Appartement Olympia Village

Appartement Olympia Village
9,4

4 tips over Appartement Olympia Village

Anita, 28-7-2014
Fijne restaurantjes. Heerlijk gegeten, vooral bij Piccolo Porto. Het strand van Lemonakia is eventjes lopen, maar dan heb je ook wat. Mooi kiezelstrand en een kraakheldere zee.
Henk, 18-7-2014
Huur een auto bij autoland dat ligt haast naast het appartement zijn goed en niet duur kan je het mooie eiland verkennen
Jorien Sesselaar, 29-7-2013
De restaurantjes aan het water zijn erg goed!

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia Village voor je op een rij gezet:

Debbie, 6-2-2013
Ga vooral eten in de restaurantjes in de hoofdstraat zelf en probeer er meerdere in het dorpje...er zijn zeer veel goede restaurants maar ook een aantal te commercieel. Pak het strand bij Tsamadou Beach eens...ligt in een inham net bij het dorp. Huur een auto en verken het eiland :-)

We hebben een aantal aanbieders voor Olympia Village voor je op een rij gezet: