Hotel Saint Nicholas

GriekenlandSamosPosidonio / Psilli Ammos

8.2FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+48/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Saint Nicholas

• 9Margaretha12-07-2018

Fantastische vakantie.

Fantastische vakantie! Rustige en prachtige ligging, gastvrij personeel, schoon, heerlijk eten. Wij komen hier graag terug.

• 8Trudy van Veen09-07-2018

Prachtige rustge ligging, heerlijk aan zee, mooi zwembad. Vriendelijk personeel Badkamer verouderd (maar prima). Eten was super.

• 9Dave Blackgate14-10-2017

Perfect Hotel on a perfect island.

This month we where for the fifth time to Saint Nicholas / Samos on vacation. If you like peace and good food, this is the place to be. The hotel is located just off Psili Ammos on the beach and about 8 kilometers past Pythagorio. Due to its location it is less suitable for young children and young people who want to go out.

• 9Dave30-09-2016

Een plek om tot rust te komen.

Een fantastisch hotel als je van rust ; heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel en een schoon hotel houdt. Zijn in september voor de derde maal geweest en gaan zeker weer terug.

• 4Ad R15-06-2016

Nooit meer

Schone kamers en vriendelijk personeel.Wat was er niet goed ,daar gaan we:zeer matige all inclusief, veel te weinig keuze met eten,toetjes zullen we maar helemaal niet over hebben,plastic bekers om uit te drinken ook s avonds,geen werkende airco op de kamer ondanks 31 gr,vroeg om vanille ijs en kreeg als antwoord dat de mocca en pistache eerst op moesten ,je zal er maar niet van houden, verder geen animatie en erg ver afgelegen van de bewoonde wereld, op het strand was ook niets te merken van all inn. Als je van rust houd en van veel rauwkost moet je zeker naar dit hotel gaan. De koffie was ook niet te hachelen en als je dan cappacino wilde moest je daar €2.70 voor neer tellen hoezo all inn. Nee voor ons nooit meer.

• 9g_bouwmeester02-06-2015

Klein maar fijn

Van mij krijgt dit hotel een dikke vette 9 ga daar nou eens naar toe als je van de natuur en wandelen houd,je bent daar ook zeker geen nummer al het personeel is even behulpzaam,En dan het eten heerlijk als je van grieks eten houd.Een goed ontbijt met van alles genoeg.Gezellige bar.Een goede kamer hartstikke schoon en iedere dag schone handdoeken En geen russen.Ik ben daar de hele maand mei geweest en ga zeker nog een keer.

• 8mikkies03-11-2014

Prima klein all-incl. hotel voor rustzoekers

Als je géén behoefte hebt aan "rammeling" zoals straatjes met winkels/bars/restaurants e.d. zit je hier uitstekend, want er is helemaal niets!!! Dus voor boodschappen moet je óf wat huren óf met de shuttlebus me gaan. Wél is er regelmatig animatie en/of muziek, verzorgd door Romeo, leuk joch. Hotel voldoet verder Prima met elke woensdag Griekse avond. Keurig ruime kamer met grote bedden (soort box spring), maar er waren ook oudere/mindere,. Bar/terras/zwembad/strand (mét handdoekservice)/restaurant/bediening, álles ruim voldoende; maar all-incl. voor drank is zeer beperkt en de douche gaf niet altijd warm water. Voorjaar wél soms last van muggen. Verder Prima locatie en Dikke Voldoende, voor herhaling vatbaar, zéker als uitvalsbasis om het eiland te ontdekken.

• 7b_hulshoff5320-09-2014

Mooie plek gezien de prijs

Hotel ligt wel overal ver vandaan een auto is geen overbodige luxe, all inclusieve formule magertjes vooral drankjes was niet optimaal cocktails in plastic bekers en aan gemaakt met ranja en er was geen bacardi cola te krijgen of je moest het zelf betalen er was alleen bier wijn en Ouzo. Het eten zeer eenvoudig en elke dag het zelfde alleen van de grillplaat was redelijk goed. Wij kregen op verzoek wel een andere kamer, eerst onder in de kelder , hevig geprotesteerd en daarna goede kamer op tweede verdieping met mooi uitzicht. de bedden waren van een niet zo goede kwaliteit harde matrassen en veel muggen .

• 9Regie 10-07-2014

We hadden 3 heerlijke weken!

Hotel is schoon, kamers ook. Personeel is heel erg vriendelijk en werkt hard. De bedden zijn wat hard, maar is op te lossen door de deken onder je laken te leggen. Eten is niet veel, maar altijd iets bij wat je lust. elke middag en avond word er iets gegrild. Jammer dat het zwembad heel erg diep is en je nergens kan staan. Ook is de douchebak inderdaad erg klein. schuif het krukje tussen de bak en het gordijn en je hebt wat meer ruimte. Enkel in de ochtend rijd (indien er meer dan 6 mensen zich bij de receptie melden) een busje naar pytagorion! Dus een auto of scooter is nodig als je weg wil. Auto kost ongeveer 30 a 35 euro per dag en een scooter tussen de 10 en 20. huur deze lokaal dat scheelt in de prijs. (zit een nederlandse dame in pytagorion). Geen hele parasols bij het zwembad, wel op het strand waar je echt waterschoentjes nodig hebt. met de scooter ben in 10 minuten op het heerlijke zandstrand psili amos. Romeo probeert elke dag iets leuks probeert te verzinnen. qua animatie!

• 7albettine08-07-2014

Redelijk hotel. Helft is maar gerenoveerd.

Hotel ligt erg afgelegen. Auto of scooter noodzakelijk. Geen enkele winkel in de directe omgeving. Geen fatsoenlijke lobby maar twee bankjes bij de receptie. Alleen buiten terras bij zwembad waar erg veel muggen zijn. Geen fijne stoelen om te zitten. Hotel is voor de helft gerenoveerd. In niet gerenoveerde deel (waar wij verbleven) krakende oude keiharde bedden. Bodem van planken met gaten er tussen. Douchebakje van 60 bij 60 met douchegordijn dat om je lijf plakt. Kregen geen andere kamer op ons verzoek. Eten erg goed. Bediening erg vriendelijk. Goede schoonmaak. Erg diep zwembad 2.80 tot 3.50 m diep. Kinderbad 1.00 m diep. Niet geschikt voor kleine kinderen. Geen speeltuintje. Zee meteen diep. Hotelbus gaat 1 x p.dag. Alleen 'smorgens naar Pythagorion als er max 6 personen gaan anders rijdt deze niet. Na 1 1/2 uur terug. Geen parasols bij zwembad. Taxi heen en weer kost 30 euro.. Zeer sobere all inn. Niet eens echte coctails maar slush puppies. Filterkoffie in kan wordt opgewarmd.

Hotel Saint Nicholas info

• Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• KoelkastBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals