Appartement Villa Themos

GriekenlandSamosKokkari

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Villa Themos voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 124 reviews
+32/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 124 reviews
  • 7.3Inrichting
  • 7.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

131 Reviews over Villa Themos

• 7Eric Holleman01-01-2022

We gaan voor de vierde keer, zegt genoeg lijkt mij

Eigenaresse komt bot over met communiceren, maar eigenlijk is het spiegel van jezelf is onze ervaring. We zijn hier vier keer geweest en kwamen terug om dat de locatie, kamers en voorzieningen goed zijn. Met de eigenaresse hadden we geen klik zacht uitgedrukt. Achteraf waren wij ook niet de gezelligste klant om te ontvangen; gestrest, snauwen, kortaf et cetera. Echt toe aan vakantie dus! Bij vertrek voelden we ons best lullig. Echter heeft ze ons in de tijd van covid-19 goed geïnformeerd direct via FB hoe de situatie was op het eiland. Auto kun je niet voor de deur zetten, waardoor steil klimmentje naar boven, maar tja is goed voor de conditie. Locatie geeft mooi uitzicht en de kamer is voor Griekse begrippen top. Ook de duurdere accommodaties maken het verschil niet is onze ervaring. Heden weer geboekt en we kijken er naar uit om ook met Dora een bietje te pakken.

• 8George30-08-2021

Relaxt

Kleinschalig relaxt complex. Wij zijn hier 2 weken geweest en hebben genoten van de rust, het uitzicht en de relaxte sfeer. Behoorlijke helling naar boven die na een wijntje of biertje steeds zwaarder word, maar goed te doen. Prachtig strand op 5 minuten lopen, Kokkari circa 15 minuten. De eigenaresse Dora is wat ingetogen, maar staat voor je klaar en wil graag helpen. Airco is met bijbetaling en er is broodservice.

• 4Ingrid24-08-2021

Onvriendelijk en onhygiënisch!

Samos, ons plekje! Dit keer hadden we Villa Themos geboekt. De dame die ons opwachtte was niet de vriendelijkste. Ze wees ons een kant uit met haar vinger 'kamer 3' zei ze. Later kwam ze nog even langs voor onze paspoorten, maar verder geen vriendelijk woord. Het appartement zag er voor Griekse begrippen goed uit. In het appartement lag een brief met de coronaregels. In plaats van drie keer zou er twee keer schoongemaakt worden. 2 x zouden onze handdoeken gewisseld worden en 1 x zou het bed verschoond worden. Helaas was dit niet het geval. We kwamen op donderdag aan en op zondag werd voor het eerst ons toiletemmertje geleegd en handdoeken verschoond. Geen schone lakens en geen schoonmaak van het appartement. De rest van de week is er niets gebeurd. Ons toiletemmertje heeft de rest van de week staan stinken!! Hoezo hygiene?? Nee, geen volgende keer in Villa Themos (haal dat villa maar weg).

• 9Sjanie05-07-2021

Fijn appartement in prachtige omgeving

Wij hebben erg genoten in Villa Themos , wij hadden uitzicht op de bergen . Wij vonden afstand naar Kokkari prima , en wij vonden het super dat Lemmonakia beach zo dichtbij was , werkelijk een prachtig strandje . Appartement is redelijk basic ,maar prima bedden en douche en prima airco. En je bent amper binnen . Wij hadden wel een paar kleine dingetjes zoals een koffiezet apparaat die het niet deed en we misten een snijplank . Maar dat werd direct goed opgelost . Broodjes service is ook fijn . Al met al een prettig verblijf waar je ook goed aan je nachtrust kan komen . En de helling viel ons reuze mee , alleen met de koffers is het even sjouwen .

• 9Roxana27-09-2019

Goed!

Mooie en nette appartementen in Villa Themos, alles keurig schoon, nette badkamer, redelijk goede bedden, en mooi keukentje. Super aardige eigenaresse, staat graag voor je klaar. Zwembad is klein en geeft blauwe kleur af als je tegen de randen aankomt. Ik vond het persoonlijk niet een lekker zwembad waar je de hele dag bij kan liggen. Lemonakia beach is vlakbij maar echt een kiezel strand, dus neem waterschoenen mee. De weg naar boven is echt een klim, en daar wen je echt niet aan.. Er is ook nog een bar, waar je lekker even wat kunt drinken. Al met al een leuke vakantie gehad!

• 10Lieke26-08-2019

Geweldig!! Ik zou graag nog een terug komen!!!

Top hotel met een perfecte ligging. Alles is super dichtbij. Vergeet je waterschoenen niet als je naar Samos komt!! Dit voor de zee die in de buurt is. Alleen maar stenen. Kamers zijn netjes, ontbijt service goed geregeld en de bar is om 5 open voor een drankje en babbeltje. Altijd leuk dan aan te schuiven en een praatje met de eigenaresse te maken.(die ook nog veel humor heeft) het zwembad is ook top. Enige nafeel wat ik kan bedenken is dat de oprit heel erg stijl is. Na een lange dag gaat net wat moeilijker. Maar dat is dan ook echt alles. Super gehad hier.

• 10Frank, Jeannette van Amelsfoort12-07-2019

te gek, geweldig, genieten,rust

mooie ligging met geweldig uitzicht op de bergen , leuk zwembad en mooi gerenoveerde appartementen Dora is een geweldige gastvrouw niets is te veel en altijd vriendelijk wat een lieve vrouw , om 5 uur gaat de bar open en ook dit is leuk 3 x per week schoonmaak en je kunt dagelijks brood bestellen wat voor 7 uur aan de deur hangt, voor ons de derde keer Kokkari maar nog niet zo genoten als dit jaar,ook onze vrienden die mee zijn gegaan vonden het geweldig , vooraf gemaild of we kamers naast elkaar konden krijgen en ook dit was geregeld, villa Themos is geschikt voor mensen die van rust en gezelligheid houden en minder voor jongere mensen omdat er geen uitgaansgelegenheid in de buurt is : let wel op als je moeilijk ter been bent, de weg er naartoe is vrij pittig, voor ons zeker niet de laatste keer

• 9Lathouwers10-07-2019

Een eiland om naar terug te gaan

Het was even naar boven klimmen maar wat een thuis komen. Dora de eigenaresse doet er alles aan om je maar thuis te voelen. Ruim appartement, goed schoon en heerlijke frisse handdoeken en lakens. Heerlijke rust, prachtige stranden vooral lemonakia Beach 5 min lopen. In kokkari heerlijk eten elke avond ergens anders, met je voeten op het strand en heel gezellig en sfeervol en hele lieve warme mensen. Auto huren en eiland verkennen zoveel mooie plekjes zoals drakei, menolates, pytagorion, tot alle mooie kloosters. Prachtig eiland vooral ook voor wandelaars.

• 9Richard Bruinink28-06-2019

Alweer een hele fijne vakantie gehad zoals altijd

Gewoon top zwembad lekker het weer goed niks mis mee

• 9van Viegen04-06-2019

Villa Themos voor herhaling vatbaar.

Wij vinden het hier fantastisch. Mooie locatie schoon simpel. Zwembad met ligbedden. Dora komt misschien wat nors over maar een fantastisch mens die voor iedereen klaar staat. Volgende keer weer naar Villa Themos.

Appartement Villa Themos info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij