Tijdelijk €25 aanbetaling

7GoedScore uit 1 review

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering

Aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1 Reviews over Frini

• 7Sophie en Patrick01-07-2017

Prima

Onze kamer aan de weg was niet zo ruim, balkonnetje ini-mini dus het tafeltje maar in de kamer gezet. Matrassen waren goed, geregeld schone lakens. Zus en zwager hadden kamer aan de tuinkant, prima plekkie. In de tuin is het na strand ook lekker toeven en kan je nog ff plonzen in het zwembadje. Er waaide altijd een lekker windje in de tuin,en met 37 graden is dat best lekker...Airco kostte vijf euro per dag Buurtsupertje is op honderd meter, bakkertje met onwijs lekkere taartjes er schuin tegenover. Buurtsuper-man tref je ook bijna elke avond aan Cafe Bira, en terecht, wat zit je daar ook weer heerlijk, moeders staat in de keuken en hopelijk gaat ze dat nog vele jaren doen. Bestel vooral niet te veel eten, porties zijn vaak best groot en delen is geen probleem. En dan het strand, we zijn begonnen bij strandtent Ammos, om er vervolgens elke dag neer te strijken, alweer zo'n super kookmoeder die zulke heerlijke dingen maakt! Nikki en Nicos zorgen voor je drankjes, ook op je strandbedje, harde werkers.Neem waterschoenen oid mee naat het strand. Kokkari is een heel gezellig dorp, ' s avonds zochten we meestal de boulevard op om in een lekkere luie stoel van de zwoele avond te genieten. Wij vonden de mensen erg vriendelijk, niet opdringerig, je bent echt te gast. Toch bleef het bij Ammos en Bira het allerlekkerst eten! Het was een super-vakantie!

Aparthotel Frini info

• Adresgegevens