Hotel Kokkari Beach

Hotel Kokkari Beach
6,2

3 tips over Hotel Kokkari Beach

Cees, 13-8-2014

Huur een scooter by Go Rentals (naast het hotel) en ga naar de bergdoprpjes (Manolates, Vourliotes en Ambelos

Boottocht met Antonis naar Kerviles bay heel mooi en gezellig

eten op de boot, waarbij hij gitaar speelt en zingt

Cappuccino in de haven bij Filion mooi gelegen aan de zee

Tessa , 26-7-2012
Scooter huren is echt te gek op Samos! Veel vrijheid, erg rustig en je bent zo het eiland rond. Tip 2: veel restaurantjes die prima eten serveren, maar het beste restaurant is toch wel Samia, aan het strand, vlakbij Kokkari beach hotel.
Marcing, 24-7-2012
Wij hebben een jeep en een quad gehuurd erg leuk om het eiland mee te verkennen. Prima om daar te huren en stukken goedkoper dan vanuit Nederland. Aanraders om naar toe te gaan: Het nachtengalendal en dan een bezoekje aan een klein authentiek Grieks dorpje Manolates, Mykali beach, Pythagorion, Het strandje en snackbar tegenover Kokkari beach. Samos stad viel ons tegen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kokkari Beach voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon