Appartement Tarsanas

GriekenlandSamosKokkari

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Tarsanas voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 74 reviews
+152/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 74 reviews
  • 8.9Inrichting
  • 9.3Ruimte

Appartement info

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

74 Reviews over Tarsanas

• 9Irma S.11-10-2019

Knus, kleinschalig en goed appartement

Buitengewoon vriendelijke mensen, receptioniste, eigenaar, schoonmaakster. Je krijgt echt het gevoel dat ze blij zijn dat je er bent, een echt welkom. We hadden een twee kamer appartement, uitzicht bergzijde. De slaapkamer heeft twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Goede stevige matrassen en een muggenhor in het raam. Klamboe boven het bed. Badkamer was prima, douchen in bad, goed douchegordijn. Wastafel met kastje er boven, handig voor de spulletjes. Kamer is eigenlijk een keuken. Mooi tweepersoons tafeltje met twee hout/rieten stoelen, een grote kast waar je veel in kwijt kan en je koffers ook nog in kan zetten (handig!). Twee elektrische kookplaten, een warmhoudplaatje, een goede oven (handig om eerder gekochte broodjes weer lekker vers te maken), een waterkoker en een filterkoffiezetapparaat. Twee pannen( een heel grote en een kleintje), een klein goed koekenpannetje, een tosti-ijzer. Goede parkeergelegendheid.

• 7Tineke18-10-2018

kleinschalig eiland

schoon en leuk appp met heel vriendelijk personeel, liep op het einde van seizoen en dat was overal goed te merken

• 8Thomas14-07-2018

Top appartement!!

Top appartement Elke dag schone handdoeken. Elke dag keurig gepoetst Super vriendelijke eigenaren die goed Engels spreken. Lekker dicht bij zee,dus geen gemis van een zwembad. Helaas waren we er maar 8 dagen. Volgend jaar zeker weer!

• 10Dirk en Clara20-07-2017

Voor de derde keer deze fantastische appartementen

Appartement keurig, schoon, bedden zeer goed . Vriendelijke Engels sprekende receptioniste, waar je met al je vragen terecht kan. Appartementen in het " hart " van Kokari!! Dichtbij het kiezelstrand. De eigenaar heeft een restaurant aan het strand waar je korting krijgt als je verblijft in appartement Tarsanas.wij komen zeker weer terug!!!!!

• 10Stefan18-06-2017

Rustig en toch nabij het centrum.

Tarsanas is een mooi hotel met een vriendelijke eigenaar. Het is er super schoon. De handdoeken worden dagelijks verschoond. Het ligt aan de hoofdstraat van Kokkari maar je hebt totaal geen last van drukte. Het centrum is op loopafstand. Daar heeft de eigenaar een restaurant, gelegen aan het strand. Het is een traditioneel Grieks familie-restaurant met biologische groenten uit eigen tuin. Wij zijn daar bijna elke dag gaan eten. Super uitzicht op zee. Zowel het hotel en het restaurant zijn zeer aan te raden. We hebben voor september weer geboekt!!!!

• 6bianca_boer12-10-2015

Prima appartement

Redelijk schoon, elke dag schone handdoeken, om de 2 a 3 dagen schoon bed. Het is heel simpel, maar lekker rustig gelegen, prima locatie (straatje oversteken en je zit op het strand). Eigenaar erg aardig. Wij hadden alleen niet de kamer gekregen die we hadden geboekt (touroperator). Wij hadden betaald voor een familiekamer, maar de eigenaar gaf ons een kleine kamer.. We waren zelf te stom om het meteen te melden bij de reisleiding, maar goed, wij zijn snel tevreden, maar heb ervan geleerd, meteen aangeven dus. Kamers zijn wel gehorig, wij hadden appartementje 6, je zit met je balkonnetje uit te kijken naar een tuin van Griekse buren.. Maar daar heb je geen last van. Verder geen poespas, je mag gebruik maken van een zwembad naastgelegen, je moet daar alleen wel een drankje bestellen.. Wij hadden maar 1 koekenpannetje (waar 1 gebakken ei in past). En 1 hele grote Kookpan, meer kookgerei heb je niet.. Eieren ook gekookt in een hele grote pan.. Keukengerei is dus minimaal aanwezig..

• 10petra12-09-2015

fantastisch

het is gewoon in een word gezegd......fantastisch. leuke eigenaar, heel erg schoon, rustig, met alle gemakken voorzien. elke dag schone handdoeken, en minimaal om de 3 dagen schoon beddegoed. als het nodig was i.v.m. de hitte, zelf elke dag. wij zijn hier niet voor de eerste keer geweest, en zullen zeker naar dit adres weer eens terugkeren.

• 9Bram04-09-2015

Gewoon goed

Kleinschalig, ruim appartement. Wij hadden nr.3 aan de straatzijde met uitzicht op de zee. Airco aanwezig welke wij gratis kregen omdat het appartement de gehele dag in de zon lag

• 8Lotte01-09-2015

prima appartement

We hebben 15 dagen geboekt in een tweekamerappartement. Prima appartement. Bedden zijn hard maar liggen goed. Iedere dag wordt er schoongemaakt en de handdoeken vervangen. De lakens worden na 2 dagen vervangen. De schoonmaak van het appartement zelf zou iets beter kunnen. Naar ons idee wordt alleen de vloer geveegd maar bijvoorbeeld het toilet een keer per week gepoetst. Voor ons was dit echter niet zo'n probleem.

We hadden een ruim balkon met een wasrekje voor de was. Verder was er een strijkijzer en losse föhn aanwezig. De airco werkte ook prima (tegen betaling). Er was voldoende opbergruimte voor je spullen. Het keukengerei zou iets uitgebreider kunnen, met name meer glazen. Een wijnglas of bierglas ontbreekt.

Het is een prima appartement voor de prijs die je betaalt. Het restaurant Tarsanas vonden wij echter een aanfluiting. Eten stond binnen 10 minuten op tafel en was lauw. Bediening kwam een beetje ongeïnteresseerd over. Beter ga je naar Meltemi of naar Samia.

• 8ravenswaay04-08-2015

was goed, mooi locatie

was goed te doen maar niet echt goed gepoetst(wc,vloer). goede locatie, alles op loop afstand. strand goed bereikbaar

Appartement Tarsanas info

Facilities