Appartement Villa Loukia

24 reviews over Appartement Villa Loukia in het Nederlands

Adembenemend uitzicht.

Inge
11-2-2018

Na al vele keren eerder in Kokkari Samos geweest te zijn ontdekte ik dit pareltje. Het uitzicht in Huize Loukia is fantastisch.

's Morgens je ontbijtje nuttigen terwijl je heerlijk in het zonnetje uitkijkt over de Egeische Zee, mooier kan het bijna niet.

Dat je daarvoor wel een klim moet maken via een lange trap, dat moet je dan maar voor lief nemen. Maar als je een beetje slecht ter been bent, dan kan dat wel lastig zijn.

Het appartement is niet groot maar bevat wel alles wat je nodig hebt en is superschoon. Heel vaak waren wij er niet, want Kokkari heeft heel veel te bieden. Een heerlijk strand, gezellige restaurantjes en heel veel leuke winkeltjes.

En met een huurauto van Autoland kan je het hele eiland ontdekken.

Huize Loukia: een echte aanrader!

We komen zeker terug!

Marianne
17-10-2017

We waren hier 12 jaar geleden ook al geweest. Opnieuw hebben we genoten van het geweldige uitzicht en het mooie eiland. We zaten in appartement 4. Het heeft een klein balkon, maar voor 2 personen prima te doen.

Theodore, de eigenaar, was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het enige dat we misten was de middag- en avondzon. Tja dan moet je aan de zuidkant van het eiland gaan zitten, maar dat hebben we er niet voor over.

Heerlijk ook dat alles zo dichtbij was, de haven met restaurantjes, het strand met lekkere ligbedden.

Een auto hebben we gehuurd bij Autoland, vlakbij onze studio.

Wij waren laat in het seizoen op vakantie, begin oktober gingen we terug. Het wordt dan wel steeds stiller. Volgende keer gaan we iets vroeger.

Mooie studio op een fantastische plek!

Ingrid
11-7-2016

Ruim, schoon, adembenemend uitzicht, vriendelijke ontvangst alles was gewoon uitstekend!

Ross Holidays

Een appartement op een super locatie.

Evelien
6-7-2016

Alles klopte!! Een gastvrije ontvangst, centraal gelegen appartement, groot balkon, adembenemend uitzicht, alles er op en er aan.Een echte aanrader. En schoon!

Tussen Grieken

Cornelius
4-9-2015

Ongetwijfeld het mooiste uitzicht over het haventje van Kokkari. Nadeel daarvan kan zijn dat je door de hoge ligging een lange trap moet beklimmen om er te komen.Erg schoon en goed onderhouden appartement, maar als klein minpunt de wat krappe badkamer met douche in een zitbad.Je verblijft midden tussen de griekse dorpelingen, erg leuk om daar wat contact mee te hebben.De bakker en minimarkt om de hoek en het strand en de horeca binnen 100 meter bereikbaar.Je bagage wordt gehaald en gebracht vanaf de hoofdweg door de eigenaar.Wij hebben een paar leuke weken gehad hier.

Geweldige plek!

Janneke
6-5-2015

Prachtige studio, niet erg groot maar erg schoon en alles aanwezig, super Grieks, en een prachtige locatie! Wel veel trappen op maar voor mensen die goed ter been zijn prima te doen! Krijg je weer wat beweging na die heerlijke souvlaki's :-)

wij hadden app nr 1, op het hoekje bovenin, superuitzicht, klein balkon maar heerlijk om je ontbijtje te nuttigen, smiddags was de zon er niet, dus ideaal voor de zomer, blijft de kamer wat koeler. Eigenaren super, de koffers worden op de aanhanger naar de bus vervoerd, superservice ook nog. Dit is echt een aanrader voor 2 personen, voor 3 is het wat krap (mijn mening)

2008

Mooie ligging

Karin
14-4-2008

Mooie ligging. Super uitzicht vanaf ons terras. Wij hadden het kleine appartement geboekt, dit is wel heeeel klein! Weinig binnen geweest! Leuk plaatsje, lekkere restaurantjes.. een aanrader!

5x geweest; meestal app

Erik
8-2-2008

5x geweest; meestal app.7. groot terras, schitterend uitzicht over het haventje waar de taveernes omheen liggen. eigenaren Loukia en Dimitri zijn reuze vriendelijk. Kokkari is het leukste plaatsje van Samos.

wil je veel luxe en een onderdanige huiseigenaar dan moet je villa felderhof huren.

2007

Laatste 2 weken van aug

Peetje
10-9-2007

Laatste 2 weken van aug. geweest.App wel duur,klein.Vooral de badkamer,zitbad.Maar het schitterende uitzicht maakt alles goed.En bij ons was wel regelmatig handdoeken/bed verschonen.Eigenaar weinig gezien,maar voor vragen kun je altijd aanbellen.Verder zit je overal dichtbij,bakker,supermarkt,strand,restaurants,enz.Voor herhaling vatbaar!

Zeer mooi uitzicht! Wij hadden zelfs een groot eigen terras met mooie zelfgekweekte planten van de eigenaar die trouwens wel aardig is. Vooral zijn vrouw is een erg lief dametje. Wel kleine kamer met kleine badkamer. En geen airco, dus in de zomer warm!

Maar als je een mooi uitzicht wilt dan is dit een perfect appartement.

Ross Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Loukia in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Loukia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.