Tijdelijk €25 aanbetaling

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

143 Reviews over Hydrele Beach & Village

• 9Chrisjoh15-07-2022

"Super vakantie"

2 geweldige weken gehad. Prijs/kwaliteit goed. Alle dagen lekker gegeten. Alleen jammer dat je voor op het strand de bedjes moet betalen. Vooral omdat het maar een sobere boel was op het strand! Het vliegveld naast het hotel geen last van. Werden al echte "vliegtuigspotters". Mooi eiland maar 2 week is lang genoeg. Volgend jaar weer een ander Grieks eiland. Je kan van je rust genieten. Het is niet zo massaal.

• 7van Dam24-08-2021

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooi, net, schoon en ruime familiekamer. Met heerlijk zwembad voor de deur!! Eten was niet mega uitgebreid maar alles was lekker en voor iedereen wel wat. Geen handdoekje leggen aan het zwembad, ook wel weer eens lekker. Vriendelijk personeel. Restaurant buiten met uitzicht op de zee, mooi. In de avonden wel weinig te beleven op het resort, Pythagorion op 2,5 km afstand, mooie haven, diverse restaurants, gezellig maar niet groot. Samos heeft diverse mooie stranden, watervallen zijn ook erg leuk om te doen. (neem waterschoenen mee en goede wandelschoenen!)Weinig jeugd vanaf 12 jaar, voor deze leeftijd geen faciliteiten.Onze zoon ontmoette wel een paar hele leuke leeftijdgenoten dus ook hij heeft zich geweldig vermaakt.Auto huren via het resort, prima geregeld.

• 8Peter01-10-2019

Prima voor het geld.

Voor de prijs die wij betaalden (1600 euro voor 12 dagen) is dit perfect qua balans prijs/kwaliteit. De kamers zijn schoon, het eten is prima en drank mag je zelf pakken. Natuurlijk als budget ressort wat klein onvolkomenheden. Wifi is slecht, voor mailtje en whatapp net te doen, maar de rest wat minder. De ruimte in het restaurant is beperkt en bij het buffet is het aansluiten en geduld. We hebben bij het hotel meerdere dagen een Suzuki Jimny Cabrio gehuurd voor 45 euro per dag is een koopje. Het is prima plek om Samos te verkennen. We kom je in Samosstad in contact met vluchtelingen die daar in een uitzichtloze situatie leven, maar voor ons als toerist geen probleem opleveren. In het zuiden van het eiland zie je her en der vluchtelingen die via Turkije op het eiland zijn gekomen. In de directe omgeving kan je prima stukjes wandelen (de tempel van Hera is op loopafstand).

• 9Natasja31-07-2019

Genoten!

We hebben genoten, fijn hotel, fijn zwembad, vriendelijke mensen en heerlijk eten. Vliegtuigen vallen wel mee, best grappig om te bekijken vanuit kamer en zwembad.

• 8LLW Noojjen15-07-2019

Prima hotel,in álles!

Geen rotzooi lezen van zanikers,deze lieden kunnen gewoon beter thuis blijven. Dit hotel is het meest gastvriendelijke. Kamers prima,eten prima. Bediening met drank bij All in is zelfbediening,wat wil je nog meer!!! We waren hier voor de tweede keer,en in 2020 gaan we weer. Hotel ligt mooi rustig,weg over en je kan de zee in. Al met al een dikke 8 waard.

• 6Mieke29-06-2019

Niet voor herhaling

Kleinschalig hotel met leuke niet al te grote maar zeer schone kamers Na veel klagen van hotelgasten werd na 3 dagen eindelijk de airco gemaakt /of aangezet Phytagorio heel leuk plaatsje op 2 km afstand eten is ok maar voor all inclusive vind ik de prijs kwaliteit slecht het hotel ligt naast landingsbaan maar daar heb je niet echt last van

• 6Bouchee24-08-2018

Voldoende hotel maar kan beter

Kleinschalig complex. Appartementen liggen stukje verder dan hotel. Landingsbaan ligt recht achter het zwembad. Wij hadden een appartement voor 3 personen. Met een groot kind is deze veel te klein ook de badkamer. Het derde bed is van zeer slechte kwaliteit. Voor pubers is er weinig te beleven. Het animatieteam was rond uit slecht en in de omgeving is niets te doen. De pluspunten zijn het restaurant, je moet hiervoor een weg oversteken maar je zit iedereen maaltijd aan zee te eten met een schitterend uitzicht. Het eten is van goede kwaliteit. Tafels worden snel afgeruimd alles oogt schoon. Het zwembad is groot genoeg voor het complex ook de snacks die er twee keer per dag liggen zijn prima. Er is een nette beachbar alleen het zitgedeelte buiten is erg klein. Het strand is smal en ligt vaak al vroeg vol maar een eindje verder ligt een hele leuke strandtent, bedjes zijn daar gratis als je een drankje koopt. Personeel kan vriendelijker.

• 8de Jong23-08-2018

Super

Geweldig goed hotel. Mooie kamers, lekker eten, leuk zwembad. Zwembad is wel erg koud, maar midden in de hete zomer niet erg. Lekker onbeperkt drankjes halen. Prima handdoekenservice. Ook is het mogelijk om een auto te huren voor een lage prijs. Een prima verblijf!

• 6Koolen18-08-2018

goed gehad maar nooit meer

Er staat beschreven dat je vlak bij een vliegveld zit! Nou vlak bij kun je zeggen in de achtertuin🤔 vliegveld grenst aan het hotel met zo’n zeven keer de vliegtuigen zien op stijgen per dag🙄 En dan lees je over vriendelijk personeel wat dus totaal niet is twee obers waren heel vriendelijk de rest is te sagarijnig 🤔En over het eten is niks over te klagen er is genoeg😜en lekker niks mis mee👍🏻 Dan de kamers wij waren met zun drieen een dochter van 15 en twee volwassenen kamer is redelijk te doen alleen belachelijk dat de derde persoon op een stretcher moet slapen waar je wel het volle pond voor moet betalen is het gewoon belachelijk voor die prijs!! ☹️ Gelukkig zijn de kamers wel schoon maar niet groot 🙄wij zater om de hoek van het hotel de foto’s die ze laten zien als je boekt maken het heel mooi maar de werkelijkheid is anders. Al met al hebben we een goeie vakantie gehad maar zal daar nooit meer naar toe gaan!!!!!!

• 5Tremmie13-05-2018

Wat een ellende!

Doordat wij vertraging hadden hier 2 nachten geplaatst. Zou dit zelf Nooit boeken. Oude zooi die ze hebben geprobeerd op te knappen, het heeft geen sfeer. De kamers zijn erg klein, je kunt amper langs je bed lopen. De badkamers zijn helemaal gerenoveerd, mooi maar ook piepklein. Personeel werkt hard, maar is niet echt vriendelijk te noemen (behalve de dames aan de receptie). Het ontbijt is prima, maar het avondeten is zeer matig, flauw van smaak echt gekookt voor de massa. De eetzaal is ongezellig en ook heel massaal. De sfeer bij het zwembad ook heel ongezellig en het strand is een smalle strook kiezels. In de buurt heb je weinig tot geen winkels of restaurants. De dichtsbijzijnde plaats Pythagorion, is 30 minuten lopen (lekker in de hete zon) of anders 7 euro enkele rit met de taxi. Het vliegveld is heel dichtbij waardoor je de vliegtuigen heel goed hoort. Kortom blij dat wij hier zelf geen geld aan hebben uitgegeven!

Aparthotel Hydrele Beach & Village info

Het complex

• Aantal tweepersoonskamers130

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar