Vakantiehuis Galini

Meer vakantiehuis info

8 reviews over Vakantiehuis Galini

• 8Maria197123-09-2012

Heerlijk genoten!

Rustig huisje net buiten Ormos.Met de auto is de rest van het eiland Samos goed bereikbaar.Straat over en je staat op het strand!Kiezel,maar wel fijn omdat er altijd een lekker windje staat.Inrichting van huisje van alle gemakken voorzien.In het kleine vissersdorpje Ormos een aantal restaurantjes en drinkgelegenheden.Supermarkt en bakker op loopafstand.Heerlijke 3 weken gehad!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8m.robeer02-09-2011

Nog steeds wel die caravan

Net terug van twee weken Galini 1. Hadden twee weken een auto omdat er geen vervoer is vanuit de reisorganisatie daar naar toe. Voor ons was (zoals we normaal doen) anders één week ook genoeg geweest, want de supermarkt is tien minuten lopen en na vijf minuten loop je al tussen de terrasjes.Beveiligd internet (gratis)is er bij het terras waar je vooral lekker wat kunt drinken.En een tosti serveren ze er ook wel.Tussen Gallini 1 en 2 zit een boomgaard, dus je zit lekker vrij. Erg leuk dorpje en er was één keer in de week live-muziek in één van de restaurantjes, aan te raden!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8peterdedecker200307-08-2011

Al wat nodig is voorenkele weken rust

3 weken verbleven in huize galini 2 (kleinste van de twee door Ross aangeboden vakantiewoningen in Ormos). Dit mooi ingerichte huisje ligt vlak aan zee. Strand is minder interessant (lang uitgestrekt kiezelstrand, niet geschikt voor snorkelaars zoals wij). Beter ga je naar het baaitje met de rieten parasols, net voor je het nabijgelegen Kambos binnenrijdt. In Kambos en het daarnaast gelegen Votsalakia vind je al het nodige op gebied van boodschappen. In de keuken van galini 2 is er een oven + vier kookplaten, zodat je makkelijk zelf wat kan kokerellen (al is de verlichting boven fornuis en werkblad zeer beperkt). Tomaten plukten we in het voortuintje, dat, wellicht tgv de Griekse crisis, omgetoverd werd in moestuin. In het 15 minuutjes verderop gelegen Koumeika kan je op het dorpspleintje zelf water tanken aan de lokale bron. Een bezoek aan de grot van Pythagoras loont de moeite, maar neem de weg vanuit Votsalakia en niet die vanuit Marathokambos (mooie panorama's, slecht wegdek).

Gereisd met partner in juli 2011

• 6s.maas29-05-2010

mooie,rustige plek maar het huisje is minder..

We hebben net twee weken in huisje Galini vakantie gevierd, waarvan een week slecht weer waardoor we noodgedwongen veel aan "huis" gebonden waren. Het huisje is donker,koud en oncomfortabel.Geen lekkere stoelen om op te zitten, de twee badkamers zijn 2 kleine douches.Ondanks twee keer per week schoonmaken blijft het viezig met veel ongedierte en stinkende kasten. Uitzicht op zee ? Nee, op een grote stacaravan! Die blijkt er al een paar jaar te staan !!! De ligging van het huisje is prima, dicht bij een mooi,rustig strandje. Ormos is een schitterend, nog niet door toerisme bedorven dorpje, met heerlijke taverna's.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 10B. Karagiannis16-07-2008

Geweldige vakantiebestemming!

Gisteren zijn wij teruggekomen van een heerlijke (drie-weekse) vakantie in het pitoreske Ormos in huize Galini (6 pers.). Fantastische vakantie gehad die ik zo nog eens over zou willen doen. Galini was goed ingericht; ruime keuken, slaapkamers en twee badkamers! Daarnaast was de airco een uitkomst (met temperaturen van zo'n 40 graden!). Ook onze baby van acht maanden kon prima vertoeven op het terras in de schaduw. De eigenaren, Leftheris & Grammatiki, waren ontzettend gastvrij en maakten regelmatig schoon. Naast het schoonmaken was er ook altijd even tijd voor een gezellig praatje. Het strand was in de periode dat wij er waren erg rustig - bijna een privestrand en overigens erg weinig toeristen (heerlijk!). Ormos erg rustig en dus is een auto huren vrijwel een noodzaak. Votsalakia (op 10 minuten rijafstand) is een leuk plaatsje om 's avonds een drankje te doen. Kortom; een heerlijke vakantie die we zeker nog eens over gaan doen!

Gereisd met familie in juli 2008

• 8E. Jansen06-02-2008

Heerlijke vakantie gehad in het rustige Ormos. Huize Galini (6 pers.)heel prettig, leuk gelegen, vijgenbomen in de tuin waarvan vruchten geplukt mogen worden. Alles wat nodig is in huis aanwezig, airco woonkamer prima, slaapkamers geen airco, waren daardoor te warm om niet te zeggen heet. Ydillisch gelegen huisje in een echt Grieks, vriendelijk havenplaatsje, waar men aan de boulevard heerlijk kunt eten.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8G H S28-10-2007

Jammer dat de Touroprator niet aangeeft dat in de herfstvakantie Samos bijna is uitgestorven. Echt bijna alles is dicht. Lokatie is prima met het strand recht voor de deur. Leuk huisje met prachtig uitzicht. Ormus is een leuk klein plaatsje. Een auto is een must. Tijdens ons verblijf een mierennest in het plafond.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 7K.v.d.Veen06-07-2007

Huize Galini is een locatie voor rustzoekers, praktisch geen toerisme in het vissersdorpje Ormos Marathokambos. Het dorpje heeft een kiezel/steen strand en ligt voor de deur van huize Gallini ( 50 meter ). Er staan 2 huisjes op 25 meter van elkaar , 1 6 persoons en 1 4 persoons, beide voorzzien van airco en uitzicht op zee. Om iets te ondernemen is het huren van een auto noodzakelijk.Via Rossholidays te huur.

Gereisd in juli 2007

Vakantiehuis Galini info