Appartement Green Hill

• 2018
    5M. Weijts22-06-2018

Teleurstellende accomodatie, slechte service

• Ligging/ prachtig plaatsje, waren er voor de 8e keer
    • Accommodatie te klein/donker/vochtig en verouderd. Eigenaar reageerde niet op onze klacht en wens tot andere studio. Hoewel gedurende ons gehele verblijf een betere en gelijkwaardige kamer vrij was, werd deze (ondanks onze vraag) niet aangeboden.

• Oude reviews

8Jo16-09-2016

Geweldige ligging!

• punten: appartement was zeer ruim met 3 balkons | alles aanwezig | aardige eigenaren (we werden welkom geheten met koffie en thee) | om de dag nieuwe handdoeken en beddegoed | mooi uitzicht vanaf de balkons (appartement lag op 2e etage)
    • punten: ondanks de geweldige ligging is de weg ernaar toe zwaar en niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn | de balkondeuren gaan niet helemaal open | kleine badkamer (maar maakt ons niet uit)

• 6Maria21-02-2016

Geen schoonmaak, slapen op vieze lakens/matrassen

Kokkari is een heerlijk dorp, prima uitvalsbasis voor mooie wandelingen. Het ruime 2 kamer-appartement ligt in een prachtige tuin en heeft een mooi uitzicht. Het ligt wel hoog dus je moet goed kunnen lopen. De 2e week waren we de enige gasten en werd er niet meer schoongemaakt. Wel kregen we 3x in de week schone handdoeken, maar bedden werden niet meer verschoond. Toen eigenaresse na klachten dag voor vertrek lakens van bed trok om uiteindelijk toch te verschonen kwam er een matras vol vieze vlekken tevoorschijn.

• 9nicoentirtsa30-04-2014

Fijn appartement, vriendelijke mensen

Appartement biedt voldoende ruimte was goed schoon en werd netjes bijgehouden. Voor mensen met kleine kinderen en als je slecht ter been bent is de wandeling omhoog misschien elke dag zwaar. Wij vonden het heerlijk.

• 8Ellen23-07-2011

prima

"Appartement Green Hill in Kokkari is een prima verblijf voor 8 dagen. Het ziet er verzorgd uit en de handdoeken worden 2 keer verschoond en ruikt schoon. Keuken is niet echt te gebruiken om een maaltijd te bereiden maar in het dorpje zijn genoeg restaurants dus geen probleem. Het enige minpunt was dat er weinig water uit de douche kraan kwam."

Met vrienden

• 10Jan & Monique16-05-2011

Ons tweede "Thuis"

We zijn aan het aftellen, volgende week is het zover en gaan we weer voor twee weken naar ons geliefde samos en ons favoriete twee-kamer appartement in Green Hill, het wordt voor ons de 12e keer dat we afreizen naar Samos en voor de 10e keer gaan we weer naar Green Hill, wat we inmiddels beschouwen als ons tweede thuis en waar we als het even kan 2 keer per jaar naartoe gaan (mei en september), we hebben daar inmiddels ook een halve uitzet staan, scheelt een hoop gesleep met bagage. Wat ons betreft dus niets dan lof over deze accommodatie, er zijn altijd wel wat kleine puntjes maar een kniesoor die daar op let. En als er echt iets is dan staat de eigenaar altijd voor je klaar. En in de omgeving is genoeg te beleven zoals prachtige natuur, stranden, heerlijke restaurantjes en barretjes, kortom alles om een heerlijk onvergetelijke vakantie te hebben. Green Hill ligt tegen de heuvel op dus is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, het is een pittige klim (vooral na het eten)!

• 6n. verhaagen01-11-2008

Niet aan te bevelen!

Gunstige ligging t.o.v. centrum en strand, mits je goed trappen kunt lopen. Apartement heeft goede bedden en is redelijk schoon. Eenvoudige keuken met weinig voorzieningen. Kleine douchekabine met alleen een handdouche waar weinig en 's avonds geen warm water uitkomt. Apartement is zeer gehorig; vroeg slapen niet mogelijk door luidruchtige buren en aanwezigheid gastarbeiders die ook in apartementencomplex. Eigenaar apartement weinig behulpzaam en niet bereikbaar.

Familie

• 8j kemp06-10-2008

geweldige plek

ik kom hier al jaren bij george en evanthia lieve vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan kokkari is een prachtige plaats je kan er heerlijk wandelen en eten bijvb bij kariatida een perfect restaurant .

• 8L. Westendorp02-10-2008

Prima appartementen, ruim opgezet!

Green Hill is een prima appartementencomplex voor mensen die hun appartement als uitvalsbasis gebruiken. Een ontbijtje kan je goed bereiden in de keuken, om uitgebreid te kokkerellen raad ik af. Ruim van opzet en een zeer centrale ligging. Mocht u geen warm water hebben, dan dit onmiddellijk melden bij Giorgos (eigenaar) zodat hij de boiler van uw appartement kan aktiveren. Op steenworp afstand van (kiezel-)strand, restaurants ('Beer' in de hoofdstraat van Kokkari is een aanrader!) en winkeltjes.

• 4d.withaar06-09-2008

zeer slecht complex

Ik begrijp dat iedereen die in het nieuwe gedeelte van dit complex verbleef een prachig. app. had met mooi uitzicht. Wij waren overbooked en zaten in een studio die erg oud en zeer klein was. Niks geen balkon niks geen mooi uitzicht. Een stinkende douche en een kapotte wastafel Wanneer je rekent op een mooie kamer en hierin moet verblijven wordt je niet blij. Hoe aardig de eigenaar dan mag zijn Hier komen wij nooit meer terug.

0 tips over Appartement Green Hill

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)