Géén boekingskosten

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over Long Beach

• 9herings_alm28-07-2011

fantastische plek

Heel leuk hotel direct aan strand geweldig en kortbij voetgangerszone centrum, we hadden een kamer onder, mijn dochter kon via kamerterras direct het strand op geweldig. Klein hotel daardoor veel gezelliger. Ontbijt direct aan strand op terras heerlijk. Alles goed verzorgd, vriendelijke mensen. Komen hier echt weer terug. Geen airco op kamer, maar niet gemist omdat er bijna altijd wind is, zeer goed geslapen. Kokkari is beslist leukste plaatsje van het eiland. Geweldige tijd gehad.

• 10G&K08-09-2009

DROOM LOCATIE

Prachtige ligging op't long beach strand van kokkari,zeer proper hotelletje met 9 kamers,wel maar cont.ontbijt maar verzorgd.kamers met zeezicht hebben prachtig zicht over de baai en de grote rots in kokkari.heeft bar en terrasje op het strand. Hadden maar voor 1 nacht geboekt maar zijn er 4 gebleven. Dit is geen mastodont hotel in all incl.zoals sommige andere bestemmingen maar een echt typisch grieks hostalletje zoals wij het graag hebben. Kokkari is een zeer tof haven/dorpje met typische barretjes en restaurantjes. Wij komen hier zeker ooit nog eens terug. See You Charlie,Greetings from Belgium G&K

• 9Corinne26-07-2008

gezellig klein hotel direct aan het strand

Supervakantie gehad in dit gezellige kleine hotel, direct aan het mooie strand van Kokkari.Tevens ligt het heel dicht bij alle winkeltjes, restaurants en bars.

Hotel Long Beach info