Vakantiehuis Villa Eleni

Vakantiehuis Villa Eleni

8.3Fantastisch

Griekenland, Samos, Kokkari

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 602p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.3Fantastisch

• 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Villa Eleni

• 8Heleen13-07-2014

Prima schoon ruim appartement

Villa Eleni is een appartement met beneden de woonkamer + keuken met vaatwasser en 4pitsgasfornuis. Ruim, schoon en "stenen/plavuizen"vloer. Wel wat donker maar goed balkon over gehele lengte. Boven 2 ruime slaapkamers met op 1 kamer: 2pers bed (140 breed- 190 lang) en een 2e slaapkamer met 2 goede 1 persoonsbedden. Wij hadden ook nog een baby bed erbij, paste prima! Beide kamers met veel ruimte voor kleding en met airco. 500 meter van Windsurfcentrum Kokkari, en 300m van het dichsbijzijnde strand/restaurant. Kregen bij aankomst jus d orange en er stond een fles water in de koelkast (+ vriesvak). vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Zij spreekt perfect Engels. Redelijk kindvriendelijk alleen geen traphekje, wel een trap naar de slaapkamers. Onze dochter van bijna 2 kon de trap zelf op en af.
    Gebruik van zwembad op 100 meter. 2x per week schoonmaak.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8Ireen van der Lem03-09-2013

Vriendelijk, schoon en rustig

Vila Eleni is een fijn vakantieadres op een rustige locatie in Kokkari op Samos. Het ligt in een groene omgeving met uitzicht op de bergen. Op 5 minuten lopen ben je in het centrum met alle restaurants en winkeltjes of aan zee. De villa biedt alle privacy, je bent de enige gebruiker. De eigenaar woont in het naastgelegen huis en wil het de gasten naar de zin maken. Er is een welkomsmand, af en toe brengt hij fruit of Griekse lekkernijen. Twee keer per week wordt er schoongemaakt en wordt het (bed)linnen verschoond. In de villa is alles aanwezig. We hebben ook gebruik gemaakt van de ' huisbibliotheek' met Nederlandse boeken. Kortom, een aanrader voor een heerlijke vakantie in Kokkari!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Fam.Duynisveld08-05-2010

Gezellige ruime villa, rustig gelegen

Mooie villa, van alle gemakken voorzien, zelfs vaatwasser en wasmachine aanwezig. Rustig gelegen vlak bij strand Long Beach en net buiten het gezellige centrum van Kokkari. Is gebouwd tegen appartementen Alkion. Alles op loopafstand. Zwembad van naast gelegen hotel Athina Beach mag worden gebruikt , mits er ook een drankje genuttigd wordt. Zeer vriendelijke eigenaar en leuk hondje waar de kinderen mee kunnen wandelen. Ideale uitvalsbasis om met huurauto het prachtige Samos te verkennen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Gezin02-05-2009

mooie villa

Mooie villa met prima voorzieningen, er is zelfs een wasmachine aanwezig. De warmwater boiler is voor 4 personen matig, regelmatig was er niet voldoende warm water.Gelegen vlak bij het strand en het centrum. Vriendelijke eigenaren.Ondanks de vlooienplaag bij aankomst een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8L. Bakker20-07-2008

Een week naar Samos geweest, en verbleven in Villa Eleni,Kokkari. wij waren met 4 volwassenen, en ik kan zeggen dat het zeer ruime appartement een aanrader is,alles is aanwezig, magnetron, koffiezetapparaat, grote koelkast etc. Ook de twee slaapkamers en douche zijn er netjes. Wij gaan zeker nog een keer terug naar het mooie eiland Samos en het heerlijke Villa Eleni.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Carola, Dianne en Astrid08-10-2006

Rustig gelegen maar toch dichtbij de zee en het "centrum". Keurig huis met prima voorzieningen, een goede ontvangst, een echte aanrader. Het zwembad waarvan de gasten van Villa Eleni gebruik mogen maken is ook meer dan prima en makkelijk bereikbaar via de achtertuin. Wij kunnen niet anders zeggen dan: geweldige accomodatie!

Gereisd in oktober 2006

• 8n.adrichem en g,sengers15-05-2004

prima compleet ingericht, rustig gelegen, dicht bij dorpskern en de zee, vriendelijke verhuurders.Het beste geschikt voor 4 personen.

Gereisd in mei 2004

Vakantiehuis Villa Eleni info