Appartement Kate

Meer appartementinfo

15 reviews over Appartement Kate

• 9marianne17-07-2016

super appartement !!

wij hadden een 3 kamer appartement voor 2 weken. Het was super schoon en luxe met vaatwasser , wasmachine, oven e,a 2 wc,s grote douche 10 meter van de zee en zeezicht schitterend. Lekkernijen gehad van de beheerder die heel aardig was. Airco was gratis en kluisje ook we hebben geen nadelige opmerkingen. echt een aanrader!!

Met vrienden

• 8ben.brenda07-08-2015

Geweldige plek in mooiste dorp van Samos

Wij huurden het 3-kamerappartement van 28 juli 2015 tot en met 4 augustus 2015. Een prima onderkomen voor een weekje Samos. De plek was perfect: 10 meter van de zee, vlakbij winkeltje, restaurants en terrasjes. Ontzettend aardige beheerder die ons twee keer verraste met lekkernijen. Het appartement was brandschoon en de bedden lagen prima. Airco in de slaapkamers was wel lekker met deze warmte. Op beide kamers was een föhn aanwezig. Minpunten: klein smal balkon, je moest met zijn vieren op een rijtje zitten. En de keukeninventaris was erg summier. Kokkari is de gezelligste plaats van Samos, waar 's avonds in de haven de terrasjes druk bezet zijn, waar de jeugd en ook de volwassenen zich prima vermaakten. Geen lallende dronken jeugd, geen stampende disco's. Prima eten bij alle restaurants die we hebben geprobeerd, personeel is erg vriendelijk. Bij veel restaurants kon je gebruik maken van ligbedden en parasols als je bij hen de lunch of het diner nam. Aanrader is restaurant Samia.

Met oudere kinderen

• 9Yvonne van der Worp27-09-2014

Ligging, prijs/kwaliteit en ruimte fantastisch!

In juni 2 weken verbleven, had "boudoir-achtige" ruime zolderkamer met (goed) 2-p en een 1-p bed (onder schuin dak) voor mij alleen;-) Zolder is in twee studio's verdeeld, wel gehorig (snurken, tv ed). Voor een balkon met zeezicht, achter een met buren gedeeld groot terras met bergzicht. Kleine maar perfecte badkamer ingebouwd en idem keukenblokje, basic maar goed en efficiënt ingericht. Niet voor mensen die thuis echt willen koken. (kiezel)strand & zee pal voor de deur en loopafstand naar (mooiere) stranden Lemonakia en Tsamadou 10 tot 15 minuten en idem naar haven en winkels. Veel eet-/drinkgelegenheden direct in buurt en ook kleine (maar dure) minimarkt id buurt. Wandelroutes de bergen in vlakbij en bushalte alle kanten op. Eigenaar heb ik wel gezien maar hij doet niks met z'n klanten, wel vriend/hulp Panaiotis. Die maakt 2x id week perfect schoon, brengt af en toe zelfgemaakte hapjes en maakt feestje van je frisse bed! Spreekt amper Engels, maar zo'n lieverd.... Aanrader dus!!!

Alleenreizend

• 3bert.koers09-09-2013

Nooit meer

zeer gedateerd app.het balkon is zeer klein de beheerder spreekt geen woord engels dus als je wat wilt vragen moet hij eerst zijn bazin bellen. ondanks de vele katten die in kokkari rondlopen hadden wij toch drie muizen in ons app.gelukkig hebben wij van touroperator een ander app.gehad.dus nooit meer naar kate

• 10Chaingang01-08-2013

Heimwee naar Kate ....

App. Is echt heel mooi, gezellig ingericht, volop ruimte, en heerlijk, die airco in alle kamers. Beheerder staat ons bij aankomst op te wachten om te helpen met de bagage, en ook bij vertrek staat hij al klaar om de koffers te dragen. En tussendoor heeft hij voor ons ook nog lekkere hapjes gemaakt ! Zeker een aanrader dit app., en zeker ook de bestemming, we komen terug ! Één dingetje, de vaatwasser is niet aangesloten. Volgens de eigenaar betaalt Arke-fly niet voor het gebruik hiervan. Beetje raar dat in de beoordelingen, o.a. op de Arke-fly website gesproken wordt over de aanwezigheid van een vaatwasser. Terwijl deze dus niet werkt... Hoe zit dat ???

Anders

• 10Luc Olderiks03-07-2013

In éen woord : Olympisch!!!

er is bijna géen beginnen aan..uitzicht,ligging,inrichting,voorzieningen,sanitair,beddengoed,keuken en apparatuur..wasmachine...sfeer, hygiene... Állemaal supertóp!!! En de beheerder..een schát van een man , die buiten een bijzondere welkomstattentie ook nog verwende met vers gebakken beignets en Loukoumades.(kleine oliebolletjes met kaneel en honing) Kom al 11 jaar in Griekenland op allerlei locaties ...wat ik zei... Kate zit in een Olympisch gouden medaille klasse !!!

Met vrienden

• 10Adriana01-07-2013

Heerlijke rustige vakantieplek

Wij sluiten ons volledig aan bij alle positieve reacties! Wij bewoonden medio juni voor 1 week een studio met een goed 2 pers. bed en 1 extra bed ( makkelijk voor je bagage). Hebben genoten van het fantastische uitzicht ( beetje jammer van de elektriciteitskabels, maar die zie je overal). Naar Griekse begrippen was de studio goed en gezellig ingericht. Het dorpje is gezellig, veel lekkere restaurantjes etc.

• 9J. Hagen27-06-2013

Erg fijne studio aan zee

Twee ruime balkons, 1 met uitzicht op zee en 1 met uitzicht op de bergen. De studio is praktisch en gezellig ingericht. Erg gastvrije eigenaar, die geregeld wat lekkers komt langsbrengen. Schoonmaak is 2 keer per week, waarbij alles flink onder handen wordt genomen. Kokkari zelf is een plek waar je bijna overal heerlijk kunt eten/drinken, genieten van de zee en de kleine winkeltjes. Een echte aanrader dus....

• 9Arend Jansen22-06-2013

geweldig appartement!

Wij waren de bewoners van het driekamer appartement op de eerste verdieping van Kate dat ligt aan de rand van Kokkari aan zee. In één woord geweldig. Vaatwasser, wasmachine!, föhn, gratis airco, en, voor ons verreweg het belangrijkste, zeer acceptabele bedden.Twee ruime slaapkamers, prima woonkamer en een goede badkamer. Vier balkons! De service van de vriendelijke eigenaar was super. goede schoonmaak, drankjes en hapjes bij aankomst en ook nog tijdens het verblijf!

Enige nadeel is dat de omgeving niet stil is met de ligging aan de hoofdstraat. Deze geluiden worden echter overstemd door .... de zee! Er is een behoorlijke branding die op het keienstrand een behoorlijk geluid produceert. Heerlijk om te horen maar na twee weken vonden we het constant aanwezige geluid wel mooi geweest. Kortom: een top appartement op een leuke locatie, aan de rand van het leuke dorpje Kokkari. Niet geschikt voor volledige rustzoekers en, niet voor kinderen. Maar voor alle anderen: een absolute aanrader!

• 9Gertjan en Dini05-06-2013

Heerljk rustig en schoon

Aan het einde/begin van de strandweg vind je Kate appartementen. Door een weg van een meter of zes gescheiden van het grindstrand. Schoon appartement, goed uitgeruste keuken (vaatwasser, oven, grote koelkast). De beheerder doet zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Regelmatig komt hij met heerlijkheden langs. Het appartement ligt lekker rustig, geen last van uitgaansvertier. Een paar minuten lopen en je staat midden tussen de restaurantjes. Voor ons was het een aangename ervaring om daar te verblijven.

8 tips over Appartement Kate

• bert.koers, 09-09-2013

vraag bij je touroparator of je bij kate de vaat wasser mag gebruiken volgens de eigenaar is dit niet bij de prijs inbegrepen'.

• Arend Jansen, 22-06-2013

Het achterland van Kokkari - en heel Samos - biedt prima wandelmogelijkheden in een heel mooi natuurgebied. De nederlandstalige wandelgids 'wandelen op Samos' van Dieter Graf helpt hierbij. De beschrijvingen zijn niet altijd helemaal correct, deels te wijten aan een gebrekkige vertaling, maar we zijn er altijd wel uitgekomen.

• Adriana, 01-07-2013

Neem muggenspul met DEET mee. Door het natte voorjaar wat meer muggen....of zet de goed werkende airco even aan!

0 vragen over Appartement Kate

Appartement info