Appartement Pantheon

Fantastisch!

Karin
3-8-2018

Fantastische vakantie gehad.

Ruim, schoon appartement met fantastisch uitzicht over zee.

Heerlijk rustig gelegen, vaak zwembad voor jezelf.

Restaurantjes, supermarkt, bakkers op ong. 5 min. loopafstand.

Wifi in eerste instantie niet geweldig, even gemeldt en direct verholpen.

Geweldig, prachtig complex, vriendelijke mensen

Jeannette
23-6-2017

Helemaal tevreden, kleinigheidje wifi niet optimaal.

Heerlijk!

Esther
24-5-2017

Wat een prachtplek!

Heerlijk kleinschalig, met een zwembad dat vrijwel altijd privé is. Prachtige kamers, alles zo netjes. Uitzicht op zee. Je loopt zó het stadje in, aan het water. Met een paar kleine restaurantjes aan het strand. Een perfecte uitvalsbasis voor een ontspannen vakantie.

Netjes, rustig

Ilona en Peter
23-9-2016

Wij zijn hier geweest in het hoogseizoen met onze dochter van 4 jaar.

Pluspunten:

- Mooie, ruime appartementen. Zeer schoon, niets ontdekt wat niet fris was. Appartement is goed onderhouden.

- Mooie tuin.

- Groen eiland.

- Redelijke bedden. Verschillende kussens en voldoende verschoning van de lakens.

- Bakkertje en restaurants zeer dichtbij (nog geen 5 minuten lopen) en dat was ideaal met een kleuter.

- Prachtige strandjes in de buurt.

Minpunten:

- Voor ons veel te rustig, we hadden dagelijks een privézwembad. Wij gaan nooit voor grote, drukke hotels, maar een paar mensen voor wat gezelligheid had wel leuk geweest. Voor onze dochter geen speelmaatjes. 3 Dagen autohuur was daarom te weinig om ons te vermaken.

- Geen barretje of terrasje om even iets te drinken te halen of een ijsje.

- Weinig aanbod van restaurants en de keuze bij de restaurants was ook wat simpel en beperkt.

- Weinig bezienswaardigheden voor een jong gezin.

In principe een prettige vakantie gehad. Maar wij gaan liever naar appartementen met een Griekse familie en een complex met iets meer levendigheid. Fijn dat het appartement zo fris en netjes was, dit zien we niet vaak in Griekenland.

Voor rustzoekers een aanrader, voor gezinnen toch wat saai.

Een aanrader

Ferdinand
21-5-2016

Zitten momenteel in app. Pantheon. De negatieve berichten dat Samos bevolkt wordt door vluchtelingen is de groots mogelijke onzin die er bestaat. In Ormos is het heerlijk vertoeven als je voor je rust komt. De appartementen/studio's zijn goed, netjes en volledig ingericht. De appartement zijn voorzien van een prachtig balkon met uitzicht op zee. In het dorpje kan je heerlijk uit eten aan het haventje en een bakker en supermarktje zijn er voor de eerste levensbehoeften.

Tip: Het is zeker verstandig een auto te huren om het eiland te verkennen, dit kan je doen bij aankomst op het vliegveld om dan zelf naar Ormos te gaan, ongeveer een 1/2 uur rijden.

Voor herhaling.

Martino
10-10-2015

Huize Pantheon ligt aan het begin van het dorp Ormos aan een doorgaande weg. Ligging is wel tussen de bebouwing van het dorp. Is een zeer goed ingericht appartement. Goede en uitgebreide keukeninventaris. Schoon complex en een vriendelijk eigenaar. In de maand juli zijn er veel kinderen en kan het nog wel eens luidruchtig zijn. Zwembad is dan overvol.

sfeervol comfortabel

Laurens Vet
12-9-2015

gemoedelijk, prachtig zwembad, vriendelijke gastvrouw Maria die altijd voor je klaar staat

Mooi, ruim en schoon appartement

Nelleke
19-8-2015

Wij hadden appartement nr 8. Echt heel mooi met een reusachtig balkon. Het ziet er allemaal gelikt uit. Wij waren er van 22 mei tot 5 juni, wat eigenlijk te vroeg in het jaar was. Er waren nog maar heel weinig toeristen in Ormos. Tè weinig, zelfs. Soms waren we met z'n 2en in een restaurant, wat ook niet echt gezellig is. Het voordeel van vroeg in het jaar op vakantie gaan is, dat je overal onderweg bloeiende brem ziet. Was prachtig!

Super vakantie!

Rogier & Katinka
17-8-2015

Voor de Griekenland liefhebber is Ormos de perfecte vakantie bestemming. Weinig toerisme, dus nog redelijk authentiek en dat blijkt ook wel aan de grote hoeveelheid Grieken die zich hier in de taverna's begeven. Het is een heel rustig plaatsje met een mooie (gloednieuwe) haven en enkele taverna's. Aanraders zijn 'Lekatis' en 'Pizza Cave'. Je kunt voor weinig geld heerlijk eten hier.

Pantheon is misschien wel een van de beste accommodaties die we gehad hebben in Griekenland. Het is niet overdreven luxe, maar wel heel erg netjes, schoon en compleet. Omdat we met kind van 1,5 jaar op pad gingen, die overdag veel slaapt, hadden we wel wat wensen voor het appartement. Als je redelijk veel aan je appartement bent gebonden, wil je er immers wel goed bij zitten. Dat was hier zeker het geval! Ons appartement (nummer 5) had een heel groot terras waar je zowel in de zon kon zitten, als overdekt in de schaduw. En dat met een schitterend uitzicht op zee.

Ook complimenten aan Ross!

Geboekt via touroperator, perfect geregeld!! Ruime 3 pers. 1 kamer-studio (een 4e slaapplaats zou zelfs kunnen) nummer 17-Pythagoras, 2jr oud. Alles werkt, dat is voor Griekse begrippen, top!! De inrichting is erg compleet. Elek.oven, kookplaat, waterkoker, strijkplank :-) een kluisje op de kamer en 2 ruime opbergkasten. De doucheruimte met toilet is erg schoon. 3x p.week schone handdoeken en 2x schoonmaak van het app. Wij hebben redelijk mooi uitzicht op zee omdat we het bovenste app. hebben aangevraagd. De mensen zijn zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Aan de kleine boulevard met zo'n 10 tavernes is het goed eten. Het dorpje heeft 2 bakkers en een winkeltje waar je goed boodschappen kunt doen. Een auto huren is wel een must. De busverbinding tussen Ormos en de rest van het eiland is sober. Het waait op dit moment al een paar dagen stevig/hard en dat zorgt voor een perfect klimaat, airco niet nodig. De stranden in Ormos en omgeving bestaan meest uit kleine kiezels en zand.

Karins Choice

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pantheon in Ormos/Marathokambos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pantheon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pantheon scoort een 9.25 uit 10 op basis van 63 reviews.