Hotel Kalidon Panorama

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

83 reviews over Hotel Kalidon Panorama

• 9Coen Tulfer26-09-2019

Heerlijk tot rust gekomen!

Het hotel ligt net buiten Kokkari en je loopt er ongeveer 2km over tot in het centrum van Kokkari. (Taxi kost 5€) Het hotel heeft een schitterend uitzicht over Kokkari en geeft je meteen een vakantiegevoel.

De service is top zelden z'n lieve en behulpzame mensen meegemaakt in een hotel. Ze staan letterlijk elke minuut voor je klaar. De prijs / kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Wij hadden alleen een ontbijt, maar dit was top verzorgd en ook hier stond het personeel klaar voor alles in goede banen te leiden.

De kamers waren vorig jaar of begin dit jaar compleet gerenoveerd. De kamer zag er dan ook geweldig uit! Grote badkamer voor Griekse begrippen en de kamer was groot genoeg. (alleen het bed was niet aan mij besteed, maar dit is persoonlijk)

Het zwembad is simpel en je kan er heerlijk van de zon en de rust genieten.

Een super fijn kleinschalig hotel om volledig tot rust te komen!

• 9Marjoke23-09-2019

Geweldig hotel! Echt een aanrader!

Wat een fantastische plek voor een heerlijke vakantie! Het hotel is schoon, modern en bovenal: erg vriendelijk personeel. Het enige nadeel: het ligt op een forse berg. Lopen naar het dorpje is goed te doen via de tuin van hotel Arion en dan met een trapje/paadje naar beneden. Na ongeveer een kwartier sta je in het centrum van Kokkari. Op de terugweg namen wij de shuttlebus van het hotel (rijdt 6 keer per dag gratis) en 's avonds een taxi voor 5 euro. De shuttlebus rijdt ook naar Lemonakiabeach en naar Tsamadoubeach. Het ontbijt is goed verzorgd en het uitzicht over de baai maakt je dag meteen al goed!

• 10Betty Baars13-09-2019

Mooi hotel. Mooie kamers. Personeel ongelofelijk vriendelijk en behulpzaam en vrolijk. Ontbijt is gewoon maar goed. Dit hotel scoort voor mij een 10. Iedere dag werd alles weer neer gezet voor onder de douche en bodylotion. Kamers goed schoon. Ik of Wij komen hier zeker weer een keer.

Met vrienden

• 9Stefan16-05-2019

Top, zeker aan te raden!

Een prachtig hotel, met vriendelijk personeel. De hotelkamer waar we in verbleven was net gerenoveerd, en wij waren de eerste gasten in die kamer, dat was te merken het rook nog erg nieuw en zag er pico bello uit, met prima bedden en een lekker balkonnetje met mooi uitzicht. In mei was het eiland in volle bloei, overal bloemen. Kortom, lekker ontspannen en genieten van het mooie eiland en het mooie verblijf.

Met vrienden

• 2018
    9Richard19-08-2018

Fantastische accomodatie, prachtig uitzicht. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam.

• 8Lia schroevers14-06-2018

Gezellig hotel met prachtig uitzicht over kokkari

Gezellig kleinschalig hotel met heel vriendelijk personeel die altijd tijd maken voor een praatje . Elke ochtend heerlijk ontbijt op ontbijterras met uitzicht over de baai van kokkari. Schoonmaak ook prima. Het is de moeite waard om kamer met zeezicht te nemen. Kokkari is via paadje langs buurhotel makkelijk in een kwartier aan te lopen. Aanrader als je naar samos gaat 👍

• 2017
    9C. Bouwmans09-10-2017

Gastvrij en geweldig hotel.

Op elk moment van de dag genieten van het prachtige uitzicht. Kamers zijn super schoon maar wat gedateerd, piepkleine badkamer. Maar de gastvrijheid en vriendelijkheid van het personeel maakt dat echter meer dan goed. Omdat het een klein hotel is zie je steeds dezelfde 4, 5 medewerkers die na twee dagen weten hoe je je koffie drinkt en wat je kamernummer is. Leuk! Het ontbijt is erg goed met heerlijke verse Griekse yoghurt, fruit, eieren enz., alles wordt steeds netjes aangevuld. Zelfs de koffie is lekker :-)

• 9Pulsief07-09-2017

Gastvrij, geweldig kleinschalig hotel.

Het hotel heet niet voor niets Panorama. Een geweldig uitzicht op zee en het dorp Kokkari want het hotel ligt boven op een heuvel. Een behoorlijke klim dus maar met de shuttlebus kun je ook meerijden naar stranden of dorp. Een taxi kost 4,50 euro. Het personeel doet er alles aan om het naar je zin te maken. Ontbijt is goed en voldoende, zeker voor griekse begrippen.Kamers verschillen (zie site) De badkamer is klein. Er is een beperkte lunchkaart. Geen diner mogelijkheid maar in het dorp zijn vele restaurants. We zijn er al 6x te gast geweest ! Zie ook mijn eerdere reviews.

• 9Lisette06-05-2017

Mooie locatie

Prachtig uitzicht heb je hier vanuit het hotel! Het is wel klimmen van kokkari naar het hotel maar een taxi is dan een uitkomst. Keuze uit 2 stranden die dichtbij liggen. Te voet naar beneden of met het busje van het hotel dat om de zoveel tijd gaat. Ideaal geregeld! Ontbijt was hier heerlijk. Vriendelijk personeel, kamer was schoon. Heerlijke vakantie hier gehad!

• Oude reviews

9A struis12-08-2015

Prachtig gelegen en schoon hotel

Kalidon Panorama is een prima , schoon en rustig hotel . Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Heerlijk rustig bij het zwembad , geen schreeuwende kinderen . Ontbijt is voor Griekse begrippen heel erg uitgebreid.alles aanwezig . Afstand tot centrum kokkari vonden wij wat ver , ook omdat het erg warm is om het te lopen en steil..afstand ongeveer 20 minuten. Taxi kost maar 5 euro . Of je huurt een auto bij het hotel voor maar 35 euro per dag . Jammer vonden wij dat de zwembadbar dicht zat , voor drinken moest je naar boven . Beetje meer gezelligheid had dat gegeven , muziekje erbij en je gaat wat vaker wat drinken halen als daar een beetje bedrijvigheid is en wat gasten zitten . Zou alleen maar goed zijn voor het hotel , meer omzet . En de badkamer op onze kamer vonden wij veels te klein . We hebben ons gered .

6 tips over Hotel Kalidon Panorama

• robster59, 30-06-2012

Vele restaurants, zeer goed te doen. Keuze zat. Stranden en baaien zijn prachtig, mooi helder water en mooie vissen.

• Natalie, 10-02-2013

Tip: naastgelegen hotel heeft een binnendoor weggetje via trappen, vraag route even aan de receptioniste, is veel makkelijker!

• Kees, 19-06-2012

Huur een brommertje en je verplaatst je gemakkelijk en onafhankelijk naar het centrum van Kokkari en de rest van het eiland.

3 vragen over Hotel Kalidon Panorama

• Jolanda, 15-09-2014

Afstand hotel naar dorp

Hoe lang loop je er precies over van Dit hotel naar Kokkari? Ik lees hier nl steeds verschillende dingen over! Klopt het dat dit hotel naast hotel Arion ligt? Dus mochten we voor Arion kiezen, is de afstand hetzelfde?

Jolanda

pulsief, 23-09-2014

Hotel Kalidon P. ligt op een steile heuvel. Te voet loopt je in 20 minuten naar de haven. Voor minder mobiele mensen is het niet te doen en zij zijn aangewezen op taxi en/of shuttlebus van hotel. Het Arion hotel ligt er naast. Ook Arion heeft een shuttlebus.

• Luke, 04-08-2014

badhanddoekservice

Ik heb begrepen dat er badhanddoekservice is. Zijn die voor gebruik bij het zwembad of mogen ze ook voor het strand gebruikt worden?

carlo en corry, 31-08-2014

Ze zijn voor gebruik aan het zwembad

Luke, 06-09-2014

We zijn inmiddels net terug van een verblijf in het hotel en heb dus zelf ervaren wat het antwoord is op mijn vraag. Het gebruik van de badlakens is voor het zwembad maar als je vraagt mag je ze ook mee naar het strand nemen. Het kan zijn dat ze in die gevallen de wat meer gebruikte exemplaren meegeven.

• Ria Post, 11-10-2011

Diner

Wij hebben gezien dat HP is weggehaald bij de reisorganisatie, mijn vraag is of er nu helemaal niet meer 's avonds gegeten kan worden in Hotel Kalidon Panorama? Of misschien toch wel maar dan op eigen kosten?

Kees, 19-06-2012

's-avonds is er alleen iets te bestellen van de lunchkaart. Maar het is veel leuker om de diverse restaurantjes in Kokkari uit te proberen. Heb je weinig zin om naar het dorp te gaan dan kun je bij buur hotel Ireon ook dineren wellicht.

Ria Post, 19-06-2012

Iets te late reactie, maar toch bedankt. We zijn net terug van 2 weken Kokkari. En hebben heerlijk overal gegeten op allerlei terrasjes.

• RokenToegestaan

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen