Hotel Kalidon

• Aan zee
Meer hotelinfo

17 reviews over Hotel Kalidon

• 9Manja25-06-2019

Fijn hotel, een aanrader!

Hotel ligt aan de kustweg bijna direct aan zee, het is er super schoon, elke dag verse handdoeken, gastvrij en vriendelijk, elke morgen wordt je met je voornaam begroet. Ontbijt is prima verzorgd, er is voor elk wat wils. De kamers zijn ietwat klein maar van alles voorzien. Kortom ik zou de volgende keer weer voor dit hotel kiezen.

Alleenreizend

• 2018
    9Meindert13-09-2018

Uitstekend

Uitstekende ligging. Bijzonder vriendelijke medewerkers. Heerlijk ontbijt. Comfortabele kamers. Helaas een wat klein balkon (wel fijne lounge).

• Oude reviews

10daphne22-07-2015

super hotel

Super schoon hotel. Je kamer word elke dag netjes schoon gemaakt. En je bed word om dag verschoont. Het ontbijt is vers. Geen oud droog brood of zo.. ze zorgen dat alles vers blijft. En super service.. hele vriendelijke mensen werken er.. wij waren nog nooit op samos gewees en wilde dus weten wat leuk was.. ze namen de tijd voor je om de plaatjes aan te weizen wat we zowie zo moesten zien wat leuk, mooi of gezellig was. Waar je goed kon eten.. echt een super vakantie ik zou iedreen aan raden om naar dit hotel te gaan als je naar samos gaat.. er waren bijna allemaal vaste gaste daar die elk jaar terug komen somige kwamen er al 5 jaar somige zelfs al langer!!! Aan rader dus!!!

• 8M Pronk24-08-2014

Leuk hotel, goede service.

Leuk kleinschalig hotel, goed ontbijt op het terras, schoonmaak prima, kamers klein maar goed, alleen hadden wij een balkon als een ostzegel zo klein met uitzicht op een boom. Toen wij informeerden of we een kamer met groter balkon konden krijgen was dit na 2 dagen geregeld door Stamathia, de bijzonder vriendelijke bedrijfsleidster. We kregen een kamer met groot balkon en een prachtig uitzicht. Onze vakantie kon niet meer stuk. Kokkari is een enig dorpje en de grieken enige mensen. Ga vooral naar restaurant Samia waar Jim met zijn griekse gezin zijn gastvrije zaak runt. Of op het dorpsplein naar restaurant Kokkari waar het hele dorp langs wandelt en gastvrouw Kiki zegt: er is altijd een tafel voor jullie, en zo niet, dan zetten we er bij. Wij gaan zeker terug.

• 9Ria30-06-2012

Goed Hotel midden in het dorp.

Het hotel is echt goed, de kamers zijn aan de kleine kant alhoewel wij geloof ik de grootste hadden met een extra vide waar de slaapkamer was gesitueerd. Ook hadden we een groter balkon met mooi uitzicht op de groene bergen. Kleine douche maar van alle gemakken voorzien. Föhn aanwezig. Kamer met tv, kluisje, en minibar. Wordt iedere dag uitstekend schoongemaakt en dagelijks schone handdoeken. Goed ontbijtbuffet, lekker buiten op het terras, waar je ook overdag wat kan drinken. De weg oversteken en je bent op het kiezelstrand. Personeel is uiterst vriendelijk !!!!! Wij vinden het een aanrader !!!

• 8van Dijk15-09-2011

Schoon en netjes

Het hotel is schoon en netjes. De kamers worden iedere dag schoongemaakt, de bedden verschoond en de handdoeken. De douche is alleen erg klein. Verder zijn de mensen fantastisch en behulpzaam. We hebben een fijne tijd gehad. Kokkari zelf is een heel leuk dorpje met winkeltjes en terrasjes. Vriendelijke mensen allemaal.

• 9marion13-08-2011

gewoon erg goed!

Mooi uitzicht op Kokkari, eten erg goed, kamers altijd erg goed schoon gemaakt. Je kunt met het hotelbusje naar stad of de stranden, gratis. Met een steil trapje ben je sowieso snel in het gezellige centrum.

Met oudere kinderen

• 10V29-06-2011

Pardijselijk en zoo vriendelijk

Wat een prachtige locatie...en heel erg vriendelijk personeel...we hebben ons echt welkom gevoeld.

Ook het ontbijt was uitgebreid en erg lekker...een heerlijk hotel met als belangrijkste een prachtig uitzicht, heerlijk zwembad en erg vriendelijk personeel.

De bedden sliepen lekker alleen de indeling was iet wat oudbollig en helaas geen 2pers.bed...en zelfs de douche was erg prettig!

• 8Jan en Alien21-05-2011

Super service op uitstekende locatie

We zijn net terug van Samos en hebben in hotel Kalidon een prima tijd gehad. Schone kamer, elke dag schone handdoeken, voor Griekse begrippen super ontbijt. We hadden zelfs zeezicht (met wat moeite) alleen was het balkonnetje wel erg piepklein. Bedden waren goed en de service was super. Veel tips gehad van de meiden en geen moeite was teveel. Autohuur via het hotel geregeld bij Sixt. Was prima en goedkoper dan via de hostess. Kokkari is een goede uitvalsbasis voor wandelingen. In de boekhandel hebben ze recente wandelgidsen. In Kokkari lekker veel keus in restaurantjes. Probeer in ieder geval Meltemi. Dat is een supertent.

• 8Iris05-10-2010

Heel mooi en leuk hotel!

Wij zijn eind sept in Kokkari in Hotel Kalidon geweest en hebben echt genoten! Hotel ligt op mooie plek aan de weg naast het strand, je loopt gelijk tussen leuke eettentjes en winkeltjes in centrum van Kokkari. Kamer schoon en netjes met elke dag schone handdoeken. Badkamer is klein zoals overal in Griekenland maar schoon. Uitgebreid ochtendbuffet met fruit, yoghurt, ei, broodjes, beleg, sappen, koffie en thee. Enige nadeel was dat we Kalidon Voordeel hadden geboekt, waardoor je altijd op begane grond in soort kelderverdiepring zit en op het terras zitten bij de kamer geen optie is. Dit was ons niet door TO verteld en beetje tegenvaller want hadden juist zo hoog mogelijke verdieping aangevraagd. Kreeg idee dat dit vaker gebeurd, onjuiste informatie verschaffing door reisaanbieder want eigenaresse raakte beetje geirriteerd toen wij hiernaar vroegen. Elke dag om het uur een shuttle bus naar het verderop gelegen Kalidon Panorama waar je lekker bij het zwembad kan liggen dus top!

2 tips over Hotel Kalidon

• Ria, 17-07-2012

Je kan gratis gebruik maken van het Hotelbusje dat ieder uur van 9 tot 5(behalve 13.00 uur) rijdt naar het oa. Lemonakiastrand en naar Hotel Kalidon Panorama waar je gebruik kunt maken van het mooie zwembad met prachtig uitzicht over Kokkari. Hier kan je ook lunchen en wat drinken. Dus de luxe van 2 Hotels, super !!

• Ria, 30-06-2012

Je kan gratis gebruik maken van het mooie zwembad bij Hotel Kalidon Panorama met badlakenservice. Ieder uur gaat er een hotelbusje naar toe. Ook brengt hij je naar de 2 populaitste stranden buiten het dorp.

0 vragen over Hotel Kalidon

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen