Aparthotel Golden Sun **

Review geschreven door Hans Knape

Heerlijk vertoeven

Hans Knape ,
29-10-2011

Aparthotel 'Golden Sun' is een gezellig complex op loopafstand van het strand, restaurants en bars. De kamers zijn niet groot maar goed ingericht. De airco doet het niet goed of niet zodat het warm kan worden in je kamer. Alles is erg schoon en goed onderhouden. Het complex heeft een gezellig tuin en 's avonds is een bar open waar je na thuiskomst nog wat kan drinken. De eigenaars zijn erg aardig en groeten altijd vriendelijk. Bij de receptie zijn er voldoende boeken in allerlei talen te leen. De hele sfeer is heel vriendelijk en zelfs de papegaai zegt je gedag.

Gereisd met vrienden in september 2011