Hotel Venus

Hotel Venus
8,4

24 tips over Hotel Venus

alys, 7-10-2016
je kunt bij alle autoverhuurders prima een auto huren in kokkari en dit is zeker aan te raden om het mooie samos te bewonderen.
joan66, 30-9-2016
Huur een auto bij autoland, of je nou 1 dag of 14 dagen huurt iedereen wordt met uiterste vriendelijkheid behandeld
Rianne, 26-4-2016
Bij specificaties staat geschikt voor rolstoelen. Dit is niet het geval voor alle rolstoelen. Wel goed geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en nog iets kunnen lopen. Neem contact op met het hotel om te overleggen wat mogelijk is. Bij ons is het (met een sportrolstoel) goed gekomen. Super fijn meegedacht!

We hebben een aantal aanbieders voor Venus voor je op een rij gezet:

joan66, 12-7-2015

Eten bij meltimi, la busola

auto huren bij autoland, zeer aardig en behulpzaam, auto's iedere morgen gewassen. Niet duur

Willem Molenaar, 1-7-2015
Het internet zou beter moegen
Menten, 2-2-2015
Huur een scooter of auto en bezoek in ieder geval een van de talrijke mooie baaitjes van Samos.

mick, 2-10-2014

als je een rustig, simpel en betaalbaar hotel zoekt is dit de place to be.

kokkari is een heerlijk gemoedelijk dorp met een gezellig plein en boulevard met gezellige taveernes en restaurantjes waar je heerlijk kan eten. de mensen zijn bijzonder aardig en heel gastvrij. echt een paar dagen een auto huren om het eiland te verkennen en dan zeker de bergen in, auto neerzetten en te voet de kleine dorpjes verkennen.

Ton de Bruyn, 20-9-2014
Ga in ieder geval eten in restaurant Mythos; wat minder druk, maar de beste keuken van Kokkari
Bart Lohuis, 10-7-2014
Probeer het Italiaanse restaurant Girasole, super eten!
G.Woestenenk, 14-6-2014
Mooie natuur , veel wandelen, s'avonds heerlijk aan het water eten en borrelen op een gezellig terras bij de haven.

We hebben een aantal aanbieders voor Venus voor je op een rij gezet: