Hotel Tsamadou

0Tonen op kaart

6 Reviews over Tsamadou

• 10Carla le Noble05-07-2015

Wat een mooie plek

Wat een lieve mensen die je verblijf tot een geweldige vakantie maken.

• 10Bram Bossina30-06-2012

Just a place in paradice

Het hotel voldoet aan al je wensen. De eigenaren zijn TOP!!!! De ligging is perfect en het eten is een welkome afwisseling en goed pittig. Kamers zjjn goed en voorzien van prima airco. Het is er schoon en kamer wordt elke dag even schoongemaakt. Kortom Hotel Tsamadou is een absolute aanrader.

• 10Tjeerdoo21-06-2012

Super!

Leuk hotel, super aardige eigenaars en heerlijk eten !

• 10Marjolein21-09-2010

Ik kan alleen over het restaurant.

Wij zaten in een appartement tegenover Tsamadou hotel. Wij gingen elke dag bij Tsamadou op het strand liggen, lunchen of dineren. Ontzettende gezellige en aardige eigenaren, een engels echtpaar.

• 9Jennifer Bossina04-06-2009

Paradijsje op aarde!!!!

5 dagen vertoefd in hotel Tsamadou. De ligging is geweldig en de kamers zijn eenvoudig maar brandschoon. Het hotel ligt buiten de drukte van de dorpskern maar alles is binnen loopafstand te bereiken. Het hotel ligt op het strand en het is aan te raden een kamer" full sea-view" te boeken als dat kan. Met geopende deuren kijk je vanuit je bed zo naar de azuurblauwe zee. Eigenaars zijn heel vriendelijk,goedlachs, en service gericht. Kortom een heerlijke relaxte vakantie gehad waar we ons thuis en welkom voelde in hotel Tsamasou!

• 8P. de Man16-10-2008

Erg gezellig!

Heel leuk hotelletje direct aan het strand van Kokkari en op de rand van het centrum. Eigenaren (Engelsen) zijn heel erg vriendelijk! Wonen zelf op de bovenste verdieping van het gebouw en staan altijd voor je klaar. Goed restaurant. Kamers net gerenoveerd, netjes, mooie badkamer en mét balkon. Helft heeft zeezicht, andere helft landzicht. Zeker een aanrader!

Hotel Tsamadou info

Veilig betalen met