Hotel Princess Tia

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Tia voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Princess Tia

• 7jos04-09-2015

mooi aan strand gelegen

Het is geen hotel meer, alleen appartementen. Ligt aan een soort boulevard erg rustig. In het plaatsje Balos 4/5 restaurants, allemaal op loopafstand. Aan de boulevard meteen het kiezelstrand. Lekker zwembad erbij, met een poolbar, gaat om 11.00 uur open en om 20.00 uur dicht. Niet altijd genoeg strandbedden. Appartementen schoon redelijk ruim, wat gehorig als de bovenburen met de stoelen schoven. S'ochtends om 10.30 uur kwam de verse bakker langs met zijn auto vol lekkere dingen. (Hij heeft ook een supermarkt als je de dag vantevoren bij het appartement een lijstje opgeeft neemt hij dat ook meteen mee.)

Gereisd met partner in augustus 2015

• 10Johan Janssen29-05-2012

Away from it all vakantie.

Het hotel ligt aan de baai van Balos. Prachtige, rustige baai maar wel geen zandstrand. Alle faciliteiten maar perfecte rust. Tia is de perfecte gastvrouw. Enkele zeer mooi gelegen heerlijke restaurantjes op wandelafstand. De kamers zijn ruim en zeer goed onderhouden. Dit geld trouwens voor het ganse complex.

Gereisd met partner in mei 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Princess Tia voor je op een rij gezet:

1 tip over Hotel Princess Tia

• Johan Janssen, 29-05-2012

Cypriotisch restaurant "Stella". Heerlijke stoofschotels in een prachtig kader. Eerlijk, simpel, heerlijk.

0 vragen over Hotel Princess Tia

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar