Appartement Villa Maria

Appartement Villa Maria
8,8

7 tips over Appartement Villa Maria

Marit en Adriaan, 20-8-2014
Tip: Restaurant Nireas, ligt op een heuvel met uitzicht op een klein rotsachtig schiereiland, naast de haven van Kokkari. Volg de bordjes vanaf de hoofdweg of vraag Manos hoe je het kan vinden! Ook de strandbar Line is een aanrader! Je loopt er meteen tegenaan als je de hoofdweg volgt naar het strand.
Klaske Bakker, 19-7-2014
Wij kregen het twee- kamerappartement helemaal boven in de villa. In onze ogen de mooiste plek van het huis.
Wilco en Wendelien, 29-6-2014
Appartementen nummer 6 en 7 zitten op de derde etage aan de voorkant met een groot balkon en fantastisch uitzicht. Kokkari is waarschijnlijk het leukste plaatsje op Samos. De sfeer is super relaxt. Geen hordes jongeren en bijbehorende uitgaanscentra. Wel heerlijke restaurantjes en barretjes. Vanuit Kokkari kun je prachtige wandelingen maken de bergen in. Het openbaar brengt je goedkoop naar andere locaties op het eiland. In het baaitje bij Kokkari kunnen je lekker zonnen en snorkelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Maria voor je op een rij gezet:

Besselina Schaap, 21-11-2013

het gebouw is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn,veel trappen.

Vanuit Kokkari kun je prachtige wandelingen maken, zoals naar een aantal bergdorpjes. Het openbaar vervoer brengt je naar veel belangrijke plaatsen, alleen op zondag in oktober is er geen vervoer. Een goede dag dus om bijv. een jeepje te huren om de ruigere, vulkanische westkant van het eiland te bezoeken. Zoals de prachtig gelegen grot van Pythgoras, 4 wheel drive is

daar noodzakelijk.

ton treebusch, 9-9-2013
Huur je scooter bij easy rider goedkoop en service gericht
W v Roon, 10-6-2013
Het plaatsje Manolates in de bergen; prachtige route er naar toe met super uitzicht. Neem een scooter van Duck Rentals; zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar.

rob van buuren, 13-8-2012
ga lekker crossen over het eiland met bromfiets of auto! Prima stranden leuke dorpjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Maria voor je op een rij gezet: