vriendelijk de rest is te sagarijnig 🤔En over het eten is niks over te klagen er is genoeg😜en lekker niks mis mee👍🏻 Dan de kamers wij waren met zun drieen een dochter van 15 en twee volwassenen kamer is redelijk te doen alleen belachelijk dat de derde persoon op een stretcher moet slapen waar je wel het volle pond voor moet betalen is het gewoon belachelijk voor die prijs!! ☹️ Gelukkig zijn de kamers wel schoon maar niet groot 🙄wij zater om de hoek van het hotel de foto’s die ze laten zien als je boekt maken het heel mooi maar de werkelijkheid is anders. Al met al hebben we een goeie vakantie gehad maar zal daar nooit meer naar toe gaan!!!!!!

• 5Tremmie13-05-2018

Wat een ellende!

Doordat wij vertraging hadden hier 2 nachten geplaatst. Zou dit zelf Nooit boeken. Oude zooi die ze hebben geprobeerd op te knappen, het heeft geen sfeer. De kamers zijn erg klein, je kunt amper langs je bed lopen. De badkamers zijn helemaal gerenoveerd, mooi maar ook piepklein. Personeel werkt hard, maar is niet echt vriendelijk te noemen (behalve de dames aan de receptie). Het ontbijt is prima, maar het avondeten is zeer matig, flauw van smaak echt gekookt voor de massa. De eetzaal is ongezellig en ook heel massaal. De sfeer bij het zwembad ook heel ongezellig en het strand is een smalle strook kiezels. In de buurt heb je weinig tot geen winkels of restaurants. De dichtsbijzijnde plaats Pythagorion, is 30 minuten lopen (lekker in de hete zon) of anders 7 euro enkele rit met de taxi. Het vliegveld is heel dichtbij waardoor je de vliegtuigen heel goed hoort. Kortom blij dat wij hier zelf geen geld aan hebben uitgegeven!

• 9Lisette12-05-2018

Fijn hotel!

Goede locatie, kamers schoon en goede bedden. Plaats pytagirion is 26 minuten wandelen. Zwembad is heerlijk en bij het hotel zijn auto's te huur. Eten is heerlijk!

• 8Natalie07-02-2018

Geweldig!

Geweldige locatie mooi appartement, vriendelijke mensen, zou zo weer gaan

9 tips over Aparthotel Hydrele Beach & Village

• dirk jan dirkmaat, 08-05-2014

We waren van plan om wellicht ook nog enige keren "buiten de deur" te gaan eten, maar dat hebben we niet gedaan. Dagelijks stonden er heerlijke maaltijden voor ons klaar. Kortom......en accommodatie om je vrienden aan te bevelen!

• P. Schurink, 03-08-2012

100 meter vanaf het hotel zit een strandpaviljoen waar je gratis gebruik kunt maken van ligstoelen en parasols. Drankjes worden bij je ligstoel geserveerd en je kunt hier op het terras ook uitstekend eten. Dit alles tegen zeer redelike prijzen.

• wanda, 26-05-2013

Locatie zit niet ver van ireon en erg leuk om dit te fiesten .zelf eet ik graag bij the house of taste .heerlijk traditioneel griekse hapjes en alles vers .aan te bevelen !

7 vragen over Aparthotel Hydrele Beach & Village

• Axel, 04-04-2016

Vluchtelingen

Zijn er veel vluchtelingen op het eiland?

• dinie, 08-09-2014

betalen

wie weet of je tv airco koelkast moet betalen stond niet in de brochure

robje18, 20-09-2014

Bij ons verblijf niet.

• Henk Lazeroms, 08-09-2014

alles bij betalen

ik lees net dat je voor alles bij moet betalen koelkast tv airco bij boeking stond dat niet vermeld in de twee pers kamer weet iemand hoe dat zit

robje18, 20-09-2014

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald