Aparthotel

3 reviews over Aparthotel Golden Sun in het Nederlands

Heerlijk vertoeven

Hans Knape
29-10-2011

Aparthotel 'Golden Sun' is een gezellig complex op loopafstand van het strand, restaurants en bars. De kamers zijn niet groot maar goed ingericht. De airco doet het niet goed of niet zodat het warm kan worden in je kamer. Alles is erg schoon en goed onderhouden. Het complex heeft een gezellig tuin en 's avonds is een bar open waar je na thuiskomst nog wat kan drinken. De eigenaars zijn erg aardig en groeten altijd vriendelijk. Bij de receptie zijn er voldoende boeken in allerlei talen te leen. De hele sfeer is heel vriendelijk en zelfs de papegaai zegt je gedag.

Gereisd met vrienden in september 2011

mooie plek

Van Berlo
31-8-2009

Ik heb een geweldige vakantie gehad in Samos.

De plek waar we zaten was heel mooi. We zaten midden in het stadje en toch ontzettend rustig en we hadden een geweldig uitzicht.

Gereisd met vrienden in augustus 2009
2008

Helemaal fijn!

Marjan
20-7-2008

Acht jaar geleden zijn wij al een keer eerder op Samos geweest, dat was na de grote brand. Nu weer terug in hetzelfde plaatsje Kokkari. Leuke plek, het is namelijk naast een toeristenplek ook een normaal stadje. Prima strand en op een half uurtje lopen het mooiste strand van het eiland, Lemonakia.Appartement was utstekend en vooral schoon!Elke dag komt er iemand schoonmaken, schone handdoeken en lakens om de 2 dagen.

Helemaal fijn!

Gereisd met vrienden in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Golden Sun in Kokkari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.