Aparthotel

Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

44 reviews over Aparthotel Golden Sun in het Nederlands

Wij zijn van 20 t/m 30 mei voor de achtste keer in Kokkari geweest maar hebben voor de eerste keer gelogeerd bij Golden Sun en dat is ons prima bevallen. De appartementen liggen groepsgewijs in een prachtige tuin vol bloemen, planten en vruchtbomen. Het is een oase van rust, de vogels fluiten de hele dag. De eigenaars van Golden Sun zijn zeer symphatieke, vriendelijke mensen. De appartementen worden keurig schoon gehouden en de wisseling van handdoeken is om de dag. Het gezellige centrum van Kokkari en het strang liggen op loopafstand. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2008

Zeer vriendelijke familie, vader, moeder en zoon. Gastvrij en behulpzaam. Fijn verblijf gehad. Aanrader voor een zorgeloze vakantie.

Gereisd alleenreizend in mei 2006
2007

Ligt aa vrij drukke weg

J. van Loon
28-9-2007

Ligt aa vrij drukke weg. er ia aleen een balkon waar kinderen kunnen spelen. wij vonden het super. al ligt het aan een drukke weg het is toch erg rustig, doordat je eerst een padje afloopt

, het ligt achter een ander hotel.

Gereisd met partner in september 2007

Tjingo

Goed en zeer schoon app/Hotel met vriendelijke eigenaar.Rustig gelegen in een groene omgeving.Veel privacy.Het app/Hotel is centraal in Kokkari gelegen.We zijn 1 weekje hier geweest en hebben ons goed vermaakt.Huur een scooter bij het nabijgelegen verhuurbedrijf Duck Rent en ga het mooie eiland verkennen.Ons plekje bij het strand was de strandtent Sailing met vriendelijke bediening waar je relaxed van de zon kan genieten en lekker kan eten en een drankkje kan nemen.In de avond genoeg keuze om lekker te eten.Lekkerste gyros bij Minolis op het gezellige pleintje.Kortom perfect plaatsje !

Hans en Lisette

Gereisd met partner in september 2007

Prima appartement met als enige opmerking dat de kamers

P. Alberts
4-9-2007

Prima appartement met als enige opmerking dat de kamers zeer klein zijn.

Gereisd met partner in augustus 2007

Ik ben hier in het voorjaar geweest (mei)

John Heuvink
23-8-2007

Ik ben hier in het voorjaar geweest (mei). Omdat het nog erg rustig was, kreeg ik gelijk een grotere kamer als waarvoor ik geboekt had. Voor griekse begrippen een prima ontbijt (zelfs op zondag vers brood) Wordt goed schoongemaakt en prima rustige ligging en toch alles op loopafstand (2 min) Eigenaren waarderen het zeer als je wat van hun land weet of interesse hebt.Foto's van Samos op mijn site

(zoeken op mijn naam)

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

Een ongelooflijk prettig verblijf gehad in Golden Sun! De eigenaar en familie waren ontzettend aardig. Ze groeten je iedere keer met hun innemende glimlach en maken altijd tijd voor een praatje. Door onverwachte omstandigheden konden we op de laatste dag niet bij onze koffers komen en moesten zij zelfs onze koffers inpakken: dat hebben ze fantastisch gedaan, alles netjes opgevouwen, de spullen van mij en mijn vriendin zelfs in aparte stapeltjes. We hebben dankzij Golden Sun een fantastische vakantie gehad!

Gereisd met partner in juli 2007

prettige ligging in olijfboomgaard maar ook midden in het

kuneke hoveling-terlingen
5-8-2007

prettige ligging in olijfboomgaard maar ook midden in het centrum zonder last van lawaai.

Gereisd met partner in mei 2005

Wij zijn net terug gekomen uit Kokkari.

Het appartement was echt in 1 woord: GEWELDIG!

Erg vriendelijke eigenaar, lokatie is ook mooi.'

Daar je midden in het centrum zit, waar je overigens geen last van hebt, ben je overal snel bij. restaurants, zee, winkeltjes enz enz.

Gereisd met partner in juli 2007

We zijn net terug van een super vakantie en dit hotel is zeker aan te raden.. Hele vriendelijke mensen, leuke kamers (alleen de airco werkte niet)

goede ligging. Het ontbijt is wat sober, maar dat is in Griekenland normaal..

Gereisd met partner in juni 2007

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sun in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.