Appartement Villa Themos

127 reviews over Appartement Villa Themos

• 2019
    9Roxana27-09-2019

Goed!

Mooie en nette appartementen in Villa Themos, alles keurig schoon, nette badkamer, redelijk goede bedden, en mooi keukentje. Super aardige eigenaresse, staat graag voor je klaar. Zwembad is klein en geeft blauwe kleur af als je tegen de randen aankomt. Ik vond het persoonlijk niet een lekker zwembad waar je de hele dag bij kan liggen. Lemonakia beach is vlakbij maar echt een kiezel strand, dus neem waterschoenen mee. De weg naar boven is echt een klim, en daar wen je echt niet aan.. Er is ook nog een bar, waar je lekker even wat kunt drinken. Al met al een leuke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Frank, Jeannette van Amelsfoort12-07-2019

te gek, geweldig, genieten,rust

mooie ligging met geweldig uitzicht op de bergen , leuk zwembad en mooi gerenoveerde appartementen Dora is een geweldige gastvrouw niets is te veel en altijd vriendelijk wat een lieve vrouw , om 5 uur gaat de bar open en ook dit is leuk 3 x per week schoonmaak en je kunt dagelijks brood bestellen wat voor 7 uur aan de deur hangt, voor ons de derde keer Kokkari maar nog niet zo genoten als dit jaar,ook onze vrienden die mee zijn gegaan vonden het geweldig , vooraf gemaild of we kamers naast elkaar konden krijgen en ook dit was geregeld, villa Themos is geschikt voor mensen die van rust en gezelligheid houden en minder voor jongere mensen omdat er geen uitgaansgelegenheid in de buurt is : let wel op als je moeilijk ter been bent, de weg er naartoe is vrij pittig, voor ons zeker niet de laatste keer

Gereisd met partner in juni 2019

• 9van Viegen04-06-2019

Villa Themos voor herhaling vatbaar.

Wij vinden het hier fantastisch. Mooie locatie schoon simpel. Zwembad met ligbedden. Dora komt misschien wat nors over maar een fantastisch mens die voor iedereen klaar staat. Volgende keer weer naar Villa Themos.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Van Gennip04-06-2019

Fantastisch uitzicht

Stijl omhoog dus je moet echt goed ter been zijn wel fantastisch uitzicht , sanitaire toiletemmer word niet elke dag schoongemaakt dit vonden wij echt smerig, minpuntje slechte wifi.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Richard Bruinink07-10-2018

Fantastico

Toppie zoals altijd ik kom gewoon thuis in villa Themos

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Jeanette Klein Goldewijk30-09-2018

Geweldig!!

Fantastisch!!! Appartement ligt net buiten Kokkari maar wat een uitzicht. Het is de moeite waard. Dora is een goede gastvrouw en zorgt ervoor dat je bij haar een fijne vakantie hebt. De broodjes service schoonmaak de Poolbar super geregeld. Appartement zijn schoon en netjes met goede bedden en douche. Enigste"nadeel" is de steile weg omhoog naar Villa themos maar dan heb je ook mooi uitzicht. Wij gaan zeker nog x terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Claudine31-08-2018

Meer dan fantastisch

Wij hebben twee heerlijke weken gehad bij het mooie Villa Themos. We waren met zijn drieën en het appartement was daar prima geschikt voor. Onze dochter sliep op een stevige slaapbank en ook ons bed was voorzien van goede matrassen. Wij hadden appartement 11 op de begane grond naast het zwembad en een schitterend uitzicht op de bergen. Gastvrouwe Dora is erg vriendelijk, ze spreekt zeer goed engels en heeft een goed gevoel voor humor. Daarnaast heeft ze ook laten zien erg behulpzaam te zijn. Ze heeft ons begeleidt naar het ziekenhuis (kinderarts) en apotheek. Daar ben ik haar enorm dankbaar voor. Verder kan je dagelijks vanaf ca. 17.00 uur aan het barretje verse broodjes bestellen. Het verbaast ons totaal niet dat er veel gasten regelmatig weer terugkomen naar Villa Themos. Samos, Kokkari en de bevolking zijn in één woord geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Theo Drupsteen11-06-2018

Geweldig Fijne Tijd!!

Kamer 10 is een aanrader ,ligt op 1e verdieping van blokje 2x3app, zicht vanaf balkon naar de bergen en achter naar de zee, het app. kon lekker doorwaaien. Dora is er wanneer je haar nodig bent, super! Zwembad ,lekker na een dagje strand of om mee te beginnen. Appatementen zijn helemaal anno 2018, goede bedden , nette douche,alles nieuw! Broodjes service is Super!Hangt s,morgens aan je deur en niet duur! Scooterhuur hebben we bij gedaan voor een €10,00/dag! Ook vriendelijk volk. Supertijd gehad!!

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Helmuth Stevens07-06-2018

Overweldigent en Fantastisch

Voor ons eerste keer Samos en wat een ervaring. Ik kan alleen maar positief zijn over alles. De mensen op heel het eiland, de sfeer ,rust en warmte. Als ik 1 ding zou moeten noemen is het heuveltje naar het appartement. Voor mensen die slecht te been zijn is dit iets minder. Verder mooie kamers, schoon en super bedden. Dora is een hele lieve gastvrouw ,op de achtergrond maar je hoeft maar te knippen met je vingers, geweldig. Ligging geweldig, 3 min wandelen naar het strand en 10 min naar Kokkari. Heerlijke oase van rust, schaduw en zon plekjes. Ik hoop van harte tot volgend jaar.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

7Sandra12-09-2017

Netjes ligging ideaal

Net app schoon en mooie ligging boven op berg. Dora is een super aardige vrouw. Wat gedateerd maar schoon Goeie broodjesservice ideaal omdat eerste supermarkt 10 a 15 min lopen is. Alleen bij onze vrienden spoelde wc niet goed door en is wel gemeld maar helaas niks aan gedaan.. Dicht bij de mooie stranden lemonakia beach en tsamadou beach. Centrum goed te doen 15 min lopen. Jammer dat bar pas na 16.30u open was.. Voor de rest hebben we genoten Verf. in zwembad gaf heel erg af en daardoor werden je voeten helemaal blauw en op den duur allemaal viezigheid op bodem

Gereisd met partner in augustus 2017

Appartement Villa Themos info