Appartement Pantheon

Appartement Pantheon
9,3

6 tips over Appartement Pantheon

W, 14-7-2015
Studio 17 is ons erg goed bevallen.
Greetje, 7-7-2015
Studio nr. 17 heeft een mooi balkon, maar ook een groot dakterras naast de studio. Daar hebben wij onze tafel en stoelen neergezet met een geweldig uitzicht op Ormos en de hele baai. Tip!!!!
Imre, 27-6-2015
Het is mogelijk om een wasje te draaien. Op het complex is er 1 centrale wasmachine die je kan gebruiken.

We hebben een aantal aanbieders voor Pantheon voor je op een rij gezet:

Evelien, 12-10-2012
Als je boeken meeneemt, kun je die achterlaten in de centrale boekenkast bij het zwembad. Dan houd je op de terugweg in de koffer nog ruimte over voor een leuk aandenken. Prima bakker, supermarkt, taverna's en kleine winkeltjes op loopafstand. Ormos is een leuk klein havenplaatsje. Eind september/begin oktober is het rustig, maar met nog voldoende vertier. De haven wordt komende winter uitgebreid.
a.b. van maaren, 8-7-2012
Auto huren is wel noodzakelijk. Ga beslist eten bij Stella in Balos.Originele keuken en altijd vers!
Leo, 23-6-2012

Het strand is op 5 minuten rijden.

Een aanrader is de Nachtegaalvallei en de mooie bergdorpen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pantheon voor je op een rij gezet: