Appartement
9,1

126 reviews over Appartement Villa Themos in het Nederlands

Geweldig!! Ik zou graag nog een terug komen!!!

Lieke
26-8-2019

Top hotel met een perfecte ligging. Alles is super dichtbij. Vergeet je waterschoenen niet als je naar Samos komt!! Dit voor de zee die in de buurt is. Alleen maar stenen. Kamers zijn netjes, ontbijt service goed geregeld en de bar is om 5 open voor een drankje en babbeltje. Altijd leuk dan aan te schuiven en een praatje met de eigenaresse te maken.(die ook nog veel humor heeft) het zwembad is ook top. Enige nafeel wat ik kan bedenken is dat de oprit heel erg stijl is. Na een lange dag gaat net wat moeilijker. Maar dat is dan ook echt alles. Super gehad hier.

te gek, geweldig, genieten,rust

Frank, Jeannette van Amelsfoort
12-7-2019

mooie ligging met geweldig uitzicht op de bergen , leuk zwembad en mooi gerenoveerde appartementen Dora is een geweldige gastvrouw niets is te veel en altijd vriendelijk wat een lieve vrouw , om 5 uur gaat de bar open en ook dit is leuk 3 x per week schoonmaak en je kunt dagelijks brood bestellen wat voor 7 uur aan de deur hangt, voor ons de derde keer Kokkari maar nog niet zo genoten als dit jaar,ook onze vrienden die mee zijn gegaan vonden het geweldig , vooraf gemaild of we kamers naast elkaar konden krijgen en ook dit was geregeld, villa Themos is geschikt voor mensen die van rust en gezelligheid houden en minder voor jongere mensen omdat er geen uitgaansgelegenheid in de buurt is : let wel op als je moeilijk ter been bent, de weg er naartoe is vrij pittig, voor ons zeker niet de laatste keer

Gereisd Met partner in juni 2019

Een eiland om naar terug te gaan

Lathouwers
10-7-2019

Het was even naar boven klimmen maar wat een thuis komen. Dora de eigenaresse doet er alles aan om je maar thuis te voelen. Ruim appartement, goed schoon en heerlijke frisse handdoeken en lakens. Heerlijke rust, prachtige stranden vooral lemonakia Beach 5 min lopen. In kokkari heerlijk eten elke avond ergens anders, met je voeten op het strand en heel gezellig en sfeervol en hele lieve warme mensen. Auto huren en eiland verkennen zoveel mooie plekjes zoals drakei, menolates, pytagorion, tot alle mooie kloosters. Prachtig eiland vooral ook voor wandelaars.

Alweer een hele fijne vakantie gehad zoals altijd

Richard Bruinink
28-6-2019

Gewoon top zwembad lekker het weer goed niks mis mee

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Villa Themos voor herhaling vatbaar.

van Viegen
4-6-2019

Wij vinden het hier fantastisch. Mooie locatie schoon simpel. Zwembad met ligbedden. Dora komt misschien wat nors over maar een fantastisch mens die voor iedereen klaar staat. Volgende keer weer naar Villa Themos.

Fantastisch uitzicht

Van Gennip
4-6-2019

Stijl omhoog dus je moet echt goed ter been zijn wel fantastisch uitzicht , sanitaire toiletemmer word niet elke dag schoongemaakt dit vonden wij echt smerig, minpuntje slechte wifi.

Gereisd Met partner in mei 2019

Een geslaagde vakantie voor herhaling vatbaar

Eric & Ilona
3-6-2019

Het is een mooi aangekleed accommodatie en een hele schone kamer! We genoten van de Vlaamse Gaaien die de katten wegjaagden en de hagendissen die je geregeld op het terras zag lopen. De gastvrouw voelt goed aan wat je als klant wilt en in ons geval was dat behulpzaam zijn met weinig woorden. Daarbij was wederom touroperator weer een goede keuze met reisleiding! Een verbeterpunt: het blinderen van de ramen, want je wordt wel heel vroeg wakker door het daglicht.

Gereisd Met partner in mei 2019

Fantastico

Richard Bruinink
7-10-2018

Toppie zoals altijd ik kom gewoon thuis in villa Themos

Gereisd Met vrienden in september 2018

Geweldig!!

Jeanette Klein Goldewijk
30-9-2018

Fantastisch!!! Appartement ligt net buiten Kokkari maar wat een uitzicht. Het is de moeite waard. Dora is een goede gastvrouw en zorgt ervoor dat je bij haar een fijne vakantie hebt. De broodjes service schoonmaak de Poolbar super geregeld. Appartement zijn schoon en netjes met goede bedden en douche. Enigste"nadeel" is de steile weg omhoog naar Villa themos maar dan heb je ook mooi uitzicht. Wij gaan zeker nog x terug.

Gereisd Met partner in september 2018

Meer dan fantastisch

Claudine
31-8-2018

Wij hebben twee heerlijke weken gehad bij het mooie Villa Themos. We waren met zijn drieën en het appartement was daar prima geschikt voor. Onze dochter sliep op een stevige slaapbank en ook ons bed was voorzien van goede matrassen. Wij hadden appartement 11 op de begane grond naast het zwembad en een schitterend uitzicht op de bergen. Gastvrouwe Dora is erg vriendelijk, ze spreekt zeer goed engels en heeft een goed gevoel voor humor. Daarnaast heeft ze ook laten zien erg behulpzaam te zijn. Ze heeft ons begeleidt naar het ziekenhuis (kinderarts) en apotheek. Daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Verder kan je dagelijks vanaf ca. 17.00 uur aan het barretje verse broodjes bestellen. Het verbaast ons totaal niet dat er veel gasten regelmatig weer terugkomen naar Villa Themos. Samos, Kokkari en de bevolking zijn in één woord geweldig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Themos in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Themos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.