Appartement Ioanna

8.5FantastischScore uit 15 reviews
  • 7.7Inrichting
  • 8.4Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

17 Reviews over Ioanna

• 8Jack30-07-2014

Mooie plek net buiten het dorp Kokkari

2 weken een heerlijke vakantie gehad in een relatief klein maar goed verzorgde en onderhouden appartement met vanaf het balkon mooi uitzicht over baai. De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben die 2 weken een jeep gehuurd en zodoende veel van het eiland gezien.

• 6a.deSlegte03-10-2013

saaie boel.

als je geen auto kan huren heb je er niets te zoeken en met de lijndiensten op het eiland is het ook niet best gesteld. en als je pech hebt kan je ook niet meer terug,want er rijden er net zoveel per dag en in het weekend in september helemaal niet.appartementen zijn keurig netjes alleen je kan er niet koken en er s s morgens geen warm water en dat met 3 appartementen Plus dat je niet rustig op je balkon kan zitten o,omdat de motor van de afzuiging van het restaurant onder je balkon staat[stank en geen conversatie mogelijk.en als je wat wilde eten in het restaurant moest dat voor 6 uur en dat in september belachelijk dan kom je van het strand toch?Dus was je altijd verplicht om naar beneden te lopen en terug.

• 0Rien14-02-2011

Rustig

2 weken in appartement Ioanna geweest. Een mooi liggend appartement boven de baai van Tsamadou. Niet geschikt voor gasten met kinderen en die moeilijk ter been zijn. De inrichting is niet optimaal, het keukentje is absoluut niet geschikt voor het bereiden van een maaltijd. s'morgens (op verzoek) brood(jes)service. Autohuur is bijna een must, zeker als je meer van het eiland wilt zien dan alleen de Tsamadou Beach. Ook de afstand naar Kokkari voor de boodschapjes en de restaurantjes is lopend te doen maar is 5 km v.v.

• 8Rien23-08-2010

Rustige ligging

• 0Geke en Willem22-05-2010

Fantastisch vakantie verblijf!

We hebben een fantastische vakantie gehad. Appartement Ionna is zeker een aanrader voor mensen die van rust en stilte houden. Wakker worden met vogelzang en rolde golven is zeer rustgevend. We werden ontvangen door Maria een schat van een vrouw. De koffie stond te pruttelen bij aankomst het gebak en geurende bloemen stonden er naast, een geweldig warm ontvangst! Heerlijk gezwommen en van de zon genoten op het kiezelstrand geen probleem, wel schoentjes dragen. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten allemaal vriendelijk en bijzonder aardig personeel. De inrichting vonden wij prima niets stuk geen koud water, geen stank van het restaurant. We hadden zeer vriendelijke lieve, gezellige buurtjes. De balkons hebben tot ongeveer 17:00 uur geen zon, maar het grote terras aan de andere kant heeft 's morgens wel zon. Keuze genoeg dan toch? Broodjes waren verrukkelijk elke morgen warm aan de deur. Kort gezegd: Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en hopen zeker terug te keren!

• 7C-B12-05-2010

Een keer was leuk

Mooi gelegen appartement. Appartement op zich is prima (jammer dat de balkons aan elkaar vast zitten en je dus bij de buren op schoot zit). Aan de inrichting ontbreekt wel het een en ander. Er zijn heel hoge harde kussens. Iets koken op 1 electrisch pitje met een totaal versleten tefal koekepannetje en een hapjespan met bolle bodem (dus niet te verwarmen) gaat niet. T.v. kapot. Elke dag alleen koud water om mee te douchen. Het ergste was echter dat het restaurant direct onder de balkons een afzuigkap had met het lawaai van een opstijgend vliegtuig en de reuk van een snackbar. Omdat het seizoen nog maar net was begonnen en na klachten ging de afzuiger maar heel af en toe aan. Verder is de afzuiger na de klachten op de dag van vertrek vijf/zes meter opzij geplaatst. Of dit voldoende is is de vraag. Kokkari is een leuke plaats met veel restaurantjes. Verder een aardig eiland, maar als je niet voor het strand komt heb je het na een week wel gezien. Wij hebben een leuke week gehad.

• 8EdV21-09-2009

Fijne locatie dicht bij Kokkari

Een lekker plekje aan een prachtige baai. Vlakbij Kokkari, waar je 's avonds prima naar toe kunt wandelen. Alleen de badkamer vond ik wat krap, en het douchegordijntje vond ik ook wat jammerlijk als ik dan toch iets negatiefs moet noemen. Bedden waren prima. Zelf koken is met de pannen niet echt te doen, maar wij gingen toch iedere avond lekker een hapje eten in Kokkari. Is ook wel een erg leuke avondbesteding... De eigenaresse was niet meer zo heel vriendelijk, zo aan het einde van het seizoen. Ze had steeds wat irritaties met haar medewerker. Maar wij zijn redelijk op onszelf, dus hebben ons heerlijk vermaakt op het nabij gelegen Tsamadou strand. Heerlijk eiland en Kokkari is het leukste plaatsje! Snap dat mensen graag nog eens teruggaan, maar er is nog zoveel moois in de wereld te zien! Wel een aanrader als je op zoek bent naar een heerlijk Grieks eiland met vriendelijke mensen en een goede keuken. Onderwaterwereld is niet zo bijzonder. Kokkari is een heerlijk slenterstadje!

• 9h. visser22-05-2009

Geweldige locatie

Net terug uit Samos, wat een heerlijke vakantie,we zijn het helemaal eens met voorgaande beoordeling. Maria en geweldige gastvrouw, koffie en gebak stonden klaar bij aankomst. Elke morgen verse broodjes ,kokkerellen gaat maar de keuken is sober ingericht.

• 8Joyce & Jos Esseveld17-05-2009

Perfecte locatie!

Als je rust zoekt is dit een topper! De locatie is perfect. Niet geschikt voor mensen slecht ter been. Een auto is aan te raden. Het ligt geheel geïsoleerd in een baai. Het uitzicht is geweldig. Het rest. beneden veroorzaakt geen geluidsoverlast. Het appartement is ruim opgezet en de bedden goed. Koken is geen aanrader, 2 elektrische pitten. Voor 20 euro met z'n 2-en in het rest. beneden goed eten met een drankje. We kregen een ouzo als toegift. Je kunt brood bestellen voor de ochtend. Hangt rond 7 uur aan je deur. Perfect! Het kiezelstrand is via een steile stenen trap te bereiken. Ligbedden en Parasol te huur voor 8 euro. We komen zeker nog een keer terug.

• 10Appartement Ioanna03-10-2008

Geweldig prachitige appartementen

Geweldige appartementen 3 stuks me prachtig ligging.Enorm grote accomodatie,echt een aanrader voor rustzoekers.

Appartement Ioanna info

Facilities