Appartement Marina

Meer appartementinfo

18 reviews over Appartement Marina

• 9Simon en Tineke30-10-2016

Geweldig uitzicht

Geweldig terras met fantastisch uitzicht! Alles is even schoon en netjes. De bakker hangt elke ochtend de bestelde broodjes aan de deur! Het strandje is via een privé-pad te bereiken, ideaal. Het restaurant van Marina, langs de weg richting Kokkari is een aanrader. Bij ons volgende bezoek aan Samos gaan we zeker weer naar dit appartement.

• 8P. de Graaf25-06-2016

Super plek

Heerlijk appartementencomplex met zeer vriendelijk personeel. Via een eigen pad, ben je in 5 minuten op Tsamadou beach. Heel fijn rustig strand met kiezelstenen, ligstoel/parasol verhuur. Strand loopt wel stijl af het water in, dus let op met kinderen. Wij hadden de hele week temperaturen van 38-40 gr, dus de airco (5,- per dag) was zeer welkom. Appartement is verder prima, badkamer aan de kleine kant, maar wat maakt dat uit. Al met al zeer aan te bevelen.

• 9pim en marjan08-07-2013

Geweldige plek

Net als vorig jaar weer een super vakantie gehad. En ach, de airco en de douche, de eerste gebruiken we niet, de tweede vraagt wat oplettendheid. Sabine, Marina, Alexandros en de schoonmaakdame (tevens kok van het restaurant) ze maken onze vakantie aangenaam en rustgevend. Het is een heerlijke uitvalsbasis voor het strand (Tsamadou), wandelingen ( de bergen in, naar Vorliotes, Manolates of Mitilini) en een overheerlijke lunch in restaurant Krista, voor ons een paradijs met bijbehorende uitzicht, vlak bij de accommodatie. Op het strand zorgt Christo voor een frappe met ijs en na een lange wandeling worden stramme spieren losgemasseerd door door een van de chinese masseurs die altijd wel een klantje kunnen gebruiken.

• 9michiel van kempen02-07-2013

Super mooi en net appartement en top ligging

heerlijk appartement. super ingericht van binnen, modern! met 2 persoonsbed, erg fijn altijd met 2en. Mooi uitzicht en iedere dag een schoonmaakster met verse handdoeken en zelfs onze afwas werd gedaan. eigenaresse en beheerster super vriendelijke en behulpzaam. nog geen 3 minuten de berg af en je staat midden op strand. met keuze uit rustig strandje maar ook een trendy jongeren strand met muziek.

• 8gerron06-07-2012

modern, doch redelijk klein appartement

Prima kleinschalig complex, op zo'n 30 min lopen van het centrum van Kokkari. Een redelijk gevaarlijke weg, wat ons betreft, zeker als het donker is. Het appartement (kamer 203) is niet groot, het balkonn ook niet en de badkamer is gewoon te klein (zelfs voor Griekse begrippen), zo'n 1,20 x 1,20m en zonder douchegordijn. Om de deur te kunnen openen moet je in de douchebak gaan staan en douchen met de douchekop aan de muur gaan gewoon echt niet (en wij hebben een normaal postuur). Het douche/w.c. raam van onze buren kwam uit op ons balkon, wat ons niet uitnodigde om ons ontbijt of diner op dat balkon te nuttigen.... De schoonmaak is echter geweldig en de inrichting van het appartement is modern, het bed ligt prima. Het complex ligt op loopafstand van een van de mooiste baaien van Kokkari, het Tasmadou-strand (deels gewoon, deels naturisme). Jammer dat de unit van de airco in de verkeerde hoek van de slaapkamer hing, waardoor er nauwelijks verkoeling in de woonkamer doorkwam.

• 9Gerben31-07-2011

Ontspannen complexje met uitzicht op zee

Appart.complex 'Marina' ligt op ongeveer 3 kilometer buiten toeristenplaatsje Kokkari. Lopen naar Kokkari is te doen, maar je loopt langs een drukke weg, een taxi is sneller en relatief goedkoop! (Maar dat was voor de huidige crisis!) Probeer een appartement op de eerste/tweede verdieping te regelen, dan heb je zeezicht. Op BG kijk je tegen olijfbomen aan. Het is een klein complex met 12 appartementjes (geloof ik). Ons woon/slaapgedeelte was gescheiden en de kamer is ruim, met keukenblok. Badkamer is erg klein maar volstaat. In elk geval is het heerlijk rustig gelegen (wel dichtbij een drukke doorgaande weg). Langs een smal, aflopend pad loop je richting het strand. Hier zijn twee taverna's waar je prima kunt eten. Verder is Samos natuurlijk een prachtig groen eiland, wij hebben 2 dagen een auto gehuurd om het eiland te zien, en nog 3 dagen een scooter om wat rond te tuffen. Bekijk zeker de westkant van het eiland, en ga het binnenland eens in als je het echte Griekenland wilt beleven.

• 8Arnold03-07-2011

Heerlijke plek!!

Verscholen op de heuvel, byuten Kokkari, ligt dit heerlijke rustige appartement. Een 5 minuten lopen en je bent op het strand. Lopen naar Kokkari is heen heel leuk maar terug berg op!!! Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad, wij hadden wel een auto gehuurd.

• 9Henk & Marianne25-06-2011

Mooi ingericht en schoon

App. ligt ongeveer 2 kilometer buiten Kokkari aan een baai. Er loopt een drukke weg langs maar die geeft geen overlast. Vanaf de 2 hoogste verdiepingen heb je mooi zicht op de baai met kiezelstrand strand en ligbedden deels op het gras. Het enige minpuntje is de zeer klein bemeten douche met grote kraan waardoor staruimte wel heel erg klein is. Ook het toilet is vlak voor wastafeltje geplaatst, dus zittend op toilet kun je meteen je tanden poetsen. :-) De bedden zijn goed voor Griekse begrippen. Van krekels geen last gehad, die hoor je nagenoeg niet meer als je er langer zit. Lopen naar Kokkari is goed te doen maar terug is een hele klim. Aan te bevelen voor mensen die toch een auto huren. Marina de eigenaresse is erg aardig. Bij aankomst stond er een grote fles water en een flesje witte Samos wijn in de koelkast. Voor ons behorend tot de betere rustige lokaties.

• 9Peter de Jonker31-10-2010

heerlijke plek om rustig te verblijven

We zijn er in het naseizoen geweest en hadden een prachtige kamer op de 2e etage met zeezicht(lager heb je geen zeezicht). De kamer wordt elke dag schoongemaakt behalve zondag en steeds voorzien van schone handdoeken. Tv is niet echt een aanwinst, er is sateliet maar met veel zoeken vind je een paar zenders die je kunt bekijken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam en eigenaresse heeft een leuk restaurant halverwege het dorp Kokkari. Met een klein paadje ben je in 3 minuten aan het kiezelstrand met bedjes en parasols op het gras (kosten € 6,00 pd). Een schoon en rustig strand met de mogelijkheid om aan de zuidkant naakt te zonnen. Kokkari ligt op ca. 30 minuten lopen en is een pitoresk dorpje met een ruim aanbod aan restaurants en winkeltjes. Een taxi terug kost € 4,00 als je een wandeling heuvelop bezwaarlijk vindt. Een prima bestemming om in het najaar tot rust te komen.

• 9F & W28-09-2010

Geweldig uitzicht!!

Erg schoon, wij werden ontvangen met een groot glas cola en er stond een fles water in de koelkast. Erg vriendelijk en behulpzaam, wij gaan weer een keer terug, toppie!

1 tip over Appartement Marina

• pim en marjan, 08-07-2013

Ga eens met de taxi naar samos stad (op een dag dat de winkels open zijn!), eet in het garden restaurant en ga dan naar de Platia (met de leeuw) Geniet van het familileven, spelende, fietsende, kruipende, lachende, voetballende kinderen. De hele avond spelen tot een uur of elf, de ouders aan een colaatje of biertje in een van de restaurantjes, en wij, aan een cocktailtje, genieten van het schouwspel. Geen ruzie, geen gehuil, iedereen accepteert de ander. Heel bijzonder.

0 vragen over Appartement Marina

Appartement info