Villa Mandilada Village

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa Info

Meer villainfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mandilada Village voor je op een rij gezet:

19 reviews over Villa Mandilada Village

• 2017
    8Jeroen15-05-2017

Rust, rust, rust...

Ga in mei en de rit vanaf het vliegveld is al voldoende om je in de relax-modus te brengen. Geen kip op de weg en ieder bochtje brengt een nieuw uitzicht. De ontvangst door Giota op het fluisterstille mini-resort is hartelijk en ze verteld je graag over het eiland. De appartementen zijn verzorgd en schoon. Samos is niet groot en de omgeving van Koumeika is naar mijn mening het mooiste. Eet lekker bij Stella in Balos, maak vrienden met Nick the Greek in Kampos en heb een fijne tijd. We ontdekken graag nieuwe plekken, maar dit is de eerste keer dat we overwegen terug te gaan.

• Oude reviews

10Martin01-10-2014

Schitterende locatie

Van 2 t/m 16 september waren wij op dit prachtige complex. Wij hebben hier alles gevonden wat we zochten. Mooie locatie, ruim en vooal veel rust!!. Bij aankomst bijzonder vriendelijk ontvangen door Giota en hielp ons direct met onze vragen en bracht ons zelfs naar Votsalakia om daar een scooter te huren. Alle appartementen hebben uitzicht op zee. Het complex is voorzien van een heel mooi ruim zwembad met voldoende bedden. De appartementen zijn erg ruim en compleet ingericht. Schoonmaak is bijzonder goed te noemen. Enige jammere was dat wij gelezen hadden dat moeder kennelijk dagelijks voor het koken verantwoordelijk was echter dat ging in ons geval,vanwege ziekte van moeder niet op. Dus geen mogelijkheid tot eten en eigenlijk ook geen geopende bar gedurende ons verblijf. De locatie waar Mandilada ligt kan niet bepaald kindvriendelijk worden genoemd maar dat is voor ons geen enkel probleem. Wij hebben zeer genoten van ons verblijf hier in Mandilada op Samos.

• 10GenietenTenTop13-08-2014

Fantastisch!

Mandilada Village is een echt paradijsje! Vriendelijk ontvangst van de gastheer en hij wil je graag vertellen wat er te doen is op Samos. De huisjes zijn ontzettend ruim en hebben veel privacy. Het uitzicht vanuit het huisje is prachtig. Uitzicht op zee en op de bergen, geweldig. Verder is het zwembad erg mooi met heerlijke ligbedden, waar het vaak rustig was. Fijn om altijd een ligbed tot je beschikking te hebben. De plaatsen in de buurt (Ormos, Kampos etc) zijn erg gezellig. De zeewind zorgt ervoor dat er een heerlijk windje staat waardoor het niet snel te warm is. We hebben twee weken genoten op Samos en veel leuke plaatsen bezocht, waaronder Manolates. Restaurant 'Stella Cypriot Restaurant' in Ormos/Balos is een aanrader net zoals de Potami watervallen. Ook paardrijden en karten zijn echte aanraders.

Kortom dit was een heerlijke vakantie en Mandilada Village kunnen we van harte aanbevelen!

• 9Jan15-07-2014

Zon zee uitzicht en wind

Na aankomst bij Mandilada , het gesprek met een drankje bij binnenkomst en de eerste indruk van huisje nr 9 blij verrast. Wat een heerlijke plek zeg. Prachtig uitzicht op zee, Ormos en Kampos/Votsalakia. Het huisje was schoon, voorzien van alles wat je nodig hebt en met een heerlijke douche. Ook een prima airco en een complete keuken. Vaak staat er een verkoelend windje waardoor het voor ons heerlijk was op ons lekkere terras. En een heel mooi en groot zwembad met lekkere bedden waar het nooit druk is. Ook een bar met buitenterras waar een ieder langs komt voor de wifi en een drankje En Balos en Ormos om de hoek . Votsalakia iets verder rijden maar ook zeker het bezoeken waard.

Wij komen zeker terug naar Mandilada Villas.

Ps. Een hor in het slaapkamerraam van de appartementen zou er voor zorgen dat je met het raam open en zonder airco kan slapen. Horren zitten wel in de andere ramen. Er zijn 4 Appartementen en 8 studio's

• 6Inge de Ruiter01-05-2014

Leeg zwembad geen schone handdoeken, hard bed

Helaas zijn de positieve recensies voor mij niet herkenbaar. Van 22 april tot 29 april verbleef ik in Mandilada Village. Enkele voorbeelden: Het zwembad stond leeg, het argument hiervoor was dat het seizoen pas half mei begon... Wanneer het water in de studio niet voldoende warm werd moest de boiler elektrisch worden bij verwarmd, hierom moest worden gevraagd bij de eigenaar. Ook om schone handdoeken hebben wij na drie dagen gevraagd. Daarnaast wordt er in april zeker niet gekookt of broodjes gehaald voor de gasten. Eigenaar weinig gezien, toonde zich m.i. zeker geen goed gastheer.

Met vrienden

• 10Tjeerd en Debby23-11-2013

Echt een paradijsje!

Heerlijk tot rust komen op je eigen terrasje met een fantastisch uitzicht over de baai. 's Avonds genieten van een iedere keer weer heerlijke maaltijd, verzorgd door "mama". Goede tips over de mooie omgeving krijgen én iedere dag weer een paar woordjes meer Grieks leren van de zéér gastvrije Yannis. Het was een topvakantie!

• 9PJMKramer30-07-2013

Onthaasten incl. privé strand

Zéér fijne locatie. Rust, ruimte en schitterend uitzicht over de baai van Ormos.

Huisjes zijn zeer ruim, netjes, fijne douche en alles is aanwezig. De bedden zijn voor Griekse begrippen goed. Strandje beneden was doordeweeks veelal verlaten en hadden we ons eigen privé strand.

Giannis en zijn ouders zijn zeer gastvrij, lekker eten bij 'mama'. Ook Stella (Balos Beach) is zeker aan te bevelen! Auto is een must!

Mandilada Village is een absolute aanrader!

• 10Renee11-07-2013

Fantastische plek

Mandilada is werkelijk een prima plek voor mensen die van rust en kleinschaligheid houden. De huisjes liggen allen met uitzicht op zee en de de baai van Ormos/Kambos. Ruime huisjes met een voor Griekse begrippen riante keukenuitrusting: je kunt evt je eigen maaltijd koken. Is echter niet nodig, want bij Mandilada kun je ook prima eten. 's Morgens kun je aangeven bij Yannis of je 's avonds wilt eten en mama kookt een prima maaltijd voor je. Ook Stella en Esperos in Balos Beach zijn aanraders. Yannis kan je prima tips geven wat te doen op Samos. Samos is een mooi eiland: erg groen en bergachtig, je kunt er prima wandelen, stille bergdorpjes bezoeken, leuke strandjes uitzoeken enz

• 9Albèr & Els03-07-2013

Rust, Sfeer en Ruimte

Twee heerlijke weken doorgebracht in Mandilada Village. Een heerlijk rustige plek met een fantastisch uitzicht op de zee. Wij hadden een tweekamer huisje (nr9). Erg ruim en een redelijke uitrusting voor Griekse begrippen. De ontvangst is zeer gastvrij waarbij zoon Ioannes zich ontpopte tot een uitstekend gastheer en moeder Angeliki zich een zeer bekwaam kok toonde. Giannes zit vol met goede tips en weetjes over het eiland en niets is hem teveel. Het strandje beneden is door de weeks bijna een privéstrand en het was heerlijk om daar even op zee te dobberen. Ook aan het zwembad is het goed toeven. Samos zelf is een eiland met steeds nieuwe gezichten en na ruim 800 km bochtenwerk hadden we er nog steeds niet genoeg van. Ook de bevolking was zeer vriendelijk en behulpzaam. Restaurant Stella in Balos is inderdaad een prima plekje om te eten Laat je maar rustig adviseren door haar zoon!

• 9Yvonne Brijker-van der |Zwaan29-06-2013

Rustiek en gerelaxing

Een heerlijk verblijf en prachtig uitzicht over zee of 's avonds de verlichting van andere eilanden en dorpjes. Een genot. Jannus, de zoon, is een vriendelijke man en kan mooie en leuke adviezen geven, om dingen te bezoeken. De dag ervoor kan men zien wat "Mama" gaat koken en kan je ervoor opgeven. Super lekker. Verder nog genoeg tentjes in Balos, Ormos enz. Een auto is echt nodig. Ik was er met vrienden en dacht 's morgens mijn broodje te kunnen halen, al wandelend in Ormos. Is geen doen om dit dagelijks te bewandelen. Zeker heen en terug 2 uur. Verder echt perfect. Schoon, relaxed en vriendelijk

Met vrienden

4 tips over Villa Mandilada Village

• Tjeerd en Debby, 23-11-2013

Een auto is een must! We hebben iedere dag genoten van het bijna privé strandje op ca 10 minuten lopen van het park.

• Jan, 15-07-2014

Wij hebben o.a. een aantal keren heerlijk gegeten bij restaurant Argos in Kampos met verse groente uit eigen tuin Vriendelijke bediening. Ook bij de Cypriotische dame in Balos lekker gegeten . In Koumeika de warme bakker annex minimarkt voor lekker warm brood een praatje met de bakker en of zijn vrouw en de vergeten kleine boodschappen in de minimarkt Ook het plein met de taverna is mooi.

• Fam. Ruinard, 16-07-2012

Gewoon met de auto of scooter er op uitgaan, dan kom je echt van alles tegen, en probeer de Ice cream coffee eens, die is heerlijk..

1 vraag over Villa Mandilada Village

• bianca, 22-01-2017

bedden

zijn de bedden hier goed? dan bedoel ik of het geen planken zijn ...

Villa info

• Aantal personen2 tot 4