Hotel Lemonakia

Hotel Info

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Lemonakia

• 5J. Borg03-08-2019

Prachtig uitzicht, kamers formaat bezemkast

Laat voorop staan dat 2 accomodaties 500m bij elkaar vandaan liggen. Zo is het Vila Lemonakia. Dit ziet er op en top luxe uit. Zo te zien schrijven hier veel mensen ook over, onder de recentiets van Hotel Lemonakia. Hotel Lemonakia is netjes, maar totaal niet meer van deze tijd. De kamers zijn zo groot als een luxe bezemkast en de badkamer zeggen we maar helemaal niets over. Het uitzicht is wel prachtig en dat maakt veel goed. Maar het 'hotel', eerder 'motel' voldoet totaal niet meer aan de eisen die er anno 2019 gesteld mogen worden. Kortom:Wees bedacht hoe je boekt. Hotel Lemonakia of Villa Lemonakia.

• 812 dagen28-07-2019

Mooie locatie om tot rust te komen

De ligging is perfect, niet ver lopen naar het centrum van het gezellige Kokkari en de omgeving is erg schoon. De kamer en badkamer zijn erg klein. De faciliteiten zijn niet luxe maar alles is super schoon. Iedere dag word de kamer schoongemaakt en gekeken of er nieuwe lakens of handoeken nodig zij. De minibar heeft schappelijke prijzen en word goed aangevuld. Hier kun je ook je eigen spullen in kwijt. Er zijn wat glazen aanwezig. Wij misten wel wat schaaltjes en bestek. Het ontbijt smaakt goed, is vers naar erg karig! Wij sliepen in de eerste beneden kamer die grenst aan de doorgang naar andere kamers, erg weinig privacy door een raam wat in deze doorgang zit! Ook was het erg gehorig zowel van de andere gasten als van de aangrenzende weg. Samos vonden wij een erg schoon eiland zonder massa tourisme. We hebben een prettig verblijf gehad en door de locatie vergeet je de minpunten! Met een minuut sta je op het strand!

• 9Anja Harms22-04-2019

In een woord geweldig!!

Na 2 turbulente jaren in een verbouwing te hebben gezeten en andere verdrietige omstandigheden vlak voor onze vakantie zijn we hier zo tot rust gekomen. Wij zaten in het huisje appart van de appartementen met een geweldig uitzicht over zee waarbij je in het donker de lichtjes van Turkije ziet. Het complex ligt wat buiten Kokkari dus je moet een stukje lopen niet erg vinden. Het ontbijt was ik iets minder enthousiast over maar voor mensen die niet veel of nooit ontbijten is het prima. De omgeving was prachtig, vooral voor wandelaars zoals wij is het zo mooi. Voor het wandelen was het eigenlijk wat te warm in augustus dus we gaan zeker nog een keer terug en dan in het voorjaar. Met de bus naar andere plekken is goed bereikbaar en goedkoop, hou er wel rekening mee dat ze bepaalde (voor hun) feestdagen hebben met aangepaste dienstregeling net als hier in Nederland. Wij hebben genoten en raden het ook zeker aan om naar Samos te gaan!😍❤️

• 2018
    9Joke18-06-2018

Heerlijk ontspannend

De ligging en de accommodatie is perfect mooi uitzicht over zee en plaats Kokkari. Gastheer Dimitri doet alles voor je van s’morgens vroeg tot in de avond. Verzorgt iedere ochtend perfect ontbijt. Soms met fruit en Griekse yoghurt, soms met Griekse salade. Zijn vrouw Anna zorgt voor de schone kamers samen met dochter en hulp uit het dorp. Indien nodig kun je om extra schone handdoeken vragen. Voor oudere mensen zou het een probleem kunnen zijn om er te komen. Ligt op een berg buiten het dorp ongeveer 20 minuten lopen. Wel goed voor de spijsvertering na het eten s’avonds wat daar uitgebreid kan in Kokkari.

• 2017
    10P. Diphoorn20-08-2017

Prima accomadatie voor een vakantie op Samos

Prima kleinschalige accommodatie. Mooi uitzicht op de zee en Kokkari. Ligt op een van de mooiste plaatsen van Kokkari. Fijne gastheer (Dimitri) en gastvrouw (Anna). Schone kamers. Dagelijkse schoonmaak. Kluis, koelkast op kamer, en airco beschikbaar tegen een kleine vergoeding. Gratis Wifi. Dicht bij mooie stranden en de plaats Kokkari. Dagelijks een goed verzorgd ontbijt.In Kokkari veel uitgaansgelegenheden en (nog) niet te druk. Hotel Lemonakia een prima plaats voor een zonnige en fijne vakantie. Een accommodatie om zeker nog een keer terug te komen

• Oude reviews

7l.strooband27-06-2013

Klein hotel

Prachtige ligging, kleine kamer en zeer kleine badkamer. Ontbijt karig. Gezamenlijke koelkast in lobby.

• 7Joost en Fieke02-07-2012

Een eenvoudig grieks hotel.

Hotel is zeer eenvoudig wel schone kamers elke dag schone handoeken en beddegoed.Geen kluis en een kleine douche-zeer klein balkon. Ontbijt is eenvoudig broodjes-jam koffie en thee. Eigenaarresse is vriendelijk en behulpzaam. Hotel heeft een mooi uitzicht over de zee-een kwartiertje lopen van kokari dorp.

1 tip over Hotel Lemonakia

• Joost en Fieke, 02-07-2012

In de nabije omgeving goede eetgelegenheden.

0 vragen over Hotel Lemonakia

• Afstand tot strand500 m