Aparthotel Hydrele Beach & Village

Aparthotel
Aparthotel Hydrele Beach & Village
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hydrele Beach & Village voor je op een rij gezet:

141 reviews over Aparthotel Hydrele Beach & Village in het Nederlands

Wat een ellende!

Tremmie
13-5-2018

Doordat wij vertraging hadden hier 2 nachten geplaatst. Zou dit zelf Nooit boeken. Oude zooi die ze hebben geprobeerd op te knappen, het heeft geen sfeer. De kamers zijn erg klein, je kunt amper langs je bed lopen. De badkamers zijn helemaal gerenoveerd, mooi maar ook piepklein. Personeel werkt hard, maar is niet echt vriendelijk te noemen (behalve de dames aan de receptie). Het ontbijt is prima, maar het avondeten is zeer matig, flauw van smaak echt gekookt voor de massa. De eetzaal is ongezellig en ook heel massaal. De sfeer bij het zwembad ook heel ongezellig en het strand is een smalle strook kiezels. In de buurt heb je weinig tot geen winkels of restaurants. De dichtsbijzijnde plaats Pythagorion, is 30 minuten lopen (lekker in de hete zon) of anders 7 euro enkele rit met de taxi. Het vliegveld is heel dichtbij waardoor je de vliegtuigen heel goed hoort. Kortom blij dat wij hier zelf geen geld aan hebben uitgegeven!

Fijn hotel!

Lisette
12-5-2018

Goede locatie, kamers schoon en goede bedden. Plaats pytagirion is 26 minuten wandelen. Zwembad is heerlijk en bij het hotel zijn auto's te huur. Eten is heerlijk!

Geweldig!

Natalie
7-2-2018

Geweldige locatie mooi appartement, vriendelijke mensen, zou zo weer gaan

Tjingo

Wij hadden 1 kamer studio in de village. Niet heel groot maar prima voor 2 personen. Klein keukenblokje met kopjes, paar bordjes enz. 2 pits om iets even op te warmen. Aparte blok met magnetron en koffiezet apparaat. Bed was redelijk tot goed. Wel beetje hard maar dat is normaal in Griekenland. Kleine badkamer met douche. Toegegeven krappe douche maar echt wel goed te doen. Ruime balkon met tafel en 2 stoelen. Kamer werd elke dag schoongemaakt . Alles echt netjes. Wij vonden eten meer dan prima. Genoeg keus. Heel mooi uitzicht op zee in het restaurant. Bij de village was een supermarktje en een souvenierswinkel. Bij het hotel gedeelte was de receptie en ernaast grote bar waar 's avonds altijd wel wat te doen was. Overkant naast restaurant had je de beachbar. All-inclusief tot 18.00 daar. Had wel wat langer gemogen van ons, maar je kon dan wel in de andere bar drinken halen. All-inclusive formule was prima. Wel evenementen bier maar wij vonden dat niet erg. Zeer tevreden met alles.

Super locatie

Ineke Grootemaat
10-8-2017

Goede, ruime kamer met tuin en ligstoelen, goed ontbijt vlakbij Phytagorion

Kleinschalig gemoedelijk hotel

FAMILIE HOEBEN
7-8-2017

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen van 8 en 10 jaar op dit resort voor 2 weken eind juli/begin augustus. Wij zaten in het hoofdgebouw en het slaapgedeelte van de kinderen kon dmv een schuifdeur afgesloten worden. Goede individuele airco op de kamer, veel kastruimte en een ruim balkon.

Het restaurant ligt aan de overkant van de weg en ligt prachtig aan zee. Wel warm daar, het dak kan open maar om een of andere reden doen ze dat bijna nooit. Het eten was goed maar gaat op den duur eentonig worden. Wij zijn regelmatig naar het dorpje gegaan om daar fantastisch aan de haven te eten .Samos is een mooi eiland. Je moet echt even de moeite nemen om meer te zien dan het strand en je hotel. Mensen heel aardig en alles is erg gemoedelijk. Fijn eiland om even echt tot rust te komen.

Het enige echte nadeel vonden wij de hoeveelheid wespen. Zou toch makkelijk iets aan te doen moeten zijn dmv wespenvangers....

Hotel pas 4 etoiles mais 3 etoiles

Jean luc morrhaye
29-7-2017

Cet hotel n est pas tres top , les chambres pas tres propres . Et au restaurant ,toute la vaisselles es salle et la nourriture es froide .personnel du restaurant pas tres aimables .

Eénmaal is al te veel !

Wendy
13-6-2017

Proper is het wel.

Personeel is vriendelijk.

Eten : het ontbijt valt mee. Daarmee is alles gezegd.

Geen afwisseling : 's middags , meatballs of kip / 's avonds kip of meatballs. Soep stelt ook Niets voor.

Geen fruit, tenzij een sinaasappel of appel in hele fijne schijfjes gesneden. Een banaan - bruin - in stukjes...

Voor ons nooit meer.

nooit meer

neve
6-6-2017

over het algemeen weinig goeds te melden eten waardeloos geen variatie in eten vieze lepeis bij de buffetten onvoldoende aanvulling of te laat half rauwe kip alles samen gevat 2sterren is voldoende geen aanrader

Geen 4 sterren waard

Ludo
3-6-2017

Kamer stonk , weinig warm water en bedden zijn keihard , eten is elke dag kip en meatballs , groente uit blik en fruit is appel en sinaasappels

Eten uit de bainmarie was dikwijls koud en op

Personeel reageert heel laat

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Hydrele Beach & Village in Potokaki (bij Pythagorion), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Hydrele Beach & Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Hydrele Beach & Village scoort een 7.3 uit 10 op basis van 141 reviews.