Aparthotel

2006

In 2004 zijn wij in Golden Sun geweest

Marianne
3-2-2006

In 2004 zijn wij in Golden Sun geweest. Het is een sfeervol complexje, kleinschalig, er hangen druifranken en er staan overal leuke potten met bloemen. Je kijkt uit over een moestuin. De ligging is goed, alles in de omgeving is loopbaar. Kokkari is een gezellig plaatsje met leuke restaurants aan het strand. Het is echt een plaats waar je de echte Griekse sfeer van kunt proeven! Kokkari Golden Sun is een echte aanrader en de prijskwaliteits verhouding is ook goed.

Gereisd anders in februari 2006
2005

Ik ben gisteren terug gekomen van een heerlijke week in Kokkari.

In eerste instantie vond ik ons 1 kamerappartement wel heel erg klein, maar je slaapt er toch alleen maar, dus veel last hebben we er niet van gehad. Het ligt op een heerlijk rustig plekje, maar dichtbij de winkeltjes, de restaurantjes en het strand.

De eigenaars zijn ontzettend lieve mensen (we hebben bijv. een meloen uit eigen tuin gekregen) en zorgen dat alles schoon is. We hebben een jeep gehuurd en zijn zo'n beetje het hele eiland over geweest. Zo tot de conclusie gekomen dat Kokkari echt het leukste plaatsje is op Samos.

Ik vond wel dat ik veel geld heb betaald voor 8 dagen, maar dat zal eerder aan de reisorganisatie liggen dan aan Golden Sun.

Gereisd anders in augustus 2005
2004

prima hotel/app

peter
15-10-2004

prima hotel/app.meer in centrum kan niet,bakker+mini-market om de hoek,vagilles ook=Het Café van Kokari.Hebben nu al heimwee,echt een aanrader.Als je toch iets wilt klagen,GS wordt hoofdzakelijk door duitsers bezocht,men neemt dus automatisch aan dat je dat ook bent.Gewoon Engels blijven praten!Prima olijfolie te koop bij zeer vriendelijke eigenaar.Yassas!

Gereisd anders in oktober 2004

D-reizen

Wij hebben duitse vrienden en die verblijven al 4jaar in Golden Sun App.

Het ziet er heel goed uit en heel netjes, verzorgd, en een hele mooie tuin.

Met de eigenaar hebben wij gesproken een hele vriendelijke man.

Gereisd anders in oktober 2004

Aparthotel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sun in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.