Appartement Studio's Popi

AppartementWeer vandaag35°26°
Appartement Studio's Popi
6,1

15 reviews over Appartement Studio's Popi in het Nederlands

Nooit meer,te krap en te gehorig.

Fransen
24-6-2018

Het complex bevat twee studio's en twee appartementen. Alles zeer klein, geen bewegingsruimte en zeer gehorig. J kunt elkaar letterlijk horen fluisteren omdat alle appartementen in elkaar overlopen middels deuren en dunnen wandjes. Vieze, te krappe douche en alles in de keuken plakt.

Locatie was goed. In 3min bij het centrum, in 5min bij de haven en in 10min bijhet strand.

Plaatsje Kokkari zo gezellig, alles vlak bij!

Rob & Jos van de Geer
20-9-2016

Prijs appartement en restaurants

Prima low-budget plekje om even te genieten.

Joey en Sharon
6-9-2015

Als je low budget op vakantie wilt gaan en geen hoge eisen stelt, misschien ook wel gewend bent aan het Griekse leven, dan kan je hier best vertoeven. Het leven speelt zich hoofdzakelijk toch buiten af. Je hebt genoeg aan de ruimte en de douche, eventueel even bijkomen op het balkonnetje. Wil je perse koken, dan zou dat met de schamele spullen in de keuken best kunnen, maar ook dat is Griekenland zoals wij dat kennen. Voor ons geen probleem! Enig minpuntje is het kabaal van die idiote coureurs in de straat met hun abnormale blerpijpen. Dat kunnen je uit je slaap houden. Groeten en veel plezier in kokkari, Joey en Sharon

Straatraces bederven nachtrust

Inge Rood
30-6-2015

Op appt Popi valt qua appartement weinig aan te merken. Ja, de indeling is wat apart, de balconnetjes ieniemienie klein, het warme water bij volle bezetting vaak op, maar de eigenaren, een wat ouder echtpaar doen vreselijk hun best om alles netjes en schoon te houden. So far, so good. Helaas wordt aan dit alles vreselijk afbreuk gedaan zodra de nachtelijke straatraces met knetterende scootertjes, loeiende motoren en brommende auto's beginnen. Vanwege de smalle doorgang naast het appt complex komen die geluiden snoeihard je kamer binnen, ergo: we lagen iedere nacht te wachten tot het over was. Soms al om 1uur, maar het werd ook weleens 3 uur. En dat breekt je op! Daarom zullen we hier nooit meer terugkomen helaas.

OK, dit is voor mij het echte Griekenland

Leo van Zwol
31-7-2012

Ondanks de wat onlogische bouw (benedenstudio achter moet eerst een trap op en vervolgens naar beneden) maakt de gunstige ligging t.o.v. strand en dorp dit ruimschoots goed!

Heerlijk beschutte binnenplaats geeft de hele dag schaduw!

Wij komen reeds in Griekenland sinds 1985 maar de eerste keer Popi zal zeker niet de laatste zijn.

is te doen

eric
13-9-2011

best goeie ligging. wel gehorig. krap balkon en ongezellig geplaatst. kijkt in ons geval tegen ander app. afstand ca. 1mtr. low internetverbinding. klein bad; douche alles nat maar is wel vaker in griekenland.

prijs/kwal is goed

Tip: huren bij duck bikes. ca. 25 mtr. aan dezelfde kant richting centrum.

Een prima ruim appartement!

kempstj
18-6-2011

Zonnig app. met 2 ruime kamers op de 1e etage, 2 balkons, 1 met ochtenzon en 1 met middagzon. Inrichting sober op z'n grieks. Alles wat je nodig hebt is er wel. om de dag schone handdoeken( 1 grote en een kleinere pp) 2 x pw lakens. Alle ramen met luiken.

Minpuntjes: De matrassen zijn erg hard en de douche is wat klein. De ligging is ideaal, heel Kokkari is lopend te bereiken, bushalte dicht bij.

Waar voor je geld

Thelma
1-6-2011

Ruim app. met 2 balkons voor aochtend en middagzon. Ligging ideaal, heel Kokkari op loopafstand. Bushalte 2 min. Eetgelegenheden en supermarkt vlak bij. Een sobere Griekse inrichting, maar wel compleet met alles wat er nodig is. Om de dag schone hannddoeken , 1 grote en 1 kleinere pp. Kamers zijn ruim. Minpuntje: De bedden zijn nogal hard voor als je dat niet gewend bent. De douch is erg klein, maar wel een douche die je op kunt hangen. Verder een prima appartement voor weinig geld.

Prima appartement!

J en R te S.
21-11-2010

In augustus 2010 - 3 weken in app. Popi geweest. prima appartement. Schoonmaak en wisseling van handdoeken om de dag, prima! Appartement wel erg gehorig, langs de weg, alsmede dunne wandjes met de buren!

Vriendelijke eigenaars, staan graag voor je klaar. Kokkari leuk dorpje, klein maar wel heel gezellig.

Restaurantjes erg goed, en gezellig zo aan het water eten.

Voor de 3 maal in Kokkari geweest, maar zeker niet de laatste keer!

prima plekje...

Carel
24-9-2010

prima plekje

eigenaar helemaal niet gezien

2x schone handoeken

aan de weg gelegen geeft wel wat overlast van auto's

wat gehorigheid betreft klopt dat maar je mede appartementgenoten konden ook wel 'snachts gehorig zijn, dus niet opletten met de deuren enzo...

kwa ligging perfect, dichbij alles en Kokkari is sowieso een leuk dorp!

Ach en je gaat toch meestal uit eten dus die kleine keuken is prima zo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio's Popi in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio's Popi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio's Popi scoort een 6.13 uit 10 op basis van 15 reviews.