Appartement

29 reviews over Appartement Stella in het Nederlands

Geweldig

Ron,
1-10-2018

Geweldig appartement op een toplocatie direct aan zee.

Gereisd met partner in september 2018

Goed 3 kamerappartement

leonie,
23-9-2017

Het 3 kamer appartement was goed. 2 slaapkamers en 2 kleine badkamers.

Schoonmaak perfect! Nog nooit zo meegemaakt. Alle dagen behalve op zondag.

Ons appartement had geen uitzicht op zee. De andere appartementen wel.

Bedden waren goed. Heerlijk uit bed komen en meteen naar de zee lopen!

Eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Naar Griekse begrippen geen slechte keuze.

Gereisd met vrienden in september 2017

Geweldig appartement op een superplek!

Jeanette
16-6-2015

Wat hebben wij genoten in dit appartement óp het strand. Het is er brandschoon en het uitzicht is fenomenaal. Zo dicht bij de zee is super! Wij hadden het benedenappartement met groot terras dus je loopt zo het strand op. Ook makkelijk met drinken pakken of wat te eten te maken. De eigenaar van het appartementencomplex is een super aardig man, Dimitri genaamd en spreekt redelijk Engels maar begroet je 'smorgens en 'savonds altijd leuk in het Grieks en waardeert het ook als je dat terug zegt. De schoonmaakster is een schatje en maakt alles heerlijk schoon iedere dag behalve zondag. Voor de gasten zijn de strandbedjes en parasols nu betalend. Per set 2,50. De kluis is 1 euro per dag. Het appartement ligt in de hoofdstraat van Kokkari en daar is het gezellig toeven maar de pittoreske haven met alle eetgelegenheden en barretjes aan het water moet je zeker niet vergeten. Gaan wij ooit weer naar Kokkari dan boeken we zeker dit super appartement!!

Gereisd met partner in juni 2015

Heerlijke plek

Ans Verhoef
8-12-2014

Zo dicht bij zee hebben we nog nooit geslapen. Van het ruisen val je vanzelf in slaap. Behulpzame eigenaar, Dimitri! Heerlijk appartement! Kokkari is een dorp met veel mogelijkheden, lekker luieren op het strand maar ook uitgangspunt voor mooie wandelingen o.a. naar Vourilotus. We hebben meteen voor volgend jaar geboekt!

Gereisd met vrienden in september 2014

wat hebben wij genoten hier!

we zijn nu een paar dagen thuis maar hebben best een beetje heimwee naar dit fantastische plekje!

wij hadden app links beneden aan de zeekant. een flink groot eigen terras op een paar meter van de heerlijke blauwe zee; beter kan niet!!

binnen was het wat klein en ook donker. Met een 2 jarige dochter en een paar dagen minder weer is dat niet zo fijn.

Mijn moeder verbleef ik het linker app boven aan de zeekant, deze was wat ruimer en ook een stuk lichter.

De eigenaar vonden wij vriendelijk, de schoonmaakster vonden we geweldig, wat maakt zij goed schoon en elke dag (behalve op zondag)

De bedjes en parasol zijn gratis.

Kokkari is een toeristisch maar toch heel gezellig dorpje.

Op veel plekjes kan je heerlijk zitten, eten en genieten van mooie uitzichten.

De mensen in Kokkari vond ik niet onvriendelijk maar niet zo open en vriendelijk zoals ik gewend ben van andere dorpjes op Samos en andere Griekse eilanden. (misschien omdat het vrij toeristisch is)

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

Erg mooi uitzicht.

pauljagger
17-6-2013

Wij zijn net terug uit Samos en nu missen we al het geruis van de zee. De ligging is op het strand. Zeer centraal gelegen dicht bij restaurants en winkeltjes. Iedere dag werd er schoongemaakt. De schoonmaakster kwam je niet wekken voor de schoonmaak, maar wachtte tot het ons uitkwam. Dimitri hele aardige meneer. Iedere dag kwam hij langs (op het strand) of alles naar wens was. Wij gaan zeker terug. Een toplocatie!

Gereisd met partner in mei 2013

Om blij(er) van te worden

Roel en Anet
12-10-2012

Wij waren enigszins sceptisch met boeken na het lezen van wat negatieve berichten, MAAR wat hadden wij het goed hier. Wij logeerden in kamer 3, een riant appartement, zeer schoon,balkon met uitzicht op zee en slaapkamer met balkon aan straatkant. Compleet ingericht, koffiezetapparaat,waterkoker, zelfs een haarfohn aanwezig. 6 x per week schoonmaak. Eigenaar Dimitri is een zeer vriendelijke persoonlijkheid en spreekt wel degelijk Engels!!!

Gereisd met partner in oktober 2012

Prima appartement

Rien en Fien
9-7-2012

Wij hadden kamer boven (zijkant), met uitzicht op zee en op de hoofdweg. Je hoort hier zowel de zee als het verkeer. De kamers waren superschoon en 6 keer per week schoonmaak. Om de dag worden de handdoeken vervangen. Er stond weer een flesje wijn klaar. Eigenaar was vriendelijk. Kwam zelfs iedereen handje schudden toen we weg gingen. De badkamer met douche, wc en wasbak is zoals we gewend zijn in Griekenland. Niet groot. De ligging is super. Direct aan t strand. Kan niet beter. Neem wel waterschoentjes mee. Wij gaan zeker terug naar Kokkari. Echt superleuk grieks dorpje.

Gereisd met partner in juni 2012

Helemaal geweldig!

Willem Sylvia & Tim
3-9-2011

Wij zijn net terug van Samos een geweldig eiland. Het is inmiddels de 4e keer dat wij te gast waren in Stella. Voor ons een heel fijn het apppartement heeft alles wat wij nodig hebben. De zee voor de deur wie heeft dat nou? Kokkari is erg gezellig plaatsje. Voor ons volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldig en heel schoon

Wim en Karin
13-8-2011

We hebben twee weken in stella gezeten met twee balkons aan de zeekant. Prachtig uitzicht, dagelijkse schoonmaak, Dimitris vriendelijke man,

Kleine douche maar goed te doen. Een echte aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stella in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.