Appartement Stella

Appartement Stella
9,4

5 tips over Appartement Stella

Jeanette, 16-6-2015

Zeker gaan eten bij Ammos Plaz in de hoofdstraat, heerlijk en betaalbaar eten bij een erg lieve familie.

Ga eens naar de Animal Care Samos(asiel) aan de weg richting Samos Stad, zij doen zo goed werk op Samos. Laat je rondleiden en mocht je het kunnen missen: doe een donatie of breng eten voor de dieren mee.

Huur een auto en bezoek de bergdorpjes Vourliotis en Manolatis, echt prachtig. Breng ook een bezoek aan de vele mooie baaitjes die het eiland rijk is en geniet!!

Ans Verhoef, 8-12-2014
Eten bij de slager Dynonisos (of zo iets) of de Birabar. Heerlijk eten.
pauljagger, 17-6-2013
Er is op loopafstand (30 meter) een eetcafe beachbar Odyssey. Je wordt er gastvrij ontvangen door Fotis. Autoverhuur aan de overkant.

Roel en Anet, 12-10-2012
Op loopafstand van gezellige haventje met diverse eettentjes, winkeltjes en bars.
Rien en Fien, 9-7-2012
Lunch eens bij de Sailingbar en doe de groeten aan Thomas, ga luxe eten bij Meltemi (beste restaurant van Kokkari) of goedkoop en lekker eten en drinken bij Samia.