Aparthotel

44 reviews over Aparthotel Golden Sun in het Nederlands

super "plekkie"

Frans
2-8-2011

net terug van een top vakantie op Samos (Kokkari) appartement " grieks" maar wel op de juiste manier vriendelijk behulpzaam en schoon koelkast en airco gratis, heb er niemand over gehoord . ontbijt gewoon goed niks te klagen en er zit een topbakker net om de hoek s,avonds gezellig wat drinken aan het barretje voor we gingen eten Manolis

is geweldige vent die veel belangstelling toont voor zn gasten evenals zn vader en moeder en vrouw/vriendin .complex ligt heel centraal en toch rustig ga zker eten bij meltemi en de italiaan ernaast verder goede service bij cafe delmar aan het strand s, avonds een ouzo bij cafe Manos yammas!!!!!! gaan zeker terug naar Kokkari en dan ook bij Golden Sun

Gereisd met partner in juli 2011

fraai appartement

A en G
4-5-2011

Fraai en schoon appartement in het midden van de prachtige plaats kokkarie. Een goed bed. Vriendelijke bediening.

Gereisd met partner in april 2011

Gastvrij

Lennart
16-9-2010

De ligging van deze appartementen is rustig en het ontbijt is prima. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in augustus 2010

Tjingo

Prima hotel op een schitterende plek

Edwin & Ilse
25-8-2010

Kokkari is een sfeervol en mooi stadje met veel gezellige restaurants aan een mooie baai. Het hotel ligt op een ideale plek en heeft een schitterende groene tuin. De eigenaar is erg gastvrij en vriendelijk.

De kamer was niet bijzonder maar prima! Wij hadden een goed werkende airco en konden gebruik maken van een koelkast, hoefden niet extra bij te betalen! Minpuntje: Eén van de bedden had een doorgezakt matras. Het ontbijt is eenvoudig, maar lekker met iedere dag verse tomaat uit eigen tuin.

Gereisd met partner in augustus 2010

TOP locatie

D-noortje
3-7-2010

Wat een top vakantie hebben we gehad!! Kokkari is een gezellig stadje waar je heerlijk aan het water kunt eten. Golden Sun is een heerlijk hotel. De eigenaar is zeer gastvrij en waardeert het wanneer je de moeite neemt hem te begroeten in het Grieks. Het ontbijt is niet in buffetvorm, maar wel knus buiten tussen de heerlijk geurende bloemen. Kamers zijn ook goed en worden elke dag verschoond. Tip: laat een euro achter op je kussen dan wordt de kamer extra goed schoongehouden.

Gereisd met partner in augustus 2008

Niet wat ik verwachtte

Elly
16-6-2010

Dit was mijn tweede keer in Griekenland. En weer een airco die niet werkte, niet alleen in onze kamer maar in alle kamers. Bij navraag kregen we een vreem verhaal nl. dat de reisorganisatie het reisgeld voor ons niet had over gemaakt. Maar de duiters met een andere org. hadden ook geen airco. De airco hangt er wel, maar blaast dus warme lucht.

Het is rot want je kunt ook de buitendeur niet open zetten vanwege de muggen! De laatste paar dagen hadden we steeds 35gr/ Van de 14 dagen maar 1 dag warm water in het keukenblok, een eierpannetje wordt dan al gauw smerig afwassen, daar moet je dan dus mee naar de wastafel.

2x geen electriciteit, lag aan de council volgens eigenaar. Maar betrof dus maar 8 units.

's morgens is er geen warm water in de douche, wel na 5 uur 's avonds. Douche moet je zelf vasthouden je kunt er niet onder staan zo laag hangt ie. Verder zijn de kamers erg klein, meer een hotelkamer dan een appartement. Ik kon uit mijn bed het keukenblok bedienen en koffiezetten.

Gereisd met partner in juni 2010

Volgend jaar weer

Marc
2-9-2009

Geweldige plek maar wel echt Grieks. Geen luxe maar wel erg schoon. Iedere dag schoonmaak en om de 2 dgn wissel van handdoeken (2 pp. Enige "nadeel" is de de douchebak (zonder gordijn of scherm) naast toilet ligt en dat een doucebeurt niet kan zonder veel nattigheid. Na een paar dagen krijg je hier overigens handigheid in. Ontbijt is zeer gastvrij, voldoende en zeker verantwoord als je kijkt naar de vele gelegenheden waar je heerlijk van lunch of diner kunt genieten. Ligging is perfect. Beetje achteraf maar binnen 2 minuten zee, strand en vertier. Eigenaar is zeer vriendelijk misschien zelfs een beetje verlegen. Veel Duitsers maar daardoor alles grundlich. Toppertje, wij komen volgend jaar terug

Gereisd met partner in september 2009

mooie plek

Van Berlo
31-8-2009

Ik heb een geweldige vakantie gehad in Samos.

De plek waar we zaten was heel mooi. We zaten midden in het stadje en toch ontzettend rustig en we hadden een geweldig uitzicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

eenvoudig maar goed

Christa en Wayne
23-7-2009

We hadden hotelkamer geboekt met ontbijt. We kregen appartementje in het voorste gedeelte, andere ingang, voormalig Hotel Lito. We zaten daar lekker rustig, ruim balcon met goed uitzicht. We hebben niks hoeven te betalen voor kluisje, koelkast en een perfect werkende geruisloze airco. En die had je echt wel nodig met nachttemperaturen van tegen de 30C.

Ontbijt was iedere dag hezelfde, vers gebakken brood, paar plakken kaas, tomaatje en komkommer, glaasje sirooop en jam en honig. De koffie was prima. Eigaar aardig, prima ligging t.o.v. strand, centrum winkels etc.

Gereisd met partner in juli 2009

Grieks, maar wel erg basic !

Petroz
19-6-2009

Rustige ligging en toch in centrum.

Verouderd maar wel goed onderhouden c klasse hotel. Airco heel oud en veel lawaai.

Eigenaars oppervlakkig vriendelijk maar verder niets.Erg sober ontbijt.Schoonmaak prima. Voor minder geld is hotel Venus veel beter.

Samos en vooral Kokkari is groen,mooi en gezellig.Het eten en de wijn is goedkoop en lekker.Huur een scooter bij Duck (buurman van hotel) en verken het hele eiland!

Gereisd met partner in juni 2009

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sun in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.