Appartement Studios Ioanna

Meer appartement info

21 reviews over Appartement Studios Ioanna

• 9ab visser06-09-2015

helemaal te gek! onvergetelijk

Studios Ioanna Linmionas Samos staat m.i. niet in de reisgidsen! Vanaf de luchthaven dus eigen vervoer regelen of taxi ( € 57,-) nemen! De eigenaresse Ionna is echt een schat die naast de 6 keurige en schone appartementen haar 100 jarige moeder verzorgd! Het uitzicht is fantastisch. Het mooie strand van Limnionas met taverna's is vlakbij; 5 minuutjes het weggetje af naar beneden! Kijk voor meer info op de site

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Martin en Ineke20-07-2014

Schitterende plek op een heel mooi eiland.

Hebben in Studios Ioanna in Limnionas op Samos een ontzettend relaxte vakantie van 3 weken gehad. Het winkeltje aan de overkant is ideaal voor elke dag verst brood en alle dagelijkse benodigdheden. De studio is heel schoon, goed onderhouden door Ioanna zelf en compleet uitgerust, zelfs met een koffiezetapparaat, waterkoker en broodrooster. Het plaatsje Ormos in de omgeving van Limnionas met een mooi haventje en heerlijk restaurant is een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9frank28-06-2013

mooie, rustige lokatie

perfecte ligging voor rustzoekers. schone appartementen, vriendelijk ontvangst van Ioanna, die altijd bereid is advies te geven. Auto huren wel aan te bevelen. Mooi strandje in de buurt. Voor iedereen die van authentiek Griekenland houdt. Komen zeker nog een keer terug bij Ioanna

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Peter Lussenburg19-06-2013

Ideale plek

Zojuist teruggekomen na genoten te hebben van een geweldige vakantie. Wat een wereldplek. Ik was daar 2 weken samen met mijn vrouw. Je wordt daar constant in de watten gelegd. Bij aankomst staat Ioanna je op te wachten en je krijgt gelijk wat te drinken en je voelt je gelijk op je gemak. Elk appartement, er zijn er maar 6, heeft een geweldig uitzicht over de schitterende bloementuin, de baai en de zee. Je hoort daar alleen maar de vogels, krekels en de wind en verder niets. De appartementen zijn netjes ingericht en brandschoon. 10 Meter buiten het terrein heb je een klein supermarktje waar we dagelijks onze verse broodjes haalde. Ioanna had voor een ons een auto geregeld en die stond keurig klaar op het vliegveld. Niets van te voren voor de auto hoeven te betalen, dat hoeft pas de 2e dag. Ook voor het appartement hoef je van te voren alleen maar een aanbetaling te doen en de rest bij aankomst. Helaas zit de vakantie er al weer op. We gaan zeker terug. Het is daar geweldig.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Dorlas L.B.W.02-06-2012

Heerlijke accommodatie

Fijne accommodatie met mooi uitzicht op prachtige bloementuin met daarachter zeezicht. Eigenaresse Ioanna vriendelijke en gastvrije vrouw. Goede prijs kwaliteit verhouding.; een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Mieke en Luca28-09-2011

Geweldig

We hebben in september een weekje met zn tweeen in appartement nr 1 doorgebracht. De vliegreis hebben we er los bij geboekt. Het appartement is ruim en heel huiselijk ingericht. Een heerlijk eigen terrasje met zitje voor de deur met een heel mooi uitzicht op veel bloemen en de zee.

Door de vriendelijke ontvangst van Ioanna voelden we ons er meteen helemaal thuis en welkom. Ioanna is echt een schat van een vrouw, komt af en toe gezellig even een praatje maken en informeren of alles nog naar wens is.

De ligging is heerlijk rustig, maar met de huurauto die Ioanna voor ons klaar had laten zetten op het vliegveld, ben je binnen 10 minuten in een gezellig plaatsje met lekkere eettentjes.

Wij vinden het een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Kostas ke Inkala11-09-2011

Een week genoten

Mooie plek, aardige vrouw, fijne tuin, goed uitzicht, rustig, vooral ook leuk als je van katten houdt. Alleen het tweepersoonsbed ... niet fijn als je dat niet gewend bent.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Lenny en Hugo05-07-2011

Een heel idyllisch kleinschalig complex

Dit is echt een geweldige plek waar je helemaal tot rust kan komen. Het complex bestaat uit 6 geschakelde studios rond een prachtige tuin met bloemen. Elke studio heeft een eigen terrasje. Door de vele bloemen en het afscheidingsmuurtje is het terras goed prive. De studio's zijn binnen zeer ruim. Het plafond is hoog. Er is een zitgedeelte en een keukenblok en op een kleine verhoging staat het tweepersoonsbed. Boven het bed hangt een ven en daarnaast heb je ook nog de mogelijkheid om tegen betaling voor airco te kiezen. (De ven was, met het tegen elkaar open zetten van ramen, voor ons voldoende om lekker te kunnen slapen). In tegenstelling tot vele andere plekken waren er geen muggen of andere vervelende insecten. De badkamer is prima met een fijne grote doucheruimte. Aan de overkant van de studio's is een kleine griekse winkel waar je makkelijk de boodschappen kunt doen. Naar het strand is het ongeveer 5 minuten wandelen. Als laatste wil ik melden dat de eigenaar Ioanna een schat is !

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Christel Merckx12-05-2010

Rustige en mooi gelegen studio's

We hadden een heerlijk verblijf in studios Ionna. Goed onderhouden, ruime studio voor 2 personen met zicht op de prachtige baai van Limnionas en een mooie bloementuin, in het zuid-westen van Samos. Ioanna is een vriendelijke en behulpzame gastvrouw. Als je het eiland wil verkennen is het huren van een auto aan te raden (kan via Ioanna - laat hem eventueel klaarzetten op de luchthaven bij aankomst.). Rustig gelegen aan het begin van het dorp Limnionas op 400 meter wandelen van het strand. Verhouding prijs/kwaliteit zeer goed. We hebben rechtstreeks via het internet geboekt zonder problemen.

Gereisd met partner in april 2010

Appartement Studios Ioanna info