Hotel Lemos Beach

Meer hotelinfo

1 review over Hotel Lemos Beach

• 4Gerjo en Yolanda14-09-2008

afknapper

1 nacht hier verbleven omdat we een dat eerder aangekomen waren met de boot vanuit Chios en de geboekte accomodatie daardoor nog niet beschikbaar was. De normale prijs voor dit hotel is € 50,-- incl. ontbijt. Omdat wij maar 1 nacht verbleven kostte het echter € 70,-- en kregen we geen ontbijt. Jammer genoeg konden we geen alternatieve accomodatie vinden. De kamer was erg klein en de badkamer nog kleiner. Om binnen te komen moest je bukken om je hoofd niet te stoten. Later begrepen we dat een opslag van 10% bij sommige hotels wordt gehanteerd bij 1 nacht. Dan zou een prijs van € 60,-- incl. ontbijt acceptabel zijn geweest.

0 tips over Hotel Lemos Beach

0 vragen over Hotel Lemos Beach