Appartement Paradise

Meer appartement info

32 reviews over Appartement Paradise

• 8Jeanet05-08-2016

Goed!!

Helaas al wat oudere reviews. Dus even van nu, Heerlijk rustige plek, mooi uitzicht, studio heeft alles wat je nodig hebt geen luxe maar je bent toch alleen maar buiten, goed schoon, Er zijn nu nog maar 3 appartementen in gebruik. Wel een steil weggetje omhoog maar dan zijn de beenspieren weer los. Je loopt zo naar het Lemonakia Strand waar je ook heerlijk kunt lunchen bij het restaurant. Naar Kokkari is 5 min lopen dan ben je aan begin van de lange straat met alle restaurants en gezellige barretjes. Vooral niet vergeten even naar de haventje te lopen hier ook vele gezellige terrasjes. Leuke winkeltjes. Wij hadden voor 3 dagen een auto gehuurd bij Autoland om het eiland te verkennen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Coba en Adrie04-11-2010

Geweldig

Wij zijn al vaker in Kokkari geweest maar meestal in het dorp zelf, dit was geweldig, de rust en het uitzicht waren gewoonweg geweldig. Het strand ben je zo, het is wel klimmen maar dat staat beschreven. 2 maal per week werd er goed gepoetst en kreeg je schone lakens, de handdoeken werden 3 maal per week verschoond.

Gereisd met partner in september 2010

• 8Marijke en Peter 29-10-2010

Heerlijk rustig gelegen.

Van 15 tot22 oktober in Paradise geweest , we hadden een 2 pers. kamer ,beetje klein maar je leeft buiten ,prachtig mooi uitzicht,1km buiten kokkari en 2min lopen naar het strand ,heerlijk rustig en mooi uitzicht ,kamers keurig netjes en schoon .We hebben genoten van het mooie samos .Je kan er prachtig wandelen.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 8Ria15-10-2010

Prachtige plek met fantastisch uitzicht

Paradise appartementen doed zijn naam eer aan, mooie ligging met vriendelijke eigenaren. Het is voor mensen die slecht ter been zijn niet aan te raden want het ligt op een bergpunt en de weg er na toe is erg stijl, je moet iedere keer een flinke klim maken. De schoonmaak was goed met om de dag schone handdoeken en 2 keer per week schoon beddengoed. Kokkari is een gezellige plaats, waar je overal heerlijk kunt eten en gezellig bij de baai op een terrasje kunt zitten.Wij hebben genoten en gaan zeker nog een keer terug .

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Jaap en Nettie22-07-2010

Dit is het helemaal

Wij hebben zo'n leuke vakantie gehad in Studio Paradise. Eenvoudige studio's maar wel alles aanwezig. Niks is teveel voor de eigenaresse. Ontvangst met drinken. Schoonzoon komt uit Holland dus dat is erg gemakkelijk praten. Oplader vergeten van onze telefoon binnen een half uur hadden wij er een te leen uit het dorp. Auto is wel erg makkelijk om het eiland te verkennen. Overal voelde je dat je welkom bent. Heerlijk eten en drinken voor weinig. Prachtige wandelingen met fatastische uitzichten. Kom hier zeker weer terug en dan weer in Studio Paradise.

Gereisd met partner in mei 2010

• 5P en S05-10-2008

erg jammer

Erg mooie locatie, helaas kunnen niet meer goeds neerzetten. Zeer slechte meubels,bed, en toilet,douche lekt en blijft doorlopen. De eigenaresse is wel vriendelijk en doet haar best. Wij komen circa 9 jaar op de griekse eilanden en hebben al het een en ander gezien, helaas is dit wel het ergste.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9seuwen04-09-2008

toppertje op kokkari, echte aanrader

Wederom zijn wij naar kokkari gegaan en uiteraard naar Paradise. Schitterend utizicht en zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren die behoorlijk goed engels spreken. DE appartementen zijn sober maar uitstekend ingericht. Het enige dat ons dit jaar is tegengevallen is de reisorganisatie Evenementsreizen. service en aanspreekbaarheid waren zeer slecht. Ondanks de fouten van deze organisatie en dankzij de eigenaren hebben wij toch nog een heerlijke vakantie gehad. Wij weten wel dat wij zolang zij deze appartementen in hun gids hebben staan helaas niet meer terugkomen.

Gereisd met partner in september 2008

• 8veenbrink04-09-2008

topper maar verkeerde reisorganisatie helaas

We zijn nu voor de 3e keer naar Paradise geweest. Wederom een topper van een appartement. De service en klantvriendelijkheid van de eigenaren was toppie. Helaas kan dit niet gezegd worden van de touroperator waarbij de service bedroevend slecht was. zowel kamer als uitziht was niet zoals wij wilden en haden besproken. Dit door fouten vanuit deze organisatie. Het app zelf dat we hadden was kleiner maar voldoende voor ons en we hebben er toch nog een gezellige vakantie gehad. tot onze verbzzing was zelfs de druk van het douchewater ruim toegenomen en het uitzicht fantatastisch. Daardoor vergeet je de lange wandeling en het steile heuveltje naar boven. Een aanrader voor iedereen. Wij gaan echter helaas pas terug als het bij een andere maatschappij is ondergebracht. we zullen het gaan missen dat zeker.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Wenda04-08-2008

grieks authentiek plekje op toplocatie

Wij hebben hier 8 dagen doorgebracht nadat onze eerste boeking bij een ander hotel dubbel geboekt was. Het was zogenaamd onze honeymoon en waren zeer teleurgesteld. Todat we bij Paradise kwamen. Ze wisten van onze teleurstelling maar, er stonden verse bloemen op de kamer, een fles regionale wijn en op bed lagen handdoeken tot bootjes gevouwen! Wat een ontvangst Super! Vriendelijke mensen. Schitterend uitzicht we keken zo naar beneden de rots af het water in kokkari kon je zo zien liggen. Nadeel je moet wel ff flink klimmen naar boven. Je kon ook prima gebruik maken van het zwembadje en de ligstoelen van het mini-complex ernaast goed geregeld. Wil je lekker eten ga dan een keer naar restaurant Mythos! Wij hebben een super vakantie gehad op een typisch authentiek grieks plekje.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9roy en gea wiersema20-07-2008

paradijs op aarde

wij zijn al 7jaar achter elkaar naar dit app,geweest en vinden het geweldig .het is er zeer schoon en de eigenaresse is een schat van een vrouw.jammer genoeg kunnen we dit jaar ons paradijsje niet bezoeken ,maar volgend jaar hopelijk wel.wij hebben niet anders dan lovende woorden voor dit paradijsje groetjes van roy en gea

Gereisd met partner in juni 2007

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen