Aparthotel Golden Sun

Aparthotel Golden Sun
8,2

3 tips over Aparthotel Golden Sun

Jan Vullers, 24-5-2013
Mei is een prima maand om naar Samos te gaan. De wandeling naar de dorpjes Manolates en Vourloites (met het restaurantje met de blauwe stoelen) is een echte aanrader. Ook het terrasje met de lounchestoelen is zaaalig.
Martin, 3-9-2012
Het bakkertje links om de hoek verkoopt heerlijke Spinache broodjes. Ga ook eens naar de supermarkt er tegenover. De goedlachse dame maakt graag een praatje en adviseert je over de wijn en Ouzo.
Hans Knape , 29-10-2011
Ga eens eten bij de restaurants aan het kiezelstrand. Vooral restaurant Meltemi is erg gezellig en de bediening attent en vriendelijk. Daarna een cocktail drinken aan de kleine boulevard met de lounchestoelen en naar de branding luisteren en kijken naar alle mensen die voorbij lopen.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun voor je op een rij gezet:

Corendon
Corendon